![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Indien je Eclipse niet ziet zitten -> ActiveState Komodo IDE heeft anders ook een goede debugger die uitstekend werkt op linux. Maar dit is geen open-source natuurlijk. soit, on topic; ik werk elke dag met zowel windows, mac en linux. En ik acht de meeste mensen niet in staat om (deftig) met linux om te gaan ![]() Ubuntu is hierin feitelijk het meest gevorderd en is dus ook het best voor beginnelingen. Ik hou het liever bij Fedora ![]() @ Kameleon, na het boot-screen van je moederbord, verschijnt er dan het ubuntu logo op je scherm, of krijg je direct de blinkende cursor?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
http://www.eclipse.org/cdt/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Administrator
|
![]() Ik maak overigens de laatste tijd veel gebruik van deze ETL implementatie van Eclipse:
http://www.talend.com Voor het servergedeelte moet je betalen, maar je kan de jobs wel exporteren, voor zowel windows als linux, en op een klassieke manier in een task scheduler steken, dan blijft het gratis en heb je geen server nodig. |
![]() |
![]() |