![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Geen gordels dragen? ![]() Ik vermoed ook dat het voor kinderen zeer moeilijk is om uren vastgebonden te zitten in een zo'n zetel. Misschien in elke zetel airbags voorzien? Van mij mag het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Hoe moet het nu verder ?
De slachtoffers zijn begraven en iedereen leeft met hen mee . Maar ik vind het bijzonder raar dat men bijna twee weken na de het ongeval nog geen bevestiging kan geven van wie aan het stuur zat ? Ik neem aan dat het een bijzonder moeilijke vraag is of er een menselijk schuld aande oorzaak ligt . en wie de chaufeur dan wel was . En ik neem ook aan dat men die vraag een beetje wou uitstellen tot na de begrafenis om ook de Chaufeur een waardige begafenis te gevenaan zijn familie . Duw wie is de Chaufeur en wat is de oorzaak ? of mag dat niet geweten worden ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Waarom mogen we 3 weken na het ongeval nog niet weten wie de bestuurder was ?
Laat staan een oorzaak kennen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Vreemdeling
|
![]() 1. Ik vind het opmerkelijk dat sommigen refereren aan bomen als dingen langs de weg waar je tegenaan kunt rijden. Het betreft hier immers een snelweg. Aan snelwegen wordt meestal (bij ons in NL) veel geld uitgegeven om te voorkomen dat je ergens hard in aanraking kunt komen; zo zijn viaductpeilers tegenwoordig beveiligd. Ik vind het vreemd dat in zo'n nieuwe tunnel een nis aanwezig is waar je frontaal tegen kunt rijden.
2. Over de oorzaak heb ik één ding wat me meteen opviel toen ik de plaats van het ongeval op kaart opzocht: het is in de route van de bus de éérste plaats na een tijd in de bergen waar de bus op hogere snelheid kon geraken, dwz de bus was net de snelweg opgereden. Als er een latent defect aanwezig was kan dat mogelijk hier zijn uitwerking hebben gehad. Dat de gevolgen zo ernstig werden is dan een noodlottige samenloop van omstandigheden geweest. 3. Van de media kan ik alleen maar zeggen dat ze ik vind dat ze altijd veel informatie geven, maar weinig interessante. Leon |
![]() |
![]() |