![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijna alles wat wij kopen, mobieltjes, kleren enz enz worden gemaakt door kinderhanden. Als je daar werkelijk problemen mee hebt, dan doe je er ook wat aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Wie zei er dat ik me in het onverbrijdeld consumerisme stort? Ik ga liever naar de kringloopwinkel dan naar de C&A. Ik heb geen behoefte aan een hoop spullen die ik niet nodig heb. Ik heb geen tv, gebruik de fiets (heb bewust geen auto), ben vegetariër. Ik doe wat ik kan om een zo klein mogelijke voetafdruk achter te laten op deze planeet of consumerisme zo min mogelijk te sponseren.
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg alleen dat jij als idealist ook consequent moet wezen, geen auto en vegetariër wezen is niet goed genoeg, ga geneeskunde studeren, verhuis naar een arm land en ga daar de mensen zoveel mogelijk helpen als je maar kan. En niets meer kopen dat hen slechter maakt, pas als je dat doet, zal ik groot respect voor je hebben. Maar er zijn maar zeer weinig mensen die dat doen, want stiekem vinden ze dat comfortabele van dit systeem wel ideaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat 'comfortabele systeem' is niet meer dan een zoo: ![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat je vaak ziet aan mensen die er tegen zijn, dat ze wel gebruik maken van vele dingen aan dit systeem, en dat doe jij ook. Geef gewoon eerlijk toe dat jij net zo hard verantwoordelijk bent voor alle wandaden die het kapitalisme veroorzaakt hebben. We leven daar nu eenmaal in, we kiezen er beide niet voor om het kapitalisme de rug toe te keren. Dus wij zijn allebei en iedereen die in dit systeem leeft en er gebruik van maakt, verantwoordelijk voor kinderarbeid en vele andere nare dingen in derde wereld landen. Ooit de film Darwins nightmare gezien?, misschien dat die film alles wat duidelijker maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
AC is er zich tenminste bewust van en doet er ook iets bewust mee, om alvast zijn ecologisch-sociale voetafdruk in de wereld te minimaliseren, respect dus. Ik doe het alvast niet beter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Michel Moortgat
Carlos Brito Luc Vansteenkiste ... Noem maar op. Alles behalve professorkes en nog maar eens een advocaat.
Laatst gewijzigd door largo_w : 12 mei 2012 om 08:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() Zeker weten ! Meyrem Almaci is zonder twijfel een van de betere elementen in het parlement . Ze is afkomstig uit een klein dorpke ergens in het Waasland , als ik mij niet vergis . Komt zeer overtuigend over , gedreven , hardwerkend . Van haar niveau zouden er véééél meer moeten zijn .
![]() |
#90 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Daniel Dumoustier