|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  22 juni 2004, 19:09 | #81 | ||
| Parlementslid Geregistreerd: 20 oktober 2002 Locatie: West-Vlaanderen 
				 |   Citaat: 
   Tja Vlamingen zijn als joden ge zijt het of ge zijt het niet. Je mag je nog zo integreren erbijhoren doe je nooit. Op mijn gemeente woont er al 45 jaar iemand. En ze zeggen nog altijd 'Paul den Dutz"  Moesten we niet zo gesloten zijn dan waren we allang Duitsers of Fransen. Al die bezettingen moeten toch ergens hun sporen nalaten? 
				__________________ Vlaanderen onze thuis. ...   | ||
|   |   | 
|  22 juni 2004, 19:20 | #82 | ||
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 11 januari 2003 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Citaat: 

__________________ "Denken ist schwer, darum urteilen die meisten." | ||
|   |   | 
|  22 juni 2004, 19:22 | #83 | ||
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 11 januari 2003 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Citaat: 
 [size=6]Yankee Go Home![/size] 8)  [/Guderian] 
				__________________ "Denken ist schwer, darum urteilen die meisten." | ||
|   |   | 
|  22 juni 2004, 19:38 | #84 | 
| Minister-President Geregistreerd: 19 april 2003 Locatie: Mechelen 
				 |   foutje 
				__________________ Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. | 
|   |   | 
|  22 juni 2004, 21:35 | #85 | |
				 |   Citaat: 

__________________ Vlaanderen onze thuis. ...   | |
|   |   | 
|  22 juni 2004, 21:38 | #86 | ||
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 18 juni 2003 Locatie: Meuhië 
				 |   Citaat: 
  ). 
				__________________ * Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes | ||
|   |   | 
|  22 juni 2004, 21:40 | #87 | ||
| Minister-President Geregistreerd: 19 april 2003 Locatie: Mechelen 
				 |   Citaat: 

__________________ Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. | ||
|   |   | 
|  22 juni 2004, 21:50 | #88 | ||
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  6 januari 2003 Locatie: US 
				 |   Citaat: 

__________________ In het begin was er niets, wat ontplofte. | ||
|   |   | 
|  23 juni 2004, 17:55 | #89 | ||
| Minister |   Citaat: 

__________________   | ||
|   |   | 
|  23 juni 2004, 19:39 | #90 | ||
				 |   Citaat: 
 Bij de verkiezingen in 2003 stond die foto in het groot op de website van vrtkies.net . Ik vond dat nog een schoon fotoke en heb dat met veel moeite kunnen verkleinen tot de gewenste grootte. De VRT zal toch wel de officiële vlag gebruiken zeker  
				__________________ Vlaanderen onze thuis. ...   | ||
|   |   | 
|  24 juni 2004, 12:32 | #91 | 
| Banneling |   Toch mooi mijn Atavar-Paddestoel....     Je kan hem eten en je kan hem niet eten, soms is hij lekker en soms wordt je er behoorlijk ziek van of ga je er van flippen.   Kabouters en smurfen kunnen hem als stoel gebruiken. Meer hoeft het niet te zijn.   Mvg. Rogier | 
|   |   | 
|  24 juni 2004, 12:54 | #92 | |
| Gouverneur Geregistreerd:  7 juli 2003 Locatie: London, UK 
				 |   Citaat: 
  | |
|   |   | 
|  24 juni 2004, 12:55 | #93 | 
				 |   Tja , mijn logo heeft geen uitleg nodig zeker? | 
|   |   | 
|  24 juni 2004, 20:58 | #94 | |
				 |   Citaat: 

__________________ Vlaanderen onze thuis. ...   | |
|   |   | 
|  24 juni 2004, 21:00 | #95 | ||
				 |   Citaat: 
  | ||
|   |   | 
|  24 juni 2004, 21:43 | #96 | 
| Minister-President |   Simpel : ik had net die test gedaan ivm religies op een NL-site. Ik bleek een humanist te zijn, vond ik best toepasselijk in een forum als dit dus die keuze was snel gemaakt. 
				__________________ [size=1]   [/size] | 
|   |   | 
|  19 december 2012, 20:02 | #97 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 19 mei 2007 
				 |   Nog ne necrofiel... 
				__________________ Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. | 
|   |   | 
|  19 december 2012, 20:04 | #98 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 24 februari 2012 
				 |   | 
|   |   | 
|  19 december 2012, 20:15 | #99 | |
| Minister-President Geregistreerd: 31 maart 2005 Locatie: UKKEL 
				 |   Citaat: 
 Maar ik kom hier om mijn eigen standpunten te vertegenwoordigen bij het beginnen van draden en in mijn reacties... Verder vind ik dat avatars soms dan wel leuk mogen zijn, in de serieuze draden dienen ze vaak enkel om trollen en aanverwanten te verschuilen of om te verbergen dat er een spelletje gespeeld wordt met dubbelnicks... En dus ben ik van mening dat ze, hoewel soms grappig en echt goed gekozen, niets bijbrengen en in al te veel gevallen gewoon misbruikt worden. Dus... voor mij hoeft dit niet... 
				__________________ CLAESSENS Joris  spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot! Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter  . Bron: de koran. | |
|   |   | 
|  19 december 2012, 22:02 | #100 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 24 februari 2012 
				 |   | 
|   |   |