![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Tja Vlamingen zijn als joden ge zijt het of ge zijt het niet. Je mag je nog zo integreren erbijhoren doe je nooit. Op mijn gemeente woont er al 45 jaar iemand. En ze zeggen nog altijd 'Paul den Dutz" ![]() Moesten we niet zo gesloten zijn dan waren we allang Duitsers of Fransen. Al die bezettingen moeten toch ergens hun sporen nalaten?
![]() |
![]() |
#82 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
![]() Citaat:
[size=6]Yankee Go Home![/size] 8) ![]() [/Guderian]
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() foutje
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bij de verkiezingen in 2003 stond die foto in het groot op de website van vrtkies.net . Ik vond dat nog een schoon fotoke en heb dat met veel moeite kunnen verkleinen tot de gewenste grootte. De VRT zal toch wel de officiële vlag gebruiken zeker ![]()
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Toch mooi mijn Atavar-Paddestoel....
![]() Je kan hem eten en je kan hem niet eten, soms is hij lekker en soms wordt je er behoorlijk ziek van of ga je er van flippen. ![]() Kabouters en smurfen kunnen hem als stoel gebruiken. Meer hoeft het niet te zijn. ![]() Mvg. Rogier |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Gouverneur
|
![]() Tja , mijn logo heeft geen uitleg nodig zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Simpel : ik had net die test gedaan ivm religies op een NL-site.
Ik bleek een humanist te zijn, vond ik best toepasselijk in een forum als dit dus die keuze was snel gemaakt.
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog ne necrofiel...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik kom hier om mijn eigen standpunten te vertegenwoordigen bij het beginnen van draden en in mijn reacties... Verder vind ik dat avatars soms dan wel leuk mogen zijn, in de serieuze draden dienen ze vaak enkel om trollen en aanverwanten te verschuilen of om te verbergen dat er een spelletje gespeeld wordt met dubbelnicks... En dus ben ik van mening dat ze, hoewel soms grappig en echt goed gekozen, niets bijbrengen en in al te veel gevallen gewoon misbruikt worden. Dus... voor mij hoeft dit niet...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |