![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Ik gooi adrian maar op de negeerlijst, want ik lees zijn onzin niet. Ik krijg als enige nederlander een reisverbod, alsof vestia nu ook een soort rechter is geworden die burgers vrijheidsbeperkende maatregelen mag opleggen, maar ik ben dus de kwaaie pier. Ik ben slecht, want reizen naar suriname is blijkbaar hetzelfde als mensen vermoorden, waarvoor straf moet volgen. Maar goed, binnenkort kunnen ze hun maatregel in hun reet stoppen en ga ik weer lekker naar Suriname om met gelijkgestemden een Black History museum te beginnen. Mijn onderzoeksdossier liggen al bewaard bij het Nationale Surinaamse Archief, en nu volgt een museum op basis van mijn blauw bloed theorie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() (neo)geopolitiek
-=EXCALIBUR=- -Jo- acR0B0T Adrian M Alboreto Albrecht AnarchoChristophe andev Another Jack AsGardSGO backfire Baka besluitloos Bhave BigF Bovenbuur carolus66 Cdude CLAESSENS Joris D'ARTOIS De Sint Demper den dinges Derk de Tweede dewanand Dexterecus Diego Raga Dixie djimi Donar Effect Eigenzinnig Elio di Supo eno2 Ernst Niessen F.B. Fiction fonne Frankenstein freelancer groene flamingant Gwylan Hertog Joost Jantje Jarno Jazeker julian Karel Martel B Liederik Macchiavelli MaGNiFiCaT Maori Marie van de koster Martin Luther Pimp Mcnab Munglik nabat54 Nestor Burma NoTuma Oma Piero Pieter B Renesse rikbe Rizzz Rogge Savatage Schelfie smiley Snarf Steben Supe®Staaf Sus Iratus Tashunka Txiki Ulv Van Ploppel Vlaanderen Boven Vyvyan Weezer Wiley E Coyote xrc Zapatista Aan deze mensen wordt verzocht om mijn draden te mijden vanwege hun ondraaglijke domheid of algemene inferioriteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() volgens mij mag jij reizen zoveel je wilt, maar wordt uw sociale woning na een bepaalde tijd aan iemand anders doorgegeven. (wat me logisch lijkt met die Nederlandse woningtekorten).
Dus denk ik dat je best een extra stekje in Suriname voorziet vermits je vast dakloos bent als je terugkomt naar Nederland. Je kan uiteraard ook steeds je eigen zelfgekochte woning gebruiken met zekerheid dat je kan terugkomen. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 18 mei 2012 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() En jij klaagt dat men een holocaust tegen jou aan het plannen is?
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als jij dat niet wilt, zoek een andere woning (niet eentje van de Staat bijvoorbeeld). Ik denk dat jij jezelf gewoon graag hoort praten/je eigen gezever graag leest.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 18 mei 2012 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijnheer is geen fascist:
"Aan deze mensen wordt verzocht om mijn draden te mijden vanwege hun ondraaglijke domheid of algemene inferioriteit" Z’n onderzoeksdossier bij het Nationale Surinaams Archief? Gezien z’n vorige werkzaamheden niet het idee dat hij wetenschapper is, of z’’n resultaten ook maar in de verste verte wetenschappelijk onderbouwd zullen zijn. Wat moet dat dan wel voor museum gaan worden? Als het al bezoek trekt, een rariteiten museum voor Surinamers? Mijnheer is de enige Nederlander met een reisverbod, toch wel raar dat al die Surinamers die hier wonen, in een sociale woning, geen last hebben van een reisverbod …,rara? Wat z’n punt is? Onnavolgbaar … reisverbod, maar vertrekt naar Suriname en gaat daar z’n museum beginnen! Als hij geen dubbele nationaliteit heeft, zie ik ze er nog voor aan dat ze hem ooit nog een keer terugsturen ook. Hopelijk dat hij dan niet naar België vertrekt? We hebben onderling nogal eens wat uit te vechten, maar dat wensen we jullie, dus ook de Walen, niet toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Geloof 't of niet, maar tegenwoordig behoort de goorste racist van dit forum tot de wereld der morosofen:
"Egmond Codfried Een ondertussen op Nederlandse en Vlaamse internetfora bekende afrocentristische morosoof is schrijver en zelfverklaard onderzoeker Egmond Codfried, een Surinaamse Nederlander wonende te Rotterdam. Codfried is ervan overtuigd dat de Europese adel tussen ca. 1100 en revolutiejaar 1848 eigenlijk zwarten waren (aanvankelijk was het tussen 1500 en 1789[3][4]), met name afstammelingen van de Moren. Volgens hem is blank racisme eigenlijk een bevrijdingsideologie, en hebben de blanke Europeanen op grote schaal portretten van edellieden "gewit" (blank overschilderd)[5][6]. ............................... Verder beweert Egmond Codfried dat de Europese “witten” een nieuwe holocaust aan het voorbereiden zijn tegen zwarten en moslims die in de nabije toekomst zou plaatsvinden[9][10]. http://nl.wikipedia.org/wiki/Morosofie Egmond ==> ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Dat zou je denken, ondertussen leest hij gewoon door. Als daadwerkelijk al deze personen, zo'n beetje de adel van het forum, op zijn lijst zou staan zou hij compleet stilvallen.
Ook hier blijkt dus weer zijn zwtserij.
![]() |
#90 |
|
![]() Denk ook wel dat 'm nog stiekum meeleest en zowaar geniet van al die aandacht.
Ach wat, zonder Eberhard zouden velen niet weten hoe diep het racisme wel kan zitten bij onze zwarte medemens. Ik voel alvast mee met de ambtenaren, die met dit heerschap te maken krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() In feite wel ja.
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil wel een plekje in suriname voor de oude dag of voor wanneer het moorden gaat beginnen en jij en alice allochtonenbabies met de kop tegen de muur gaan doodslaan. Als ik maar drie weken mag reisen, dan moet er een algemene wet komen dat niemand met een sociale huurwoning meer dan drie weken mag reizen. ook als ze daar een huis hebben, geeerfd van hun ouders of gekocht met geld verdienst als schoonmaker. ik wil en ik ga een museum beginnen en dat kan niet in drie weken. gaat men mij dus gevangen houden in mijn sociale huurwoning om te voldoen aan een soort vreemde woonplicht. moeten mensen telkens hun hebben en houden als een slak op hun hoofd laden als ze ergens naar toe willen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() De mensen op de negeerlijst hebben het grote privilege om met mij, de plaatselijke beroemdheid, te mogen converseren verspeeld. Ze hebben de grens van fatsoen en behoorlijkheid overschreden. Cynara en alice staan niet op de lijst, terwijl ik van beide een grote afkeer heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ipv een uitreisverbod zou de Nederlandse overheid je beter naar je heimat laten vertrekken en je dan gelijk een terugreisverbod aansmeren. Verwerf zelf maar een inkomen en onderdak met je zwarte holocaustmuseum, ipv als een verzuurde parasiet de sociale kas te komen uitvreten. Zo'n geniaal morosoof als jij zullen ze daar alvast graag zien komen. Enfin, racistisch tuig als jij hoort niet thuis in Europa, die mogen wmb gisteren al vertrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() 2,3 en 4
![]() |
#98 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jammer dat ik op de negeer lijst sta, maar dat is blijkbaar de oplossing voor Egmond Codfried als hij geen behoorlijke reactie kan geven op een reeks duidelijke en eerlijke reacties. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Fatsoenlijke replies?
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Bij declamatie is het gepeupel het recht ontnomen om nog te mogen verschijnen voor het aangezicht des konings King Egmond Codfried. ![]() |
|
![]() |
![]() |