![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Niks nieuws onder de zon, dat is de boodschap...en boontje komt om zijn loontje...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als iemand anders zo reageert, noem je het 'sterke argumentatie
![]() Toch doe je het zelf ook... ![]()
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En uiteraard is het het summum van volwassen breeddenkendheid wanneer men hier een ander quasi een opknoping gaat toewensen, enkel omdat die persoon er een mening op nahoudt ![]() Perfecte reactie lijkt me zo. Staat ze je niet aan, lees dan elders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Moet ik dan onder de indruk zijn van "boontje komt om zijn loontje" of "vroeger knoopten ze die op"? Laatst gewijzigd door Sfax : 7 februari 2012 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Doe je tegen je werkvolk ook zo, als ze met een andere mening afkomen?
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Voos gastje dat waarschijnlijk ook zelfmoord zou plegen �* la Kevin Despiegelaere moest z'n lief hem laten zitten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
waarom doe je het dan?
![]() |
![]() |
#93 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, als mijn werkvolk zo idioot doet, dan kunnen ze idiote reacties verwachten. Feel free om serieus te reageren op die andere post, ik ga die moeite niet doen ![]() Citaat:
Maar again: moet ik dan onder de indruk zijn van wat puberaal "zie wa voor ne straffe ket ik ben"-gezeik? Daar had ik zelfs toen ik zelf puber was geen last van, laat staan dat het me nu iets doen ![]() Sarcasme is niet aan je besteed eh ![]() Enfin, gezien de vele lange tenen hier moeten er veel zijn die zich aangesproken voelen; hoor ik daar iemand "truth hurts" zuchten? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
PS: gaat u zeker door. Kan u ook misschien ook enkele van mijn vragen beantwoorden die u achterwege heeft gelaten? Hieronder mijn quote: Citaat:
Citaat:
![]() Die arme mensen van de HRM toch... Alleen beslist de HRM over mijn werk, loopbaan, en uiteindelijk mijn leven (en familie). Niet andersom.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 8 februari 2012 om 00:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Dat is zeker uw volste recht. Maar, ik vroeg me af: Als u hen zo afschiet, verwacht u dan nog een volwassen repliek terug?
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar post hier dan gerust wat voorbeelden van vacatures voor heftruckers waar drietaligheid een eis is. Als het dan toch zo'n algemeenheid is, mag dat geen probleem zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Ja, het is slecht afgelopen met de USSR, spijtig geval...
Maar de aristo's en de rijke uitbuiters zijn toch onteigend en verjaagd, hé ? Dat is zéér belangrijk. Vooraleer met iets nieuws te beginnen, moet al het oude kwaad uitgeroeid worden. Daarna hangt het er vanaf of je geluk hebt of niet. In de USSR hebben ze tegenslag gehad tot op zekere hoogte. Want kijk, onder het communisme hadden ze een beetje te eten, onder de Tsar niets meer. Snap je ? Uiteindelijk zijn ze er op vooruitgegaan, zelfs als ze naar onze maatstaven in miserie geleefd hebben voor een groot deel. Vandaag de dag worden wij, heel de wereld dus, uitgebuit door de banken en multinationals. Die zijn het dat regeren, de politici zijn voor het merendeel enkel vetbetaalde knechten & medeplichtigen. Dat is het uitschot dat onteigend en verjaagd moet worden vandaag. Als wij het niet doen, zullen onze nakomelingen het doen, in een nabije toekomst, want zeg nu zelf, het kan toch niet verder zo ? Laatst gewijzigd door den dinges : 8 februari 2012 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij je geviseerd voelt zijn dat jouw zaken natuurlijk. Zelf bedoel ik er in feite niks persoonlijk mee, ik ken je niet eens, wie weet ben je wel een arme sloeber zonder een nagel om zijn gat af te krabben, en die er van droomt ooit een rijke uitbuitende baas te worden ? In dat geval wens ik je zeker en vast geen strop toe, maar een goed medicament, en heb je recht op mijn oprecht medelijden. ![]() |
|
![]() |
![]() |