![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Eigenaardige logica... |
|
![]() |
![]() |
#83 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() HERMAN DECROO!
#85 |
Minister
|
![]() Stand
Bart De Wever (N-VA) 4 Guy Verhofstadt (VLD) 1 Jean-Luc Deheane (CD&V) 3 Frank Vandebroucke (SP.a) 6 Frieda Brepoels (N-VA) 2 Herman Van Rompuy (CD&V) 1 Gerolf Annemans (Vlaams Blok) 3 Kris Merckx (PVDA) 5 Frank Vanhecke (Vlaams Blok) 4 Bart Staes (Groen!) 4 Vera Dua (Groen!) 1 Roeland Raes (Vlaams Blok) 1 Johan Vande Lanotte (SP.a) 1 Henrik Daems (VLD) 1 Geert Cool (LSP) 1 Hans Van De Cauter (BUB) 1 Filip Dewinter (Vlaams Blok) 1 Henri Dewitte (PVDA) 1 Herman Decroo (VLD) 1 Gerangschikt geeft dat voorlopig: 1-Frank Vandebroucke (SP.a) 6 2-Kris Merckx (PVDA) 5 3-Bart De Wever (N-VA) 4 4-Bart Staes (Groen!) 4 5-Frank Vanhecke (Vlaams Blok) 4 6-Gerolf Annemans (Vlaams Blok) 3 7-Jean-Luc Deheane (CD&V) 3 8-Frieda Brepoels (N-VA) 2 9-Filip Dewinter (Vlaams Blok) 1 10-Geert Cool (LSP) 1 11-Guy Verhofstadt (VLD) 1 12-Hans Van De Cauter (BUB) 1 13-Henri Dewitte (PVDA) 1 14-Henrik Daems (VLD) 1 15-Herman Van Rompuy (CD&V) 1 16-Herman Decroo (VLD) 1 17-Johan Vande Lanotte (SP.a) 1 18-Roeland Raes (Vlaams Blok) 1 19-Vera Dua (Groen!) 1
#86 |
Partijlid
|
![]() Jean Luc Dehaene
Hij verdient beter in deze top |
![]() |
![]() |
#87 |
Burger
|
![]() Ikzelf 8)
Nee serieus Bruno Tobback Even gevat als zijn ouwe, maar minder onbeschoft en realistischer
#88 |
Burgemeester
|
![]() Jean Luc Dehaene zeker
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Bijvoorbeeld Dewinter, dat was gewoon een stemmenkannon, hier één (1) stem (en nee die komt niet van mij).
![]() |
#90 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#91 |
Vreemdeling
|
![]() ik deel de meeste ideeen van groen , maar 1 iemand kan ik er niet uitpikken , ik had het tof gevonden wanneer steve stevaert een groene kerel was ...(en nee ik wil geen kartel gevormd zien tss groen en rood)
#92 |
Minister
|
![]() Is het Steve? Of heb je niet gekozen?
#93 |
Staatssecretaris
|
![]() als ik dan toch moet kiezen dan johan van delanotte.
|
![]() |
![]() |
#94 |
Vreemdeling
|
![]() het is Steve , ik ben wel groen , maar rood is altijd al mijn tweede keus geweest , spijtig dat groen soms zo amateuristisch overkomt , maar groen was echt noodzakelijk , kwestie van de 3 "strekkingen" (links,centrum en rechts ) er in te houden .
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#96 |
Vreemdeling
|
![]() Dirk Stercx en Karel De Gucht, de eerste vanwege zijn degelijk werk in het Europees Parlement, ten tweede omdat het de eninge politieker is, op dit moment, met ballen aan zijn lijf (migrantenstemrecht)
#97 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als je ermee akkoord gaat, bevind je je aan de zelfde kant van het "politieke spectrum", en daarmee gedaan. Je kan natuurlijk altijd iemand zijn standpunten respecteren... maar daarmee respecteer je hem nog niet het meest. Er zal altijd wel iemand rondlopen met dezelfde gedachten als jij. Die respecteer je dan logischerwijze het meest. (alhoewel ik betwijfel dat er nog iemand rondloopt met dezelfde absurde gedachten als jij) Maar bon, wat is respect eigenlijk ? Jij interpreteert dat hoogst waarschijnlijk dan weer anders als ik. |
||
![]() |
![]() |
#98 |
Vreemdeling
|
![]() je kan toch iemand z'n verdediging heel sterk vinden maar je moet daarom toch niet dezelfde gedachtengang hebben .
Ik vind de manier van discutieren van bv ex premier Martens bewonderens waardig , ik zou het niet kunnen en ook Toback kan een aardig weerwoord geven , beide zeer vershillende politiekers , geen van beide mijn gading .
#99 |
Vreemdeling
|
![]() vind ik ook, de manier waarop iemand zijn idealen verdedigt wekt soms meer respect op dan iemands idealen zelf.
#100 |
Minister-President
|
![]() Frank van den Broucke - absoluut
intelligent, niet-populistisch, messcherpe dossierkennis en neemt evenmin een blad voor de mond. Hoewel ik er evenmin op gestemd heb, ik vond dat groen er terug bij moest en Vera Dua heeft een goeie job gedaan. En voor die respect discussie : ik heb bv ook heel veel respect voor Annemie Neyts en kan me best vinden in de dingen die ZIJ zegt - maar ik zou vanzeleven geen stem geven aan de VLD van Verhofstadt.