Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 maart 2012, 20:19   #81
Tejokus
Minister-President

Tejokus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
De aanhechtingspunten van de zetels waren niet bestand tegen dergelijke kracht (1,6 ton) en hadden deze toch beter bevestigd geweest zouden de veiligheidsgordels voor dodelijk gevaar gezorgd hebben, volgens experts.

Slachtoffers door bus gekatapulteerd
Ja idd. en nu?
Geen gordels dragen?
Ik vermoed ook dat het voor kinderen zeer moeilijk is om uren vastgebonden
te zitten in een zo'n zetel.
Misschien in elke zetel airbags voorzien?
Van mij mag het.
Tejokus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2012, 22:38   #82
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
De aanhechtingspunten van de zetels waren niet bestand tegen dergelijke kracht (1,6 ton) en hadden deze toch beter bevestigd geweest zouden de veiligheidsgordels voor dodelijk gevaar gezorgd hebben, volgens experts.

Slachtoffers door bus gekatapulteerd
Rare redenering . Ok zo'n bus is niet gemaakt om te crashen . maar zo'n bus is ook niet gemaakt om 25 km/u te rijden .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2012, 12:01   #83
Klarekijk
Banneling

Standaard

Hoe moet het nu verder ?

De slachtoffers zijn begraven en iedereen leeft met hen mee .

Maar ik vind het bijzonder raar dat men bijna twee weken na de het ongeval nog geen bevestiging kan geven van wie aan het stuur zat ?

Ik neem aan dat het een bijzonder moeilijke vraag is of er een menselijk schuld aande oorzaak ligt . en wie de chaufeur dan wel was . En ik neem ook aan dat men die vraag een beetje wou uitstellen tot na de begrafenis om ook de Chaufeur een waardige begafenis te gevenaan zijn familie .

Duw wie is de Chaufeur en wat is de oorzaak ? of mag dat niet geweten worden ?
Oud 4 april 2012, 23:28   #84
Klarekijk
Banneling

Standaard

Waarom mogen we 3 weken na het ongeval nog niet weten wie de bestuurder was ?
Laat staan een oorzaak kennen ?
Oud 19 juni 2012, 14:00   #85
Leon P
Vreemdeling

Standaard

1. Ik vind het opmerkelijk dat sommigen refereren aan bomen als dingen langs de weg waar je tegenaan kunt rijden. Het betreft hier immers een snelweg. Aan snelwegen wordt meestal (bij ons in NL) veel geld uitgegeven om te voorkomen dat je ergens hard in aanraking kunt komen; zo zijn viaductpeilers tegenwoordig beveiligd. Ik vind het vreemd dat in zo'n nieuwe tunnel een nis aanwezig is waar je frontaal tegen kunt rijden.
2. Over de oorzaak heb ik één ding wat me meteen opviel toen ik de plaats van het ongeval op kaart opzocht: het is in de route van de bus de éérste plaats na een tijd in de bergen waar de bus op hogere snelheid kon geraken, dwz de bus was net de snelweg opgereden. Als er een latent defect aanwezig was kan dat mogelijk hier zijn uitwerking hebben gehad. Dat de gevolgen zo ernstig werden is dan een noodlottige samenloop van omstandigheden geweest.
3. Van de media kan ik alleen maar zeggen dat ze ik vind dat ze altijd veel informatie geven, maar weinig interessante.
Leon
Leon P is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be