![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je kan er veel van leren ivm assertiviteit. Iets wat de doorsnee-Vlaming helemaal ontbeert wegens nooit aangeleerd. En dan zijn ze nog trots op ook : Ik noem dat niet beleefd, ik noem dat achterbaks.
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 14 maart 2012 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Er is iets serieus mis met de kezen hier op dit forum. Een beetje zoals die egmond codfried die beweert dat alle adel afkomstig zijn van negers. Zo beweren er hier dat vlamingen bij nederland willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik kom wel degelijk buiten mijn eigen dorpsstraat. Straks naar Roeselare, en morgen naar Gent. Zal daar Uw idiote voorstel eens op tafel leggen. Ze zullen nogal ne gank gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Ik ben geen kees, als je dat zou denken.
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Net als ik jouw idiote tegenkantingen eens op tafel zal leggen. Er zal nogal eens flink gelachen worden met zoveel zever. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#86 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Bij wie ga je dat doen? aangezien je volledig in de marge leeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#88 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Troost voor jullie Nederlanders op dit forum is dan nog altijd dat dezelfde bovenstaande Vlaamse autochtonen Marokkanen waarschijnlijk nóg meer haten. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wees blij dat er nog iemand reageert. Nu krijgt deze idiotie nog enige vorm van betekenis.
Je hebt gelijk, ik heb geen argumenten meer. maar ik heb er ook maar 1 nodig. Vlamingen ≠ hollanders Waarom richt je geen partij op die de sharia wil invoeren? Daar ga je mee succes mee hebben, en het zou ook iets minder belachelijk klinken. Laatst gewijzigd door Yous : 14 maart 2012 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Men moet inzien dat interpersoonlijke relaties en (klein)menselijke irritaties daar los van horen te staan en men moet zich daar kunnen boven stellen. Het feit dat ik tal van Walen tel onder mijn allerbeste kollega's speelt geen enkele rol over hoe ik tegenover België sta. Ik ben zakelijk al eens hard bedrogen geweest door een Nederlander maar dat heeft uiteraard geen invloed over mijn mening in verband met Groot/Heel-Nederland! Men kan evengoed het tegendeel beweren maar, nogmaals, volstrekt onbelangrijk in het streven naar een Groot-Nederland. ![]() Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 14 maart 2012 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vlamingen zijn inderdaad geen Hollanders. Vlamingen zijn trouwens ook geen Groningers. Vlamingen zijn trouwens ook geen Friezen. Maar wat ze allemaal wél gemeen hebben is dat het allemaal inwoners zijn van de Nederlanden, de Lage Landen. Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb familie in Wallonië. Maar toch wil ik, ondanks deze band, niet dat Wallonië en Vlaanderen in het huidige Belgische staatsverband verder samen gaan. En daarmee doe ik inderdaad geen afbreuk aan de goede contacten die in heb met mijn Waalse familie of mijn Waalse kennissen. En de aanvaringen die ik al eens gehad heb met mensen zijn steeds met individuen geweest, zonder dat ik dat hoef te spiegelen aan hun nationaliteit. Die is irrelevant. Zoals je zelf het positief uitdrukt.
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En daarme doe ik inderdaad geen afbreuk aan de goede contacten die ik heb met mijn Nederlandse schoonfamilie of mijn Nederlandse kennissen. En de aanvaringen die ik al eens gehad heb met mensen zijn steeds met individuen geweest, zonder dat ik dat hoef te spiegelen aan hun nationaliteit. Die is irrelevant. Frappant hoe uw eigen argument perfect mijn gevoel over de annexatie van Vlaanderen verwoordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() "Nederlanders zijn niet erg populair als wij de toenmalige voorzitter van de Christelijke Volkspartij, de grootste partij in Vlaanderen, Marc van Peel mogen geloven. In een vraaggesprek met een Waalse krant zei hij toen hij voor de keuze werd gesteld om op een verlaten eiland zijn vakantie met twee Marokkanen of twee Nederlanders door te mogen brengen, dat hij voor het eerste alternatief zou kiezen."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We verschillen over één ding. (En grondig dan nog wel, maar dat moet kunnen) Ik noem het een Hereniging. Wat voor mij inhoudt dat dit voor beide landen op een vrijwillige basis gebeurt. Jij noemt het een annexatie door Nederland. Dit impliceert voor mij dat Vlaanderen onder dwang bij NL gevoegd zou worden. Ik wil een vrijwillige Hereniging, ik wil geen gedwongen annexatie.
![]() |
![]() |
#100 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Gewoon blijven volhouden zoals die doet. En elkaar bevestiging geven zou ik zeggen, zoals men in die andere zeverdraad ook al een tijdje een onderonsje heeft. Is mss te begrijpen dat je dan waangedachten krijgt. doei.. ![]() Laatst gewijzigd door Yous : 14 maart 2012 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |