![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een naaktrecreant lost dit op door zich discreet op zijn buik te draaien, door even een handdoekje om te hangen, door te gaan zwemmen of door een koude douche te nemen. Hoe geraak je van een opwinding af als je kleren aan hebt? By the way, u zal het misschien niet geloven, maar op een naaktstrand kijkt men wel (net zoals op een textielstrand), maar men ligt er niet te geilen op elkaar. Diegenen die het wel doen, vertonen ongepast sociaal gedrag. Eigenlijk valt het na een tijdje niet meer op dat iedereen naakt is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waar een klein land groot in kan zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementslid
|
![]() Op www.devragendepartij.be (initiatief van de nieuwsdienst) worden verschillende voorstellen gemaakt voor bijkomende naaktstranden aan onze kust (zie De Panne, Koksijde, Middelkerke, Blankenberge, Knokke) of voor uitbreiding van het bestaande naaktstrand te Bredene (zie Bredene en De Haan).
Mochten enkele van deze voorstellen gerealiseerd kunnen worden dan is dat een opsteker voor het Vlaamse naturisme. We krijgen dan meer mogelijkheden aan de Vlaamse Kust. Ook op Vlaamse binnenwateren worden voorstellen gemaakt ( zie Blaarmeersen te Gent, Zilvermeer in Mol, Nieuwdonk in Berlare). Ga naar : http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...zingen2012/dvp (of google naar => www.devragendepartij.be) Ga dan naar de gemeente/stad waar je een voorstel wil bekijken, steunen of zelf een voorstel wil maken. Steun de uitbreiding van het naaktstrand te Bredene of nieuwe naaktstranden in andere gemeenten. Op www.devragendepartij.be , het kost alleen maar de moeite van een registratie en kan volledig anoniem. Doen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eén vraagje. Waarom hebben zoveel naturisten een geheel kaal lijf? (geen schaamhaar, geen borsthaar, geen okselhaar) Is dat omwille van groepsdruk. Ik weet wel dat dit af schijnt te hangen van gemeenschap tot gemeenschap (sommige foto's vertonen groepen van 15 naturisten naast elkaar, allemaal kaalgeschoren, anderen tonen meer diversiteit. Desondanks vind ik wel dat het voorbij gaat aan het doel van naturisme (je op en top in e vel voelen met het lichaam dat je hebt, en dus ook hoe je je lichaam wil hebben).
Laatst gewijzigd door Weyland : 11 juli 2012 om 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementslid
|
![]() Gewoon maatschappelijke modetrens. Hedendaags neigt naar het verwijderen van beharing.
Net zoals de (hoofd)haarsnit en de kleding aan wijzigingen en trends onderhevig is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zolang zulke trends maar niet aan anderen opgelegd worden is het goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb eens een naturiste gezien en een heel schoon madam. Uiteraard keek ik dus eens goed. Plots zag ik daar een groene slinger slijm uit haar madam komen.
Dat was vies zunne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben voor diversiteit en niet voor dwang. Trends zijn oké, maar het opleggen daarvan is juist niets minder dan die verstarring, dorpsheid en bekrompenheid die je tracht te voorkomen. Ik heb er zelfs een allesbevattend woord voor, nl. 'preutsheid' (niets minder dan conformeren uit gewoonte eerder dan uit smaak).
Laatst gewijzigd door Weyland : 14 juli 2012 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch meen ik dat van een mooie jonge vrouw die elegant gekleed verschijnt een veel erotischer effect kan uitgaan dan van eentje in haar blootje.
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De pose is volgens mij vooral erotisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, dat telt zeker ook mee ...
![]() |
#96 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel, misschien worden ze juist nog strenger. Dan kunnen ze tegen hun kinderen zeggen: *Kijk jonge, die vieze en zondige mensen*. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() O nee. Ik heb het over nudistenklassen zoals bosklassen en zeeklassen.
|
![]() |
![]() |