![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#82 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Kijk, het gaat hier om een proteststem. Voor zover ik weet is een proteststem een signaal, een stem naar een partij die het land onbestuurbaar zou maken en waarvan eigenlijk niemand wil dat ze regeert. Niet zo met het Blok. Blijkbaar willen velen dat ze regeren, DESNOODS onder het mom van een "proteststem". In dit geval is de noemer "protest" een slap excuus om niet de verantwoordelijkheid te moeten dragen die een stem met zich meebrengt. |
|||
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() zeg het es, tantist !
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() natuurlijk als je wil dat ze mee besturen , dan is het weer onderuit gehaald. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#85 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wij dragen wel degelijk de verantwoordelijkheid voor onze stem, die zeker geen loutere proteststem is. Gij zijt ne goeie, als er hier iemand zou klagen dat hij te weinig eten heeft en geen deugdelijk dak boven zijn hoofd, wat gaat gij dan zeggen: GE MOET NIET ZAGEN, ZIE MAAR EENS HOE DE NEGERKES IN AFRIKA ERAAN TOE ZIJN? ![]() ![]() ![]() ![]() Gij wilt gewoon de status quo handhaven, da's al. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het voor die Bubberkes geen oplossing zijn om asiel te gaan aanvragen in het Paleis van Laken?
Me dunkt kunnen ze er allemaal gemakkelijk een onderkomen in vinden en Bébert en Paula gaan daar geen enkel bezwaar tegen hebben ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() een overtuigd racist zit ook goed met zijn stem natuurliijk !
![]() ![]() de andere blokstemmers die ik hoor hier bij mij in de wijk zijn niet anders aan het doen dan over een proteststem aan het zeveren ![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
geen uitvluchten zegt ie dan ![]() armoedige argumenteringen ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij u in de wijk? Kunt ge dat bewijzen? Enfin, hoeft eigenlijk niet, ge zegt zelf dat het maar zeveraars zijn, die zitten ook overal, ook bij het VB. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#93 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Met dat Gents arrest veeg ik mijn gat nog niet af... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#94 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() armoedige argumenteringen ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#95 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bewijzen ???? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() het racistisch zijn IS voluit bewezen !!!!!!! geen uitvlucht ....? rara, wat is het ontkennen van een BEWEZEN feit om zijn handeling toch maar goed te kunnen praten als men van dat BEWEZEN feit verweten /beschuldigd wordt.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#96 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#98 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is niet bepaald, wat ik zou noemen, 'onafhankelijke rechtspraak'. Dit is een voorbeeld van taalpollutie, de term 'racisme' wordt zodanig vervormd dat men er mensen mee kan pakken, die anders over de samenleving denken dan het regime. Maar ja, het is natuurlijk gemakkelijker om maar mee te huilen met de wolven in het bos. Ge moet eens nadenken over taal, en wat daarmee gebeurt in een beginnende dictatuur... ![]() |
||
![]() |
![]() |
#99 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#100 | ||