![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze ziekenhuizen zijn zelfs geliefd bij Nederlanders... http://www.demorgen.be/dm/nl/993/Gez...enhuizen.dhtml En onze scholen worden ook bejubeld door Nederlanders, maar in praktijk is die tijd gedaan, vrees ik, als ik zie hoe het onderwijs is afgetakeld. Nederland heeft dan weer interessante instituten zoals de Rijkswaterstaat. De ruimtelijke ordening is vééééééél beter, en de wegen ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"We gaan een land hervormen dat verdampt" ![]() Nu goed, idioten stemmen ook. Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 januari 2012 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- we zouden hypocriet zijn - het heeft er ooit ingestaan en jullie willen het nog steeds ook al staat er niet meer in. Een drogreden is een drogreden omdat het geen echte reden is. Een drogreden is een voorwendsel om de echte discussie te vermijden. Als die drogreden wegvalt, dan zoekt men er wel een ander. Dat is nu eenmaal zo met drogredenen. Ik zie hetzelfde gedrag als ik bij firma's nieuwe software ga installeren. In het begin geeft dat altijd problemen. 2 soorten. Er zitten fouten in die ik natuurlijk moet oplossen. Maar er zijn gebruikers die in feite tegen elke vorm van verandering zijn. En die komen met drogredenen om die nieuwe sw niet te gebruiken. De kunst is die zaken te herkennen want die zaken moet je niet oplossen omdat ze dan daarna met nieuwe zaken gaan komen. Meestal lost zich dat na een tijd op. Als ze beseffen dat het uiteindelijk toch ook veel voordelen heeft. Maar goed ik dwaal af naar mijn expertise gebied, maar ik denk dat de parallel wel terecht is. Besluit: Het heeft geen zin om te proberen drogredenen weg te nemen want dan komen er nieuwe drogredenen. Kan het mij wat schelen dat die vermeende 'oplossing' van de fascistische nationalisten of van de conservatief-kapitalistische nationalisten komt. Zie je wel dat je ons over dezelfde kam scheert. Welk gedeelte van "wij gaan dat langs democratische weg nastreven" begrijpt u niet. En waarom maakt u zich daar zo druk over. Die meerderheid is er niet. Nu niet en in 2014 ook niet. De meeste mensen die voor N-VA stemmen willen geen splitsing en die splitsing zal er dan ook niet komen. Waarom niet ? Net omdat N-VA een democratische partij is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat verdampen, je rolt wel met uw ogen, maar je begrijpt denk ik goed genoeg wat daar bedoeld wordt. Dus beweren dat dit niet duidelijk is, dan geloof ik u helemaal niet. Dat verdampingsscenario is duidelijk een zeer lange termijn visie. En die zou wel eens glad verkeerd kunnen zijn. Dat is nu de visie, maar langer termijn visies kunnen bijgesteld worden, dat is alleen maar verstandig. Stel dat Europa ophoudt te bestaan omdat de Euro uit elkaar spat. Dat gaat serieuze gevolgen hebben me dunkt. Laatst gewijzigd door stuyckp : 2 januari 2012 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door drosophila : 2 januari 2012 om 14:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tja, we zullen dit maar collateral damage noemen zeker? (Open-VLD zakt weg richting kiesdrempel)
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als seperatisme betekent dat de N-VA België wil laten vallen als een baksteen, dan is het dat uiteraard niet. Perceptie is ver te zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() We zitten in de regering (Vlaamse ter verduidelijking)
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() Zou best kunnen. Dat maakt voor mij geen verschil uit. De snelste weg naar efficiëntie, is het enige dat van belang is.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Was DAT juist niet de verdamping van belgië? Bedankt voor de verheldering!
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Juffrouw, u vraagt een antwoord en ik geef u er een. Als het antwoord u niet aanstaat ben ik daarom nog niet aan het zagen. We waren totnutoe deftig gebleven, laten we dat vooral zo houden.
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tjeef Laatst gewijzigd door stuyckp : 2 januari 2012 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |