Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 maart 2012, 20:48   #81
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Dus Zonbron, La Snappico? Jij hebt het licht gezien maar vele anderen kennelijk nog niet.
Piero ziet ook wel waar de duistere wolken hangen.

Trek die massa lobbygroepen uit elkaar, maak cross-references en kijk welke personen er ziitting hebben in de bestuursorganen.

Dan ga je zeer verrassende dingen zien.
Inderdaad, ik zie dat ook U het begrepen hebt. En hier ook weldegelijk Snappico.

En ik heb nog meer. Post het later wel. Onzalig lange teksten.

Cross-references en de hel barst los...
Duistere toestanden.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 14 maart 2012 om 20:50.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2012, 20:59   #82
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Een duidelijke inbreuk op Artikel 2 van de regelgeving aangaande intergroepen.

Intergroups shall use neither the name and logo of the European Parliament nor any names which might lead to confusion with the official organs of the European Parliament such as parliamentary committees, interparliamentary delegations and joint parliamentary committees. Intergroups which do so, notwithstanding this provision, shall not be eligible to use Parliament’s technical facilities.
HIER
Oud 14 maart 2012, 21:13   #83
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Een duidelijke inbreuk op Artikel 2 van de regelgeving aangaande intergroepen.

Intergroups shall use neither the name and logo of the European Parliament nor any names which might lead to confusion with the official organs of the European Parliament such as parliamentary committees, interparliamentary delegations and joint parliamentary committees. Intergroups which do so, notwithstanding this provision, shall not be eligible to use Parliament’s technical facilities.
Leuk, maar dit "Europees Joods Parlement" is géén intergroep. Intergroepen zijn namelijk informele bijeenkomsten van Europarlementsleden (zoek maar op in het reglement van het EP als je me niet gelooft), de 120 verkozen leden van dat zogeheten "Europees Joods Parlement" daarentegen zijn geen lid van het Europees Parlement en vormen bijgevolg geen intergroep.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2012, 21:39   #84
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Leuk, maar dit "Europees Joods Parlement" is géén intergroep. Intergroepen zijn namelijk informele bijeenkomsten van Europarlementsleden (zoek maar op in het reglement van het EP als je me niet gelooft), de 120 verkozen leden van dat zogeheten "Europees Joods Parlement" daarentegen zijn geen lid van het Europees Parlement en vormen bijgevolg geen intergroep.
Dus deze groep die zelfs geen intergroep is, kan toch vergaderen in de gebouwen van het Europees Parlement, terwijl ze een aangepaste misleidende naamgeving/logo's van het Europees Parlement aanwenden.

De regelgeving van het EP is me meer dan duidelijk. Soortgelijke Joodse organisaties in het buitenland, oa. in het VK opereren weldegelijk als intergroepen.
Citaat:
All-Party Parliamentary Group against Anti-Semitism
The All-Party Parliamentary Group against Anti-Semitism is a group in the Parliament of the United Kingdom chaired by John Mann MP.[1]
Als ze meer mogen dan een intergroep... enz... wat is het EJP dan wel ?

Heeft het EJP dan geen enkel (of de nodige) Europees parlementslid(leden) ?

Hebt U mss in het reglement van het EP ook gevonden welke bijzondere groepen, zoals oa. de intergroepen, die zonder restricties mogen vergaderen in het EP met de naam XXXXXXXX Europees Parlement en logo's/vlag van het EP mogen aanpassen en deze aanwenden op die vergadering.

Hoe bent U zodanig zeker van Uw stuk dat het niet, op een of andere manier, over een intergroep gaat ?
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 14 maart 2012 om 21:57.
Oud 14 maart 2012, 21:51   #85
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Joden/of hun organisaties eigenen zich dat recht eenvoudig toe. Als je daar tegenin gaat ben je "antisemiet" - een veel gehoorde uitspraak als je kritiek hebt op hun onbehouwen functioneren.

Aan de andere kant mag je niet vergeten dat de Joden in het algemeen meedogenloos zijn vervolgd - met name door de Romeinse misdadigerskerk.
Dat de geloofsgroep er alles aan doet om een evenuele herhaling te voorkomen is alleszins verdedigbaar.
Maar ze beginnen nu in te grijpen in het openbare leven en hun belangen primair te stellen. Ze hebben onderlinge kruisbestuivingen waar wij helemaal geen weet van hebben.

Trouwens, dit soort beelden tref je ook aan bij de diverse Arabische groeperingen. De Tschetseensche maffia is een frappant voorbeeld van hoe er in een samenleving sub-structurele werelden ontstaan. En datzelfde geld voor Albanezen, en wat dies meer zij.
Het zijn subculturen met hier en daar criminele tendenzen waar een scheidslijn tussen georganiseerde samenleving en politiek, zo nodig crimineel, niet bestaanbaar is.
Oud 14 maart 2012, 22:02   #86
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Joden/of hun organisaties eigenen zich dat recht eenvoudig toe. Als je daar tegenin gaat ben je "antisemiet" - een veel gehoorde uitspraak als je kritiek hebt op hun onbehouwen functioneren.

Aan de andere kant mag je niet vergeten dat de Joden in het algemeen meedogenloos zijn vervolgd - met name door de Romeinse misdadigerskerk.
Dat de geloofsgroep er alles aan doet om een evenuele herhaling te voorkomen is alleszins verdedigbaar.
Maar ze beginnen nu in te grijpen in het openbare leven en hun belangen primair te stellen. Ze hebben onderlinge kruisbestuivingen waar wij helemaal geen weet van hebben.

Trouwens, dit soort beelden tref je ook aan bij de diverse Arabische groeperingen. De Tschetseensche maffia is een frappant voorbeeld van hoe er in een samenleving sub-structurele werelden ontstaan. En datzelfde geld voor Albanezen, en wat dies meer zij.
Het zijn subculturen met hier en daar criminele tendenzen waar een scheidslijn tussen georganiseerde samenleving en politiek, zo nodig crimineel, niet bestaanbaar is.
Nou, ik ben geen antisemiet, maar stel me wel veel vragen omtrent het Zionisme.

Is het wenselijk dat we zionistische figuren hebben die via een soort van intergroep onze politiek willen beinvloeden en blijkbaar de EP-regelgeving niet hoeven op te volgen. Meer zelfs, waarom al die door de burger moeilijk te controleren intergroepen. Daar stinkt iets...

Uiteindelijk is er na het starten van deze draad nog steeds geen antwoord op de vele vraagstellingen... noch enige informatie aangaande.

BTW, gezien het feit dat men de term 'antisemiet' in allerlei toestanden onterecht aanhaalt is deze reeds behoorlijk uitgehold. Dit zeker niet in het voordeel van de Jood.

BTW2, de RKK en Zionisten, voor mij een pot nat.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 14 maart 2012 om 22:10.
Oud 14 maart 2012, 22:15   #87
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Ik hoop van harte dat er ook een Europees Moslim Parlement komt, of een Sharia4Europe, in de gebouwen van de EU in Brussel.

Nekeer zien of het dan ook geen enkel probleem is.

.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2012, 22:32   #88
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Dus deze groep die zelfs geen intergroep is, kan toch vergaderen in de gebouwen van het Europees Parlement, terwijl ze een aangepaste misleidende naamgeving/logo's van het Europees Parlement aanwenden.

De regelgeving van het EP is me meer dan duidelijk. Soortgelijke Joodse organisaties in het buitenland, oa. in het VK opereren weldegelijk als intergroepen.

Als ze meer mogen dan een intergroep... enz... wat is het EJP dan wel ?

Heeft het EJP dan geen enkel (of de nodige) Europees parlementslid(leden) ?

Hebt U mss in het reglement van het EP ook gevonden welke bijzondere groepen, zoals oa. de intergroepen, die zonder restricties mogen vergaderen in het EP met de naam XXXXXXXX Europees Parlement en logo's/vlag van het EP mogen aanpassen en deze aanwenden op die vergadering.

Hoe bent U zodanig zeker van Uw stuk dat het niet, op een of andere manier, over een intergroep gaat ?
Zie hieronder een lijst van alle "All-Party Groups" in het VK, per land en onderwerp:

http://www.publications.parliament.u...r/contents.htm

Allemaal onwettelijke intergroepen, zegt u?
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2012, 22:36   #89
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Ik hoop van harte dat er ook een Europees Moslim Parlement komt, of een Sharia4Europe, in de gebouwen van de EU in Brussel.

.
U heeft geleerd om te hopen en daar bent u nu heel goed in geworden zie ik. Weet u al wat er op de agenda moet komen van uw EMP? De sharia dus? Dat zal heel wat familieleed kunnen wegnemen, ik bedoel, als die goedkoper is dan een advocaat.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2012, 22:37   #90
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:

.
Natuurlijk is dat geen probleem.

Als jij morgen een vereniging met een te rechtvaardigen "European" and "Parliament" in de naam wil starten, is dat dan een complot?

Als jij dan in een gebouw van de overheid wil vergaderen of de inhuldiging wil houden (tegen betaling) omwille van bv de symbolische betekenis, is dat dan ook een complot?

Er wordt hier echt nog niet eens van een mug een olifant gemaakt.
Oud 14 maart 2012, 22:41   #91
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht

Als jij morgen een vereniging met een te rechtvaardigen "European" and "Parliament" in de naam wil starten, is dat dan een complot?

Als jij dan in een gebouw van de overheid wil vergaderen of de inhuldiging wil houden (tegen betaling) omwille van bv de symbolische betekenis, is dat dan ook een complot?

Ik geef de imam gelijk. Want alles wat openlijk gebeurt is geen complot. Maar dat betekent natuurlijk niet vanzelf dat het prettig is of nuttig.
Oud 14 maart 2012, 22:48   #92
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Ik geef de imam gelijk. Want alles wat openlijk gebeurt is geen complot. Maar dat betekent natuurlijk niet vanzelf dat het prettig is of nuttig.
Tja Pier, wat voor de één prettig is, hoeft dat niet voor een ander te zijn. Je kan de rechten van mensen niet ontnemen, zonder ook aan de fundamenten waarop onze democratieën gestoeld zijn te raken.

& bla.

Jongen je wil echt niet kinderachtig tegen tegen mij beginnen, of er komt als reactie heel wat populistische praat in jouw richting.
Oud 14 maart 2012, 22:54   #93
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja Pier, wat voor de één prettig is, hoeft dat niet voor een ander te zijn. Je kan de rechten van mensen niet ontnemen, zonder ook aan de fundamenten waarop onze democratieën gestoeld zijn te raken.

& bla.

Jongen je wil echt niet kinderachtig tegen tegen mij beginnen, of er komt als reactie heel wat populistische praat in jouw richting.
Ik dacht dat het niet op zou vallen.
Oud 14 maart 2012, 23:03   #94
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Ik geloof in geen enkel complot, en ik sprak ook nergens over een complot. Trouwens, de meeste zaken die ik aanklaag zijn ''out there in the open'' en dus idd geen duister complot.

Terzake: de zionistische joodse klerezooi en geassocieerde heimelijke lobby toestanden horen niet thuis in europa en zeker niet in de gebouwen van europese instellingen, onder emblemen van europa. Als europeaan wil ik niets te maken hebben met de misdaden van het zionisme, en ik wens dus ook niet dat europese instellingen onderdak verlenen aan dergelijke politieke of godsdienstige groeperingen, ook niet tegen betaling. Dat ze maar elders gaan rotten.

De EU is nu al een verschrikkelijk gedrocht zonder ruggegraat dat nergens respect noch charisma geniet en welke zich dus beter niet kan associeren met strekkingen en religies die niets met Europa te maken hebben en / of zeer controversieel zijn.

.

Laatst gewijzigd door straddle : 14 maart 2012 om 23:07.
Oud 14 maart 2012, 23:17   #95
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
U heeft geleerd om te hopen en daar bent u nu heel goed in geworden zie ik. Weet u al wat er op de agenda moet komen van uw EMP? De sharia dus? Dat zal heel wat familieleed kunnen wegnemen, ik bedoel, als die goedkoper is dan een advocaat.
Ook die klerezooi hoort hier niet thuis. En er zou wél protest komen mocht die klerezooi ook in alle heimelijkheid in europese instellingen komen vergaderen.

Laatst gewijzigd door straddle : 14 maart 2012 om 23:17.
Oud 14 maart 2012, 23:18   #96
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geloof in geen enkel complot, en ik sprak ook nergens over een complot. Trouwens, de meeste zaken die ik aanklaag zijn ''out there in the open'' en dus idd geen duister complot.

Terzake: de zionistische joodse klerezooi en geassocieerde heimelijke lobby toestanden horen niet thuis in europa en zeker niet in de gebouwen van europese instellingen, onder emblemen van europa. Als europeaan wil ik niets te maken hebben met de misdaden van het zionisme, en ik wens dus ook niet dat europese instellingen onderdak verlenen aan dergelijke politieke of godsdienstige groeperingen, ook niet tegen betaling. Dat ze maar elders gaan rotten.

De EU is nu al een verschrikkelijk gedrocht zonder ruggegraat dat nergens respect noch charisma geniet en welke zich dus beter niet kan associeren met strekkingen en religies die niets met Europa te maken hebben en / of zeer controversieel zijn.

.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Le Monde Diplomatique
Sous la pression des Eglises

Plus discret que les lobbies bruxellois des grands intérêts industriels et financiers, celui du Vatican et des organisations catholiques, dont l’Opus Dei, n’en est que plus efficace. En rupture avec la laïcité de l’UE, il a obtenu que les Eglises bénéficient d’un article spécifique dans le projet constitutionnel ; pourtant, celles-ci étaient déj�* citées dans un article évoquant « les associations représentatives et la société civile ».

http://www.monde-diplomatique.fr/2004/01/TERRAS/10814
D�*t stoort niet? Lees dit ook eens:
http://www.info-sectes.ch/presse-opus-dei.html

Wat anders dan een Joods clubje.

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 maart 2012 om 23:28.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2012, 23:26   #97
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
D�*t stoort niet?
Ja, dat ook.

.
Oud 14 maart 2012, 23:29   #98
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, dat ook.

.
Dat heeft werkelijk invloed.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 00:53   #99
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Umberto Eco wijdde in "De Slinger van Fouceault" een groot deel van de inhoud aan het wel een wee van de Tempeliers en hun nu nog bestaande derivaten van absolute criminaliteit.

Godsdienst - en dat heeft de Romeinse- zowel als het Islamitische geloof de afgelopen 15 eeuwen duidelijk bewezen is een ultiem machtsmiddel.
Een machtsmiddel dat velen als zodanig niet kunnen waarnemen maar als je de geschiedenis van deze twe heilloze 'kerken' in ogenschouw neemt dan is het feitelijk een groep misdadigers die aan het roer van het meselijke leven wenst te staan.

De grote machtsmisbruikers uit de recente geschiedenis hadden als eerste stap het verkrijgen van het mandaat van de Romeinse kerk.

Zelfs Hitler ontkwam daar niet aan.

De Jodenvervolging is een exemplarische uitvinding van de Romeinse kerk.
De oorspronkelijke Christenen, voorzover ze ooit hebben bestaan, waren de Arianen. Meedogenloos vervolgd door de afgodenkerk van de Romeinen, een mengelmoesje tot op de dag van vandaag van de religies die de Romeinse soldaten op hun imperialistische weg tegenkwamen.

Diezelfde misselijkmakende comedie van die Romeinse anomalie bestaat heden ten dage nog in volle glorie gepaard gaande aan het onbesef van de mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn. Demagogie ten top, dus.

De basis van al deze narigheid, ook die van de Islam, huisde in het Joodse geloof. Op de basis van het Joodse geloof vestigde Mohammed de kamelenboer zijn Islam. Geen geloof, maar een machtsmiddel, minstens zo goed werkend als dat van de Romeinen met een evengroot geweldsvolume.
Oud 15 maart 2012, 09:51   #100
Zwitser

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Iedereen mag vergaderen zoveel hij wil. Maar in het Europees parlement horen enkel vertegenwoordigers van de Europese deelstaten thuis. Geen religieuze drukkingsgroepen, en/of vertegenwoordigers van Niet-Europese landen...
En welk deel van de zin "Het EJP heeft niet in het Europees Parlement vergadert" begrijp je niet?
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be