Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord

Discussietools
Oud 7 maart 2012, 17:38   #81
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

dat doet er mij trouwens aan denken: ik had op een dag pas gedaan met het schilderen van mijn buitenschrijnwerk toen dezelfde buurman een praatje kwam slaan. Ik gebruik daar altijd van die oude soort carbonylium voor, zeer straf spul dat al uw beesten ook doodt. Ideaal spul om bomen dood te krijgen: gaten boren in de stam en dan ingieten. Ik was net klaar met het uitspoelen van mijn borstels met white spirit. Omdat ik al een tijd mijn gebruikte white spirit had opgespaard, kon ik de ton waar ik die in stockeerde niet meer alleen opheffen. Gelukkig was die buurman dus in de buurt om mij te helpen, en was hij zo vriendelijk om mee te heffen toen ik de ton moest ledigen in de gracht voor mijn huis. Volgende keer zal ik de boel niet meer opsparen , maar gewoon onmiddelijk alles weggieten.
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2012, 19:00   #82
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
vroeger kwam de buurman klagen toen ik in mijn tuin mijn plastiek afval aan het verbranden was. De geur en rook was voor hem hinderlijk (ik wachtte uiteraard tot de wind goed zat) zeker als de ramen openstonden, en zijn vrouw net de was aan het drogen was aan den draad.
Ik heb hem dan maar een doos arbre magiques cadeau gedaan en hij was tevreden.
Ik zie dat je dus al langer met het principe "de vervuiler betaalt" vertrouwd bent.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2012, 06:16   #83
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat doet er mij trouwens aan denken: ik had op een dag pas gedaan met het schilderen van mijn buitenschrijnwerk toen dezelfde buurman een praatje kwam slaan. Ik gebruik daar altijd van die oude soort carbonylium voor, zeer straf spul dat al uw beesten ook doodt. Ideaal spul om bomen dood te krijgen: gaten boren in de stam en dan ingieten. Ik was net klaar met het uitspoelen van mijn borstels met white spirit. Omdat ik al een tijd mijn gebruikte white spirit had opgespaard, kon ik de ton waar ik die in stockeerde niet meer alleen opheffen. Gelukkig was die buurman dus in de buurt om mij te helpen, en was hij zo vriendelijk om mee te heffen toen ik de ton moest ledigen in de gracht voor mijn huis. Volgende keer zal ik de boel niet meer opsparen , maar gewoon onmiddelijk alles weggieten.
Waarom hebt ge dat niet bijgehouden als brandstof voor in de winter ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2012, 08:21   #84
vrijevlaming
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Waarom hebt ge dat niet bijgehouden als brandstof voor in de winter ?
bwa neen, ik had nog voldoende afgedraaide motorolie staan. Ik meng dat dan met in stukken gescheurde oude roofing in mijn allesbrander
Oud 8 maart 2012, 08:23   #85
vrijevlaming
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Ik zie dat je dus al langer met het principe "de vervuiler betaalt" vertrouwd bent.
tzal nog nie zijn. Die arbres magique zijn ook niet echt goedkoop. Maar als ze opgebruikt zijn, krijg is ze terug om op te branden. Dan geuren ze voor de laatste keer
Oud 8 maart 2012, 09:55   #86
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hangt van de mensen af. Als iemand zijn kachel eens een scheet laat, da's 1 keer een vies geurtje. Als men daar over gaat zeiken. Da's kinderachtig.
Als iemand zeer regelmatig rotzooi opstookt , zoals onze "bespaarders" hier propageren, moet dat dan mogen?
Of gaan we Big Brotheren? Elke schoorsteen voorzien van een peperduur detectie-apparaat?
Hoeveel miljoenen dectectieapparaten zijn daar voor nodig? (Mijn huis heeft zes schoorstenen) en hoe gaan ze die apparaten onderhouden? Hoe die gegevens opnemen?
Oud 8 maart 2012, 10:00   #87
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Hoeveel miljoenen dectectieapparaten zijn daar voor nodig? (Mijn huis heeft zes schoorstenen) en hoe gaan ze die apparaten onderhouden? Hoe die gegevens opnemen?
Hoeft niet. Een kleine processor in met een algorithme, dat een springlading het huis in de lucht laat vliegen als een zekere hoeveelheid geaccumuleerde vervuiling is gedetecteerd ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 8 maart 2012 om 10:00.
Oud 8 maart 2012, 10:08   #88
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Ik probeer mijn buren niet lastig te vallen, maar als zij mij lastig vallen (met stank, lawaai en dergelijke) dan gaan ze wel last krijgen, ja. Maar dat heeft niks met verklikken te maken.
Eén keer per jaar heb ik overlast omdat een buur ten westen van mij een grote stapel snoeihout verbrand. Eén keer per jaar geeft een buur een familie feestje tot laat in de nacht. Daar dien ik geen klacht voor in.
Als er o,s iets stoorrt praten we dat uit als volwassen mensen.
Oud 8 maart 2012, 10:15   #89
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoeft niet. Een kleine processor in met een algorithme, dat een springlading het huis in de lucht laat vliegen als een zekere hoeveelheid geaccumuleerde vervuiling is gedetecteerd ?
Tenzij de detector verstopt raakt door bvb een chewing gum.
Oud 8 maart 2012, 10:34   #90
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is niet "verklikken", dat is klacht indienen wegens last.
Geen buren in het noorden en oosten, behalve duiven die mijn tuin onveilig maken, en elk jaar komen er een paar bij.
De winden zijn hier meestal zuidwest.
Oud 9 maart 2012, 11:01   #91
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Leuk verhaaltje. Jammer genoeg is het soms bittere realiteit en loopt er nog veel van dat marginaal en intellectueel gehandicapt klootjesvolk rond die dergelijke dingen nog steeds doen. Ik spreek uit ervaring want heb zelf naast zo’n figuur gewoond die de hele buurt vergiftigde. De maatschappij is zo’n figuren beter kwijt dan rijk en het best dat je dan kan doen is ze op een sluwe manier een koekje van eigen deeg geven. Nu, om een lang verhaal kort te maken, ik heb hem dus op regelmatige basis vergiftigde eieren en vergiftigde drank gegeven … en het heeft goed gewerkt want op zijn 42 had hij een agressieve en terminale vorm van kanker. Na zijn dood kon zijn vrouw het huis niet meer betalen en is het verkocht geworden aan onze huidige buren. Deftige mensen, 2 verdieners met een kindje. De buurt kan nu eindelijk terug opgelucht adem halen. Eind goed, al goed dus!
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2012, 11:07   #92
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Leuk verhaaltje. Jammer genoeg is het soms bittere realiteit en loopt er nog veel van dat marginaal en intellectueel gehandicapt klootjesvolk rond die dergelijke dingen nog steeds doen. Ik spreek uit ervaring want heb zelf naast zo’n figuur gewoond die de hele buurt vergiftigde. De maatschappij is zo’n figuren beter kwijt dan rijk en het best dat je dan kan doen is ze op een sluwe manier een koekje van eigen deeg geven. Nu, om een lang verhaal kort te maken, ik heb hem dus op regelmatige basis vergiftigde eieren en vergiftigde drank gegeven … en het heeft goed gewerkt want op zijn 42 had hij een agressieve en terminale vorm van kanker. Na zijn dood kon zijn vrouw het huis niet meer betalen en is het verkocht geworden aan onze huidige buren. Deftige mensen, 2 verdieners met een kindje. De buurt kan nu eindelijk terug opgelucht adem halen. Eind goed, al goed dus!
Mmm, een bekentenis van een moord met voorbedachte rade op een publiek forum ?
Oud 9 maart 2012, 11:35   #93
vrijevlaming
Banneling

Standaard

Citaat:
waarschijnlijk is hij gewoon aan het trollen, net als ik.

Allez, ik hoop het toch voor hem
Oud 9 maart 2012, 12:10   #94
E. Migrant
Banneling

Standaard

Wij hebben bij ons een tank van meer dan 5000 liter die binnenkort buiten dienst wordt gesteld (overstap naar gas). Stoken we die best helemaal leeg of pompen we ze juist helemaal vol? Om ze dan binnen een jaar of
3 te laten uitpompen?
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2012, 12:28   #95
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Daarvoor moet je op forum.politics.be zijn! De laatste nieuwtjes en meest pittige onderwerpen komen aan bod! Stay tuned!

https://www.torproject.org/
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2012, 12:50   #96
vrijevlaming
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Wij hebben bij ons een tank van meer dan 5000 liter die binnenkort buiten dienst wordt gesteld (overstap naar gas). Stoken we die best helemaal leeg of pompen we ze juist helemaal vol? Om ze dan binnen een jaar of
3 te laten uitpompen?
oprijden met den oto
Oud 9 maart 2012, 16:08   #97
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
3 te laten uitpompen?
Het lijkt me een deftige investering, als ge het geld hebt. De kans dat de mazout goedkoper gaat worden is lachwekkend klein.
Langs de andere kant. De mazout verkopen , geen probleem. Maar die leveren, da's een ander verhaal.
Oud 9 maart 2012, 19:19   #98
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
waarschijnlijk is hij gewoon aan het trollen, net als ik.

Allez, ik hoop het toch voor hem
Toch maar een mailtje sturen naar http://www.polfed-fedpol.be/crim/crim_fccu_nl.php

Voordat je het weet begint hij hangranaten te gooien.

Laatst gewijzigd door rikbe : 9 maart 2012 om 19:25.
rikbe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2012, 19:29   #99
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Daarvoor moet je op forum.politics.be zijn! De laatste nieuwtjes en meest pittige onderwerpen komen aan bod! Stay tuned!

https://www.torproject.org/
Naar het schijnt kun je daar huurmoordenaars huren. Bvb om Groenen af te schieten.
Oud 12 maart 2012, 22:28   #100
Stingray
Banneling

Standaard

Zou gauw als die detectoren hangen, demonteert ge die en hangt ze ergens in een boom. Groene lucht genoeg om op te snuiven. Ondertussen stookt ge dat het niet meer schoon is.

Laatst gewijzigd door Stingray : 12 maart 2012 om 22:39.
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be