![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het heeft geen zin om een groepsmasturbatie te dramatiseren en kinderen halen vaak allerlei kattekwaad uit. Vandaar lijkt het me gepaster om groepsmasturbaties niet in het kampreglement op te nemen, maar eerder "disciplinerend" te reageren bij het betrappen. Voor alle duidelijkheid: een verbale, ontmoedigende reactie en niet fysiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In de vaak als achterlijk voorgestelde Spaanse regio Extremadura weten ze gelukkig beter: http://www.guardian.co.uk/world/2009...-sex-education
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij een groepsmasturbatie zijn er nog anderen betrokken - niet alleen jijzelf. Als de leiding niet gepast reageert bij het betrappen, dan gaat er m.i. een verkeerd signaal uit van het kamp. Na een fase van masturbaties volgt normaal échte seks (het aanraken van iemand anders) en uiteindelijk geslachtsgemeenschap. Als de leiding een oogje dichtknijpt voor de seksuele activiteiten van die minderjarigen op kamp, dan laten ze het in feite stilzwijgend toe. Stel dan dat de dochter van iemand plots zwanger terug komt van kamp? Ik denk dat zo'n kamp snel in populariteit zal dalen (mede door de mondelinge "reclame" van ouders) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
MAAR DA MAG NIE. Storm die tent binnen in een boze , vermanende pose "STOP MET MASTURBEREN STEL GORE PERVERTEN", zo in't midden van de stille nacht op een kampement. Geniaal. De iets subtielere methode. Foefelen aan de zijkant van de tent, duidelijk hoorbaar, en zelfs zodanig dat het ook opgemerkt kan worden binnen door beweging en schaduwspel. (een stevige ruk aan 1 van de tuidraden bv). Als het dan stil wordt, probleem opgelost. Word het niet stil, rustig de kop in de tent steken (vooral rustig de zelfbevredigers de tijd geven om het speelgoed te verstoppen), en verzoeken om de nachtrust van anderen niet te verstoren.
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al doende leert men... ![]() Edit: mijn seks zal waarschijnlijk wel minderwaardig zijn omdat ik het niet volledig via groepsmasturbaties heb kunnen ontwikkelen. O nee! Laatst gewijzigd door Mam : 9 april 2012 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zolang de leiding maar iets doet om het te stoppen... Laatst gewijzigd door Mam : 9 april 2012 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat gaat een saai kamp worden, denk ik dan... Met allemaal van die couveusekindjes... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zie de fout niet bij die jongere dan, noch bij de kampleiding, maar bij de ouders.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 april 2012 om 14:56. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 9 april 2012 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() ik neem aan dat je als onervaren maagd je huwelijk bent ingegaan? dan is het rap denken dat het je prima afgaat natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begin nu maar eens met uit te leggen aan mam dat seksuele remmingen - dus ook en zeker de religieus geïnspireerde, neurotisch zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Ik zat blijkbaar in een heel eigenaardige jeugdbeweging, maar wij hielden ons eigenlijk vooral bezig met tochten maken, kampen bouwen en onderling georganiseerd licht geweld. We hebben wel een tijdje een licht mentaal gehandicapte jongen in de groep gehad, maar die werd uit de groep verwijderd toen zijn hormonen begonnen op te spelen en hij wat veel met zijn fluit begon te spelen. Verder nooit iemand afgetrokken, nooit aangeraakt geweest door een leider en al helemaal geen groepsmasturbatie. Ik heb niet het gevoel dat ik veel gemist heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 9 april 2012 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ouders sturen hun kinderen op vakantie- en niet op sekskamp. Citaat:
Groepsmasturbaties door minderjarige kinderen zijn m.i. verkeerd. Dus als ik ze zie, zou ik ze proberen stoppen (al dan niet op subtiele wijze) En als ik kinderen zie stoeien, zou ik ze ook stoppen. Ah ja, bij kinderen leidt stoeien meestal toch tot vechtpartijtjes, dus ze kunnen er enkel minder blauwe plekken aan over houden. De meeste kampen zijn volgens jouw maatstaven "saai", duikboot. Ik weet niet op welke planeet je leeft... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand heeft er 24/24 en 7/7 zin in. Er bestaan trouwens voor bijna alles regels: alcohol, roken,... maar voor seks is het plots taboe om die te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Tof kamp. Wat mogen die kinderen dan wel? Twee weken op een stoel zitten en Scrabble spelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |