Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 april 2012, 14:30   #81
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Hoezo? Ofwel is er iets intrinsiek verkeerds aan groepsmasturbatie, ofwel niet. Je moeten weten wat je wil, hé.
In mijn ogen is er iets intrisiek verkeerd aan groepsmasturbaties (= van meer dan 2 personen buiten een relatie) door minderjarige kinderen.

Maar het heeft geen zin om een groepsmasturbatie te dramatiseren en kinderen halen vaak allerlei kattekwaad uit. Vandaar lijkt het me gepaster om groepsmasturbaties niet in het kampreglement op te nemen, maar eerder "disciplinerend" te reageren bij het betrappen. Voor alle duidelijkheid: een verbale, ontmoedigende reactie en niet fysiek.
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 14:37   #82
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

In de vaak als achterlijk voorgestelde Spaanse regio Extremadura weten ze gelukkig beter: http://www.guardian.co.uk/world/2009...-sex-education
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 14:43   #83
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Van groepsmasturbatie is nog niemand ziek geworden bij mijn weten.

....

Uiteraard is er een verschil, maar wat is de aard van dat verschil? Het is anders, maar is het daarom schadelijker, onwenselijker, etc.?
Geen enkele ouder stuurt zijn minderjarig kind op kamp met het doel dat die zich er met allerlei seksuele activiteiten of uitspattingen zal bezig houden.

Bij een groepsmasturbatie zijn er nog anderen betrokken - niet alleen jijzelf. Als de leiding niet gepast reageert bij het betrappen, dan gaat er m.i. een verkeerd signaal uit van het kamp. Na een fase van masturbaties volgt normaal échte seks (het aanraken van iemand anders) en uiteindelijk geslachtsgemeenschap.

Als de leiding een oogje dichtknijpt voor de seksuele activiteiten van die minderjarigen op kamp, dan laten ze het in feite stilzwijgend toe.

Stel dan dat de dochter van iemand plots zwanger terug komt van kamp? Ik denk dat zo'n kamp snel in populariteit zal dalen (mede door de mondelinge "reclame" van ouders)
Oud 9 april 2012, 14:45   #84
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
In mijn ogen is er iets intrisiek verkeerd aan groepsmasturbaties (= van meer dan 2 personen buiten een relatie) door minderjarige kinderen.
Dus een puber die de hand aan zichzelf slaat is geen probleem, zolang het maar niet ondervonden word? Regel 2 van Maddox in volle actie. Niet betrapt worden.
Citaat:
Maar het heeft geen zin om een groepsmasturbatie te dramatiseren en kinderen halen vaak allerlei kattekwaad uit.
't Is verkeerd, maar geen drama, zo'n groepsmasturbatiesessie. Ge kunt het verbieden zoveel ge wil, het zal blijven gebeuren.
Citaat:
Vandaar lijkt het me gepaster om groepsmasturbaties niet in het kampreglement op te nemen, maar eerder "disciplinerend" te reageren bij het betrappen. Voor alle duidelijkheid: een verbale, ontmoedigende reactie en niet fysiek.
Ik zie het zo voor me. Een donkere stille nacht, en er komt wat gegiechel uit een tent. Nu zodanig dat een iets of wat perverse geest die jonge handen over de geslachtsdelen ziet wapperen.
MAAR DA MAG NIE. Storm die tent binnen in een boze , vermanende pose "STOP MET MASTURBEREN STEL GORE PERVERTEN", zo in't midden van de stille nacht op een kampement.

Geniaal.

De iets subtielere methode. Foefelen aan de zijkant van de tent, duidelijk hoorbaar, en zelfs zodanig dat het ook opgemerkt kan worden binnen door beweging en schaduwspel. (een stevige ruk aan 1 van de tuidraden bv).

Als het dan stil wordt, probleem opgelost.
Word het niet stil, rustig de kop in de tent steken (vooral rustig de zelfbevredigers de tijd geven om het speelgoed te verstoppen), en verzoeken om de nachtrust van anderen niet te verstoren.
Oud 9 april 2012, 14:46   #85
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
In de vaak als achterlijk voorgestelde Spaanse regio Extremadura weten ze gelukkig beter: http://www.guardian.co.uk/world/2009...-sex-education
Gek, niemand heeft me ooit seksuele educatie gegeven en het gaat me nochtans prima af.

Al doende leert men...

Edit: mijn seks zal waarschijnlijk wel minderwaardig zijn omdat ik het niet volledig via groepsmasturbaties heb kunnen ontwikkelen. O nee!

Laatst gewijzigd door Mam : 9 april 2012 om 14:47.
Oud 9 april 2012, 14:52   #86
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dus een puber die de hand aan zichzelf slaat is geen probleem, zolang het maar niet ondervonden word? Regel 2 van Maddox in volle actie. Niet betrapt worden.

't Is verkeerd, maar geen drama, zo'n groepsmasturbatiesessie. Ge kunt het verbieden zoveel ge wil, het zal blijven gebeuren.

Ik zie het zo voor me. Een donkere stille nacht, en er komt wat gegiechel uit een tent. Nu zodanig dat een iets of wat perverse geest die jonge handen over de geslachtsdelen ziet wapperen.
MAAR DA MAG NIE. Storm die tent binnen in een boze , vermanende pose "STOP MET MASTURBEREN STEL GORE PERVERTEN", zo in't midden van de stille nacht op een kampement.

Geniaal.

De iets subtielere methode. Foefelen aan de zijkant van de tent, duidelijk hoorbaar, en zelfs zodanig dat het ook opgemerkt kan worden binnen door beweging en schaduwspel. (een stevige ruk aan 1 van de tuidraden bv).

Als het dan stil wordt, probleem opgelost.
Word het niet stil, rustig de kop in de tent steken (vooral rustig de zelfbevredigers de tijd geven om het speelgoed te verstoppen), en verzoeken om de nachtrust van anderen niet te verstoren.
Met zo'n reacties kan ik ook vrede nemen, hoor.
Zolang de leiding maar iets doet om het te stoppen...

Laatst gewijzigd door Mam : 9 april 2012 om 14:53.
Oud 9 april 2012, 14:54   #87
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen enkele ouder stuurt zijn minderjarig kind op kamp met het doel dat die zich er met allerlei seksuele activiteiten of uitspattingen zal bezig houden.
Een kamp is nu eenmaal meer dan een verzameling doelen...

Citaat:
Bij een groepsmasturbatie zijn er nog anderen betrokken - niet alleen jijzelf. Als de leiding niet gepast reageert bij het betrappen, dan gaat er m.i. een verkeerd signaal uit van het kamp. Na een fase van masturbaties volgt normaal échte seks (het aanraken van iemand anders) en uiteindelijk geslachtsgemeenschap.

Als de leiding een oogje dichtknijpt voor de seksuele activiteiten van die minderjarigen op kamp, dan laten ze het in feite stilzwijgend toe.

Stel dan dat de dochter van iemand plots zwanger terug komt van kamp? Ik denk dat zo'n kamp snel in populariteit zal dalen (mede door de mondelinge "reclame" van ouders)
Nu begin je weer over "escalaties"... Hoe kun je kinderen leren grenzen te trekken als je zelf niet in staat bent verschillende gradaties te onderscheiden? Ga je kinderen ook verbieden te stoeien omdat een overtreffende trap van stoeien wel eens vechten zou kunnen zijn? Of omdat er tijdens het stoeien wel eens iemand een blauwe plek oploopt?

Dat gaat een saai kamp worden, denk ik dan... Met allemaal van die couveusekindjes...
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 14:54   #88
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Elke ouder met 3 hersencellen weet dat de sexualiteit van zijn/haar kind zal ontluiken. Maar dat het zeker niet de bedoeling is van een gewoon kamp om daar mee bezig te zijn. Goede leiders van zo'n kampement zijn er van op de hoogte dat het kan gebeuren, en met hormonengeteisterde tieners en pubers is het wel opletten dat er geen uitwassen ontstaan.

Citaat:
Bij een groepsmasturbatie zijn er nog anderen betrokken - niet alleen jijzelf.
Dat is de essensie van gezamelijk masturberen... in groep. Zolang het niet onder dwang gebeurd zie ik het probleem an sich niet.
Citaat:
Als de leiding niet gepast reageert bij het betrappen, dan gaat er m.i. een verkeerd signaal uit van het kamp.
Regel 2 van Maddox. Niet betrapt worden.

Citaat:
Na een fase van masturbaties volgt normaal échte seks (het aanraken van iemand anders) en uiteindelijk geslachtsgemeenschap.
Uit welk zwartekousengat bent U gekropen? Samen masturberen, zonder elkaar aan te raken is een echte sexuele handeling. En neen, penetratie moet echt niet. Het blijft een sexuele handeling.

Citaat:
Uw kamp is dus goed voorzien van kamfer in't eten, en kuisheidsgordels.

Citaat:
Geniaal, in een omgeving en tijdperk waar ongeveer een gazilioen anticonceptiemethodes bestaan, waar een deftig gesprek met de kinderen ivm sexualiteit niet meer als goddeloos bezien zou moeten worden, waar meer sexualiteit in 1 reclameboodschap voor een potje yoghurt steekt dan in een jaren 20 sexfilmpje, en U maakt U zorgen over een dochter die zwanger wordt. Vooral als ze zo jong is.
Ik zie de fout niet bij die jongere dan, noch bij de kampleiding, maar bij de ouders.

Laatst gewijzigd door maddox : 9 april 2012 om 14:56.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 14:59   #89
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris

Jacob Van Artevelde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Masturberen mag maar het mag niet uit de hand lopen?
Desalniettemin heeft menigeen er een handje van weg om het totaal de spuigaten te doen uitlopen.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 9 april 2012 om 15:20.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 15:04   #90
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Gek, niemand heeft me ooit seksuele educatie gegeven en het gaat me nochtans prima af.

Al doende leert men...

Edit: mijn seks zal waarschijnlijk wel minderwaardig zijn omdat ik het niet volledig via groepsmasturbaties heb kunnen ontwikkelen. O nee!
ik neem aan dat je als onervaren maagd je huwelijk bent ingegaan? dan is het rap denken dat het je prima afgaat natuurlijk.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 15:14   #91
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Begin nu maar eens met uit te leggen aan mam dat seksuele remmingen - dus ook en zeker de religieus geïnspireerde, neurotisch zijn.
Oud 9 april 2012, 15:52   #92
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Ik zat blijkbaar in een heel eigenaardige jeugdbeweging, maar wij hielden ons eigenlijk vooral bezig met tochten maken, kampen bouwen en onderling georganiseerd licht geweld. We hebben wel een tijdje een licht mentaal gehandicapte jongen in de groep gehad, maar die werd uit de groep verwijderd toen zijn hormonen begonnen op te spelen en hij wat veel met zijn fluit begon te spelen. Verder nooit iemand afgetrokken, nooit aangeraakt geweest door een leider en al helemaal geen groepsmasturbatie. Ik heb niet het gevoel dat ik veel gemist heb.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 16:12   #93
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Butt Bekijk bericht
jij was die licht mentaal gehandicapte?
Nee, ik ben het zelf afgetrapt omdat er zo weinig geils te beleven was.
Oud 9 april 2012, 16:22   #94
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris

Jacob Van Artevelde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Nee, ik ben het zelf afgetrapt omdat er zo weinig geils te beleven was.
...het zelf afgetapt omdat er zo weinig geils te beleven was?

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 9 april 2012 om 16:24.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 17:53   #95
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Een kamp is nu eenmaal meer dan een verzameling doelen...
Dan nog heeft een normale ouder niet graag dat z'n minderjarig kind zich met seksuele activiteiten bezig houdt op kamp. Komaan, z'n geslachtsdelen zijn niet eens volledig ontwikkeld...
Ouders sturen hun kinderen op vakantie- en niet op sekskamp.

Citaat:
Nu begin je weer over "escalaties"... Hoe kun je kinderen leren grenzen te trekken als je zelf niet in staat bent verschillende gradaties te onderscheiden? Ga je kinderen ook verbieden te stoeien omdat een overtreffende trap van stoeien wel eens vechten zou kunnen zijn? Of omdat er tijdens het stoeien wel eens iemand een blauwe plek oploopt?

Dat gaat een saai kamp worden, denk ik dan... Met allemaal van die couveusekindjes...
Natuurlijk kan ik wel verschillende gradaties onderscheiden, alleen jij ziet dat blijkbaar niet.

Groepsmasturbaties door minderjarige kinderen zijn m.i. verkeerd. Dus als ik ze zie, zou ik ze proberen stoppen (al dan niet op subtiele wijze)
En als ik kinderen zie stoeien, zou ik ze ook stoppen. Ah ja, bij kinderen leidt stoeien meestal toch tot vechtpartijtjes, dus ze kunnen er enkel minder blauwe plekken aan over houden.

De meeste kampen zijn volgens jouw maatstaven "saai", duikboot. Ik weet niet op welke planeet je leeft...
Oud 9 april 2012, 17:57   #96
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Begin nu maar eens met uit te leggen aan mam dat seksuele remmingen - dus ook en zeker de religieus geïnspireerde, neurotisch zijn.
Wat versta je onder "seksuele remmingen"? Normale mensen doen alles in het leven met mate, dus ook seks.
Niemand heeft er 24/24 en 7/7 zin in.

Er bestaan trouwens voor bijna alles regels: alcohol, roken,... maar voor seks is het plots taboe om die te hebben.
Oud 9 april 2012, 17:58   #97
Steve_M

Standaard

Citaat:
En als ik kinderen zie stoeien, zou ik ze ook stoppen. Ah ja, bij kinderen leidt stoeien meestal toch tot vechtpartijtjes, dus ze kunnen er enkel minder blauwe plekken aan over houden.
Tof kamp. Wat mogen die kinderen dan wel? Twee weken op een stoel zitten en Scrabble spelen?
Oud 9 april 2012, 18:05   #98
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zat blijkbaar in een heel eigenaardige jeugdbeweging, maar wij hielden ons eigenlijk vooral bezig met tochten maken, kampen bouwen en onderling georganiseerd licht geweld. We hebben wel een tijdje een licht mentaal gehandicapte jongen in de groep gehad, maar die werd uit de groep verwijderd toen zijn hormonen begonnen op te spelen en hij wat veel met zijn fluit begon te spelen. Verder nooit iemand afgetrokken, nooit aangeraakt geweest door een leider en al helemaal geen groepsmasturbatie. Ik heb niet het gevoel dat ik veel gemist heb.
Niet veel gemist?? Face it Stevie, zonder groepsmasturbaties heb je je seksueel niet volledig kunnen ontwikkelen.
Oud 9 april 2012, 18:06   #99
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Tof kamp. Wat mogen die kinderen dan wel? Twee weken op een stoel zitten en Scrabble spelen?
Wat leuk dat je me zo goed aanvult, Stevie.

Eerlijk gezegd lijkt me dat nog een normale activiteit voor Srabblekamp.
Oud 9 april 2012, 18:16   #100
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
jij bent echt ziek ...
OFFFFFFF jij hebt geen humor
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be