![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat op zich is al zo fout als maar enigszins mogelijk.
Citaat:
De seggregatie die Smet bepleit, daar heb ik anderzijds wél oren naar. Je kan die moslimkindjes maar beter apart houden van onze kinderen. Net zoals ik om die reden pro aparte zwemuurtjes ben. Net zoals ik om dezelfde reden fervent voor hoofddoeken en burqa's ben.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 10 februari 2012 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() op gemeentelijk vlak wist ik het, is het op federaal vlak dat ze nog extra subsidies krijgen? of op gewestelijk vlak? en waarvoor? hier betalen de ouders wel voor de bouw van het scoutslokaal en chirolokaal, voor de kampen wordt betaald, waarvoor krijgen ze dan subsidies?
Citaat:
zolang ik zo'n 50% capaciteit sluierhoofd maar niet in mijn winkel moet zetten.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Weer een bron van ergernis erbij. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onwaar.
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo van: wij pompoenen zijn �*nders dan jullie vuile vleeseters, ook al zijn we samen in dezelfde chiro... en dan de atheisten: wij zijn wel in de chiro maar om te laten zien dat we atheist zijn zetten we alle chirotekens ondersteboven zodat met onze eigenheid wordt rekening gehouden! en nee, we dragen ook geen chiro uniform, dat is voor die christelijke watjes, niet voor ons. echt plezant zenne. (en bovendien: moslims mogen geen oranje dragen.... dus wordt het tijd dat men het chiro uniform van blauw+oranje naar groen + wit overschakelt, mèt bijpassende sluier voor de meisjes en de lange broeken onder de knie voor de jongetjes). de kampactiviteiten worden ook aangepast aan de "eigenheid": het wordt dan: groep A: hoe keel ik een varken zonder verdoving, onder de titel: "wij gaan als varkens het varken slachten" groep B: hoe keel in een schaap zonder verdoving "wij gaan als varkens het schaap slachten"... of nee, dat is racistisch zeker? ok: "wij gaan als vlaamsblokkers een schaap slachten", is dat goed zo? en verder: hoe bereid ik het varken voor groep A en hoe bereid ik het schaap voor groep B en tenslotte: hoe kuis ik al die troep op voor de vegetarische groep C. Die krijgen dan als toetje een perzik voor de moeite. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 10 februari 2012 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Wel waar.
Ze selecteert deze zinnen uit mijn post : Heb je niet gehoord wat hij er mee bedoelde? Hij heeft het nochtans uitgelegd.En begint haar repliek met : nee, niet echt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() In Kortijk heb je de pompoenchiromeisjes, de sluierchiromeisjes en de koteletjeschiromeisjes volgens Arti. allemaal met hun eigen eigenheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Nooit geen kritiek gehoord van links op de 'standarisering' van halalfood in multiculschooltjes om de atheistjes ter wille te zijn...integendeel veel kapot genuanceer all�*h "dat smaakt toch hetzelfde"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noch atheïsten, noch vegetariërs vragen dat er 'rekening met hen wordt gehouden'.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie (nonskappen en paspoorten )... ![]() Merk op dat er weer rond mijn 'halalstandaard' opmerking wordt gefietst zonder omkijken... ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 10 februari 2012 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij de Chiro in het dorp worden geen misvieringen gehouden, zelfs niet voor het 10-jarig bestaan van de Chiro na het samensmelten van de jongens- en de meisjes-Chiro. Er wordt voor vegetarisch eten gezorgd op bivak en week-end. Dat is voldoende om atheïsten, moslims en vegetariërs te hebben als lid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom zijn er op univ's e.d. nu ook vegetarische maaltijden voorzien. Hebben ook vrijzinnigen recht op een dag verlof wanneer hun kind deelneemt aan de het lentefeest voor 12-jarigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel moslims zijn er bij de Giro ? Hebben vrijzinnigen recht op halalvrije maaltijden ? Lentefeest voor 12-jarigen...nog zo' n uitwas van 'politieke correctheid'...klein verlet voor alle religieuze/politieke zotskapperij afschaffen..punt uit.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 10 februari 2012 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en waar heb jij het halal voer voorzien? of dacht je dat de moslim lekker mee het varkenskoteletje gaan oppeuzelen? of bedoel je dat de atheist dan maar schapenvlees moet eten ipv varken, want rundsvlees wordt ook afgeschaft gezien er ook een hindoe bijloopt. en de pompoen is het standaard hoofddeksel voor vegetarische chiromeisjes en jongens. mag er nog een christene bij die wèl naar de mis wil? Of heeft men er bij jullie chirogroepjes voor gezorgd dat die onnozelaars gewoon thuisblijven? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 10 februari 2012 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha, dus een veggie jeugdbeweging , veggie beenhouwer ? , een veggie kerk, een veggie school, een veggie wetboek, alles voor veggies die religeus veggie willen zijn en dit op manu militari wille outen in de maatschappij zodanig dat diegene die geen veggie te pas en te onpas verplicht gaan zijn om daar rekening lee te houden. Je kan als veggie niet huwen met een niet-veggie, wan tanders moet je u eerst bekeren. Als je als veggie voorhuwelijkse seks hebt met een niet veggie daarentegen is dat geen zonde. Je kan ook als niet veggie de groentjes snijden van een veggie want anders is dat verkeerd en niet goed gedaan, die homeopatische dynamisering is daar niet aanwezig.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 10 februari 2012 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch niet.
Citaat:
Wat voor een stupiditeiten moet ik hier nog allemaal lezen.....?
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |