Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 mei 2012, 22:47   #81
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/10464...erproces.dhtml

Arme schat, als ze terugkomt gaat haar familie haar ritueel slachten.

Morgen is de dag van de waarheid en zal Mw. Montnor besluiten of het 8 december proces voortgang zal hebben. Als ze een echte en oprechte Surinaamse is zal ze het proces stopzetten, want als Surinaamse zal ze niet willen dat wij chaos krijgen en Suriname als Nederland en de rest van Europa, een bananenrepubliek, zal worden. Ze zal als een echte moeder over haar volk waken. In Suriname heerst er geen financiële crisis, slapen de mensen rustig in hun bedden, zonder constante berichten van crisis en derde wereld oorlog, en instorting van de eurozone, waardoor ik al maanden hartkloppingen heb. De mensen die het zo goed zouden menen met Suriname hebben de verkiezingen van Bouterse verloren, het Surinaamse volk wil ze niet hebben. En straks bij de volgende verkiezingen kunnen ze weer met hulp van Nederland de hele wereld vertellen hoe slecht, hoe vreselijk Bouterse is, en ze zullen weer verliezen. Wat men eindelijk moet snappen is dat het om de economie gaat: It's the economy stupid. Als Nederland zich nou even druk zou maken om haar eigen toko, dan zaten wij niet in deze shit.

Maandenlang hartkloppingen vanwege de instorting van de Eurozone?

Hoezo? . In Suriname heerst er geen financiële crisis, slapen de mensen rustig in hun bedden, zonder constante berichten van crisis en derde wereld oorlog, en instorting van de eurozone

“Europa en Nederland worden een bananenrepubliek, de eurozone stort in, er komt een nieuwe Holocaust en een derde wereldoorlog”

Je niet druk over maken. Slecht voor je hart. Onze Europese bananenrepubliek hebben jullie geen last van … berichten halen de overkant van de Atlantische oceaan zelfs niet.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2012, 23:40   #82
Adrian M

Standaard

Citaat:

Wat de holoost betreft, Hitler was niet zo efficiënt en superieur als hij van zichzelf dacht.

Hij had 5 jaar nodig om 6 miljoen Joden om zeep te helpen.
In Rwanda (1994) had men slechts 100 dagen nodig om 800.000 Tutsi's en gematigde Hutu’s over de kling te jagen > 8000 per dag.

Ofwel met 6 miljoen zouden ze in Rwanda hooguit 750 dagen nodig gehad hebben, ruwweg 2 jaar

Toegegeven, het blanke ras is inderdaad geen superieur ras

Laatst gewijzigd door Adrian M : 10 mei 2012 om 23:56.
Oud 12 mei 2012, 14:05   #83
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Eindelijk een waar woord: die gefixeerde albino's kunnen onmogelijk superieur zijn aan zwarten, want ze komen uit een zwarte kut.

De sfeer in Nederland is als aan de vooravond van de grote hutu-tutsi holocaust. Er wordt dagelijks tot haat opgeroepen tegen zwarte, bruine en moslims medeburgers die normaal belasting betalen, zich aan de wet houden en zelfs als ondernemers bijdragen aan de economie. Toch kunnen de witten hun moorddadigheid niet onderdrukken, staan toe hoe hun elite belastinggeld steelt en de schuld op allochtonen afwentelt.

De gebezigde taal is als die aan de vooravond van voor de moord op de Nederlandse joden, men praat over kledingverboden dus burqa verbod, hala-slachteverbod zoals het toen aan de joden verboden werd koosjer te slachten, zogenaamd uit medelijden met de dieren, verbod van rijden in de tram, en nu zelf assimilatie contracten. Er is mensenhandel en slavernij in Nederland.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2012, 14:10   #84
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Zoals voorzien is het 8 december proces verdaagd, afgezegd, uitgesteld. Waarom zouden verstandige Surinamers hun eigen welvaart om zeep helpen? Nederland heeft bv zelf een amnestie afgekondigd voor de moordpartijen begaan in Indonesië, maar niet op zo een transparante en beschaafde wijze zoals Suriname dit heeft gedaan. Niemand is blij of trots op wat is gebeurt, maar wij moeten verder gaan. Nederland toont zich in alle opzichten de aartsvijand van het Surinaamse volk die zich nu vecht uit de verschrikking van 350 jaar bloedzuigerij door Nederland. De huisnegers die Nederlands gat likken worden verzocht hun positie te heroverwegen.
Oud 12 mei 2012, 14:30   #85
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

"Niemand staat boven de wet" is op zich een mooi principe. De vraag hierbij is dan wel wat de wet nu eigenlijk precies is .

In de eerste plaats is de wet het tegenovergestelde van persoonlijke willekeur
(de basisgedachte van de babylonische koning Hammoerabi toen hij overging tot het op schrift stellen van "de wet")

...

De vergelijking met Zuid Afrika gaat absoluut niet op : in Zuid Afrika waren het de "slachtoffers" van de apartheidsterreur die de overwonnen gratie verleenden onder voorwaarden. Wat er nu in Suriname gebeurde is het verlenen van een pardon van een dader aan zichzelf. Het is alsof Dutroux minister van justitie wordt en zichzelf amnestie verleent...

Of om in de politieke sfeer te blijven : toen men de conventie van Genève moest aanpassen o.m. het veroordelen van geweld tegen de burgerbevolking in oorlogstijd werdt er het geweld van luchtbombardementen expliciet uitgehaald. Het is een "oorlogsmisdaad" die men nog steeds over het hoofd ziet bij gewapende conflicten, ondanks "Guernica" beschouwd "men" dit nog steeds niet voor wat het is : een misdaad tegen de mensheid....

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2012, 14:32   #86
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eindelijk een waar woord: die gefixeerde albino's kunnen onmogelijk superieur zijn aan zwarten, want ze komen uit een zwarte kut.

De sfeer in Nederland is als aan de vooravond van de grote hutu-tutsi holocaust. Er wordt dagelijks tot haat opgeroepen tegen zwarte, bruine en moslims medeburgers die normaal belasting betalen, zich aan de wet houden en zelfs als ondernemers bijdragen aan de economie. Toch kunnen de witten hun moorddadigheid niet onderdrukken, staan toe hoe hun elite belastinggeld steelt en de schuld op allochtonen afwentelt.

De gebezigde taal is als die aan de vooravond van voor de moord op de Nederlandse joden, men praat over kledingverboden dus burqa verbod, hala-slachteverbod zoals het toen aan de joden verboden werd koosjer te slachten, zogenaamd uit medelijden met de dieren, verbod van rijden in de tram, en nu zelf assimilatie contracten. Er is mensenhandel en slavernij in Nederland.
Onzin.

Er is gen hetze tegen Surinamers gaande.
Alleen Marokkanen zijn soms de cigaar, maar dat is hun eigen schuld.
Gisteravond is mijn patattent gerund door een fanilie van hardwerkende Chinezen voor de tweede keer binnen een maand overvallen.
En wederom zijn het die ken uw toekomst-Marokkanen.
http://www.gooieneemlander.nl/region...r-in-Hilversum
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2012, 14:41   #87
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Dommerikken : ze gaan beter in de polletiek om daarna in een of andere bestuursraad te zetelen en in aandelenopties betaald worden : kenne ze een paar meljoenen mee verdiene

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2012, 14:58   #88
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
"Niemand staat boven de wet" is op zich een mooi principe. De vraag hierbij is dan wel wat de wet nu eigenlijk precies is .

In de eerste plaats is de wet het tegenovergestelde van persoonlijke willekeur
(de basisgedachte van de babylonische koning Hammoerabi toen hij overging tot het op schrift stellen van "de wet")

...

De vergelijking met Zuid Afrika gaat absoluut niet op : in Zuid Afrika waren het de "slachtoffers" van de apartheidsterreur die de overwonnen gratie verleenden onder voorwaarden. Wat er nu in Suriname gebeurde is het verlenen van een pardon van een dader aan zichzelf. Het is alsof Dutroux minister van justitie wordt en zichzelf amnestie verleent...

Of om in de politieke sfeer te blijven : toen men de conventie van Genève moest aanpassen o.m. het veroordelen van geweld tegen de burgerbevolking in oorlogstijd werdt er het geweld van luchtbombardementen expliciet uitgehaald. Het is een "oorlogsmisdaad" die men nog steeds over het hoofd ziet bij gewapende conflicten, ondanks "Guernica" beschouwd "men" dit nog steeds niet voor wat het is : een misdaad tegen de mensheid....
niemand is boven de wet. Maar de door Nederland bedachte ontwikkeling is niet opportuun voor Suriname en het Surinaamse volk. Godzijdank beginnen Surinamers het te begrijpen. Nog jullie witten. Wij Surinamers willen gewoon in een goed bestuurd, vooruitstrevend en welvarend land leven en hebben jullie witte handenafhakkers niet nodig om ons te zeggen wat te doen. We zijn echt geen achterlijke negers, ook nooit geweest.

Dunkt mij dat Nederlanders een leider vinden die evenveel voor hen kan doen als Bouterse voor Suriname.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 mei 2012 om 15:00.
Oud 12 mei 2012, 23:34   #89
Adrian M

Standaard

Citaat:

De krijgsraad van het Surinaamse leger heeft het uitgesteld. Eruit begrepen of de Amnestie wet correspondeert met de grondwet of zo?

Ik neem aan dat dit opnieuw de zoveelste smerige streek van de Nederlanders is?

Je tirades zijn met geen mogelijkheid te volgen. Enerzijds gaan Bouterse en Suriname hun eigen gang, anderzijds verkondig je: “hebben jullie
witte handenafhakkers niet nodig om ons te zeggen wat te doen

Wat let jullie? Maak er wat van en verdoe je tijd niet aan de overkant van de oceaan.
Elk land/volk krijgt de regering die het verdient. Bouterse? Jullie keus, als men daar gelukkig mee is hou je hem toch aan.

Waar woon je eigenlijk? In Suriname? Snap bij god niet waarom je je zo druk maakt over Nederland. Heb je niets beters te doen of zo?

Je wordt overigens wel steeds grover in de mond: “.. uit een zwarte K..”
Altijd gedacht roze, maar blijkbaar zwart.
Nu ook al “verbod van rijden in de tram, en nu zelf assimilatie contracten” in Nederland"?
Ze zullen in Amsterdam met de trams met flink verlies gaan draaien …
Oud 14 mei 2012, 11:29   #90
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Je persoonlijke aanvallen irriteren mij.
Oud 14 mei 2012, 13:24   #91
Adrian M

Standaard

Zou ik niet doen, zonde van de energie om je te irriteren aan een witte handenafhakker, slavenhandelaar, massamoordenaar,
bloedzuiger, holocaustplanner, aartsvijand van Suriname en etc.

In tegenstelling tot wat jou mening is over Nederland ga ik ervan uit dat Suriname een schitterend land is, evenals Nederland waardeloze en
toffe mensen kent, en alles zins het waard is om er iets moois van te maken. Hoe men dat wil doen is jullie zaak. Punt.
Oud 16 mei 2012, 12:34   #92
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Zou ik niet doen, zonde van de energie om je te irriteren aan een witte handenafhakker, slavenhandelaar, massamoordenaar,
bloedzuiger, holocaustplanner, aartsvijand van Suriname en etc.

In tegenstelling tot wat jou mening is over Nederland ga ik ervan uit dat Suriname een schitterend land is, evenals Nederland waardeloze en
toffe mensen kent, en alles zins het waard is om er iets moois van te maken. Hoe men dat wil doen is jullie zaak. Punt.

Je achterlijkheid is stuitend, en ik vermoed ook een vorm van vreselijke domheid bij jou. Is je moeder ook je zuster? Hebben jullie dezelfde vader?
De nederlanders hebben de nazi bezetter geholpen hun joden te vermoorden en nu stoten ze weer dezelfde bloeddorstige taal uit over allochtonen. Dus ben ik bezorgd. En men vertelt een leugenachtige geschiedenis over de kleur van de Europese adel en koningen. Jullie liegen over alles en geloven jullie eigen leugens. Dus krijg ik een reisverbod.
Oud 21 mei 2012, 12:39   #93
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

First Lady, Ingrid Bouterse
Mark heeft geen vrouw.
Oud 21 mei 2012, 22:43   #94
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jullie liegen over alles en geloven jullie eigen leugens. Dus krijg ik een reisverbod.
Jij krijgt een reisverbod omdat je je voor Surinamer van adellijken bloede uitgeeft terwijl je een doodgewone blanke Belg bent die doodgewoon de kost verdient met een frietkot. Onzen Egmond van 't Frietkot! Zo hadden we er hier vroeger zoveel, dat ik blij was dat ze friet bakten, want ik had ze geen eten willen geven.

Maar natuurlijk krijg jij een reisverbod als je je een valse identiteit aanmeet.

Het zou me overigens niet verbazen als jij helemaal niet wilde reizen, en alleen maar reislust voorwendt om over dat reisverbod te kunnen klagen. En denk maar niet dat je de enige bent. Ik heb ook een reisverbod.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 21 mei 2012 om 22:48.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2012, 09:15   #95
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Jij krijgt een reisverbod omdat je je voor Surinamer van adellijken bloede uitgeeft terwijl je een doodgewone blanke Belg bent die doodgewoon de kost verdient met een frietkot. Onzen Egmond van 't Frietkot! Zo hadden we er hier vroeger zoveel, dat ik blij was dat ze friet bakten, want ik had ze geen eten willen geven.

Maar natuurlijk krijg jij een reisverbod als je je een valse identiteit aanmeet.

Het zou me overigens niet verbazen als jij helemaal niet wilde reizen, en alleen maar reislust voorwendt om over dat reisverbod te kunnen klagen. En denk maar niet dat je de enige bent. Ik heb ook een reisverbod.
Oud 26 mei 2012, 09:33   #96
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht

Ik hoop nog dit jaar weer naar Suriname te reizen om een museum te beginnen. Let op mijn nieuwe draden, hier.
Het reisverbod heeft betrekking op mijn reisgedrag welke de Nederlandse huurmarkt negatief beïnvloed en het woningtekort nijpender maakt. En dat doe ik dus in mijn eentje en heb kennelijk meer invloed dan de minister van huisvesting.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be