![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jakkes wat vies. Niet alleen is dit moreel volkomen verwerpelijk, ook de talloze bacteriën..., je moet er niet aan denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Gouverneur
|
![]() Kontbeffen? Nee, bedankt
![]()
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kent men in Het Dietse Rijk der Nederlanden geen water en zeep misschien?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() En ze lusten er pap van: daarom vind ik die beschuldiging aan allochtonen van homohaat zo vreselijk onredelijk; vooral uit de mond van homo-organisaties.
De Staat is de grootste potenrammer. En nu we eenmaal bezig zijn: de Staat is de grootste pooier en eist belasting van prostituees, terwijl deze beroepsgroep gebukt gepaard gaat met mensenhandel, vrouwenmishandeling en algemene criminaliteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al ooit eens het wonder van de geboorte van een nieuw mensje mogen aanschouwen, ook redelijk vies uiteindelijk.
Citaat:
Citaat:
Oftwel, als je bacteriën wil vermijden, kan je beter je vrouws anus likken, dan haar een welgemeende diepe kus te geven. Ook ging dit onderwerp niet over coprolagnie voor zover ik dacht. Het ging over het oraal prikkelen van de anale kringspier .
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 12 april 2012 om 09:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nooit begrepen waarom men moeilijk doet over lichaamshaar. En heb jij zoveel keus tussen minnaars dat je hem uit je bed zou trappen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na het beffen wil ik wel verder kunnen spelen zonder mijn tanden te scheren.
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb toch al geschreven dat niks menselijks me vreemd is.
En dat ik mijn grenzen gevonden heb. U ligt ver voorbij die grenzen.
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Lieverd, sorry dat ik je aan een man wilde koppelen. Maar goed, je reactie doet denken aan die van jonge vrouwen die over hun nek gaan bij de gedachte aan sex met een man en schrikken van het angstwekkend aanblik van een stijve pik. Tot ze het twee of drie keer op liefdevolle wijze mochten proeven, en vervolgens niets anders meer willen. Als de gedachte je al rillingen geeft, hoe zal de praktijk dan niet voor jou uitwerken? Ik heb gevallen geregistreerd waar grote sterke mannen tot een hoopje pudding werden gereduceerd toen het bij hen werd gedaan. Maar het verschilt per persoon, en sommige mensen worden meteen orgastisch, en herhaald orgastisch. Meer ervaren mensen verdragen het rustiger. Ondertussen wil ik praten over reciprociteit met de meer ervaren posters; om voorruitgang maken. Ik denk dat reciprociteit bij orale seks en kontbeffen toch wel gewenst is. Sommige mensen zijn van nature erg egoïstisch waar andere altruïstischer zijn, maar op den duur toch de pee in krijgen steeds de pijphoer en de kontbefhoer te moeten spelen. Je zou ook niet accepteren dat jij steeds de geliefde ontbijt op bed brengt en dat de geliefde dat nooit voor jou zou doen. Mijn advies is dus tijdig aan te kaarten dat je ook gepijpt en gebeft wil worden en de andere een jaar te gunnen zich daarop toe te leggen. Maar als dat niet lukt, de andere niet meer oraal te bevredigen, en je heil daarvoor specifiek buiten te zoeken. In dat geval is kontbeffen met een volslagen vreemde beter, dan een vaste geliefde die doodgewoon weigert te geven wat ze wel willen ontvangen. Dus we gaan niet verder praten hoe vies of hoe vreemd kontbeffen is, maar hoe wij in de praktijk met dit nogal krachtig spul behoren om te gaan. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 april 2012 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Ik heb er mij deze morgen even aan gewaagd maar moet toegeven dat het op een complete desillusie is uitgedraaid.
Ik had nochthans de handleiding van een kontbefdeskundige hier op het forum nauwgezet opgevolgd: Citaat:
Ik kreeg namelijk een lading (methaan)gas in mijn smoel. Jammer dat ik met een petomane moet samen leven. Voor mij geen kontbeffen meer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb over laats zo ne mouchi pladijs gegeten in dezwaan in peuchemise en zelf dat smaakt volgens mij nog beter dan kontbeffen..
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwas over laatst aan het winkelen in de Aldi met de moeder van mijn vriendi... ex. "jah" zei ze "pakte gij een pak WC-papier"? *Ik grabbel daar zo iets van het rek* "Jamaar, da is ne rol keukerol..", zei ze. "Is het misschien ni breed genoeg", zei ik toen? (Ze heeft dat dan weer voortgezegd, dus dat was nadien even ne zure ![]()
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die gegevens heb ik niet gelezen, maar het zou kunnen.
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |