![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() ik ging in eerste instantie naar canada gaan in mei, maar dat gaat nu niet door. Nu is alles uitgesteld tot november, maar dat is niet ideaal om naar canada te gaan. Dus twijfel ik tussen een paar zaken: namibie, zuid afrika, nieuw zeeland, idonesie of de kilimanjaro gaan beklimmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb in Zuid-Afrika gewoond, in nieuw zeeland mijn zus bezocht, en tweemaal in Indonesië geweest. Good luck met kiezen; maar wat je ook kiest, tegenvallen zal het niet.
![]() Als je NZ kiest, kies Zuider eiland: van amsterdam vaan Christchurch vliegen met singapore airways en binnen nu en een maand boeken. Je hebt een stopover van 12 uur ofzo in op Changi maar ik raad aan op hier http://www.harilelahospitality.com/transit_hotel.html wat bij te slapen (non stop films op vliegtuig) en eens te douchen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Grensstation, vroeger ging de lijn vandaar nog door naar Pau in Frankrijk. Alle reizigers moesten er overstappen (verschillende spoorbreedte in Spanje), iedereen en alles moest door de douane, etc. Er zijn wel meer grensstations die een beetje buitenmaats zijn voor het plaatsje dat ze bedienen, bijvoorbeeld Essen, Aarlen of Moeskroen in België, Roosendaal in Nederland...
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Ik veronderstel dat het een rethorische vraag was, maar ik etaleer graag dat ik een paar kleinigheidjes weet over spoorwegen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() ik ga altijd op vakantie naar moslimlanden in afrika. Waar de mensen aan het verhongeren zijn geef ik dan voedselhulp in de vorm van varkensworsten en speklapjes
trolololo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in de paasvakantie 10 dagen naar Turkije, in juli-augustus 10 dagen naar de Moezel.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() ik ga altijd de sluizen gaan openzetten in zo'n polder. Dan loopt alles opnieuw onder.
trolololo! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() neen vrindt, de sluizen. Iedere polder heeft sluizen die men bij laag water openzet om het water naar de zee te laten. Maar zet ze open bij hoog water en het is van je trololololo!
Vraag maar aan deze mens hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Karel_Cogge |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Partijlid
|
![]() Enkel een paar trips/weekendjes dit jaar vermoed ik.
- verlengd weekendje Duitse Eifel met de familie - Wales (met de Rode Duivels) zullen wel een paar dagen aangeplakt worden - nog een voetbaltripje, maar in eigen land dan het weekend Voor de rest wat op de uitgaven letten want het is de bedoeling om iets te kopen dit jaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het binnenland van spanje lonkt.
daar waar de man van La Mancha zijn grootste triomfen beleefde
![]() |
#94 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Begin mei naar Zuid-Afrika, bij vrienden in Sabi Sands (naast Kruger)
In oktober naar Namibië; rondreis (Sossusvlei, Sandwich Harbour, Skeleton Coast, Damaraland, Etosha, en CCF (www.cheetah.org). |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementslid
|
![]() Vera Playa in het voorjaar.
Italië (de Marken) in de zomer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iemand nog plannen nu de zomer aanbreekt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Net een weekje Barcelona achter de rug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga Eno2 opzoeken op zijn eiland, denk ik.
![]() Eno: here I come! |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN