![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We weten ondertussen wel voor welke ping-pongclub u supportert ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bravo illuminatos, ik ga echt door de knieën van uw toonbeeld aan intelligentie en vernuft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hiervoor mogen ze van mij de 'schuld' geven aan de N-VA, de meeste van die maatregelen zijn goed. Alleen gaan ze niet ver genoeg, en geen besparingen bij de VRT.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iedereen weet dat ik geen discipel ben van de NVA.
Evenwel zou ik in deze discussie toch graag het volgende willen toevoegen. Voor diegenen die nu maar al te graag op de NVA schieten het volgende: Vlaanderen is de enige entiteit in België die een begroting in evenwicht zal hebben. Dit wil zeggen: de NVA bewijst hier dus dat zij prima een onafhankelijk Vlaanderen zouden kunnen regeren. Meer nog: Het zou in Vlaanderen (I want my money back) veel beter gaan omdat wij dan jaarlijks over 12 miljard euro meer zouden beschikken en dan heb ik het nog geeneens over het geld dat hoort bij de andere bevoegdheden. Wat ik de NVA wél kwalijk neem is het feit dat zij geen oproep doen om hun democratisch recht, namelijk een pluralistische nationale omroep, om dat eens deftig aan de domme Vlaam uit te leggen. Neen, in plaats van de domme Vlaam in te lichten, hetgeen niet alleen in hun voordeel zou zijn maar ook hun verdomde democratische plicht is, laten ze zich in het racistische, fascistische, xenofobe, nazistische, collaborerende, populistische kamp maneuvreren ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 28 februari 2012 om 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Optimist tot in de kist hé, zeker als er aan heilige huisjes alla N-VA geraakt wordt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En Henri, al iets van inhoudelijke kritiek?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ondertussen maar heulen met een partij die het niet beter kan dan de traditio's..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo kennen we ze weer natuurlijk, nu zijn de andere schuld en N-VA moest akkoord zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U als notoir vlaamsnationalist zat toch ook nieuwsgierig uit te kijken naar de toverkunsten van die gasten ? IJdele hoop, i know....... De weg naar de beneden zal pijn doen, veel pijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mijn punt is net dat de NVA het veel beter doet dan de rest. We hebben in ons schitterende koninkrijk als ik het goed heb 7 regeringen. Er is één (=1) regering in ons ganse koninkrijk dat een begroting in evenwicht gaat hebben. Er is één (=1) regering waar Vlaams Nationalisten in zitten. Ra ra "Hendrikus den treurwilg"...in welke regering zitten ze?
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zitten in de vlaamse regering en nu blijkt dat ook die regering uiterst onpopulaire maatregelen neemt. Ik zeg u, dat hun dat bloed gaat kosten. U hoeft mij niet te geloven, steek uw kop maar in het zand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 29 februari 2012 om 06:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je mij dan even aantonen waar de lonen bij een indexeringsstop omlaag gaan?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weten we.
Het is nóg erger... ![]() Citaat:
Citaat:
Zelfs als het klopt van die 12 mljrd, dan zullen onze partikraten het wel in onze plaats besteden aan hun dada's, vriendjes en vriendinnetjes. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nice try, no cigar.
![]() |