![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever is niet schuldig, als hij uitgenodigd wordt door de pers om zijn gedachten toe te lichten. De Wever zou hypocriet zijn, mocht hij in zijn binnenste kritiek hebben op de pers, maar daar "zedig" over zwijgen, omdat hij graag nog meer in de pers zou komen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Gouverneur
|
![]() Zo juist vernomen dat er in het Waalse Hoei een eerste dode is gevallen in vermoedelijk homofoob geweld. Vraag van mij aan diezelfde pers die nu blijkbaar door BDW wordt aangevallen. Wie is nu in Belgie/Vlaanderen verantwoordelijk voor het opkomen van antisemitisme en homofoob geweld/gay-bashing. Als ik de Vlaamse pers lees is het alsof er opeens bij de autochtone bevolking een opflakkering is van antisemitisme en homofobie. Indien die zelfde pers overtuigd is van hetgene ze laten uitschijnen nl dat het autochtone belgen/vlamingen zijn die verantwoordelijk zijn voor het betreffende geweld, dat die pers mij dan eens uitlegt met welke redenen de autochtonen zich plotseling zo beginnen te manifesteren. Het Joods forum en ook de Belgische holebi federatie komen tot andere conclusie's aangaande de achtergrond van de daders. En die zijn verre van autochtoon. Waarom lees ik dit niet in die verdomde pers die het zogezegd altijd weet en bij het rechte eind heeft. Dus beste forumgenoten, dit is weer zo'n voorbeeld van een pers-orgaan dat lijdt aan selectieve verontwaardiging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn succes reduceren tot zijn deelname aan een quiz vind ik de man oneer aan doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Bartje is toch een "dikke" hypocriet. Hij is dankzij de media groot geworden. Gewoon door aan een belachelijk kwisje mee te doen...
![]() |
#88 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Mijn opmerking is nochtans één en al inhoud.
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Burger
|
![]() Ofschoon ik MS-mediahater en Vlaams-nationalist van het eerste uur ben, laat ik me voor geen millimeter nog in de doeken doen van BDW's goedkope opmerkingen.
Bart is Vlaams kampioen "kak-intrekken" als het erop aankomt. Een 3de keer heeft ie mij niet liggen. Opkutten, Bart.
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor de rechtbank van humo te brengen om de vermoedelijke dader neer te laten sabelen (nadat je je eigen juiste partijkaart getoond hebt, èn aangetoond dat de andere partij de verkeerde heeft), om daarna dan een gewone rechtbank te laten beslissen wie gelijk had.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook dit komt niet in de pers: Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Arm Bartje Laatst gewijzigd door filosoof : 3 mei 2012 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Speciaal de veroordeling van mensen voordat,om maar een voorbeeld te noemen,het gerecht daarover iets te zeggen kan hebben is er ver over....
Het geval J.Gheysen was mogelijk de laatste druppel......Het gaat hem niet over schuld of onschuld,het gaat hem over deze aanpak.... Ja,BDW was erg veel in de pers,maar hij stond/zat er dus iedere keer zelf bij en kon ogenblikkelijk een antwoordje toedienen...... Hijzelf heeft echter ook al te maken gehad met schrijfsels (ik denk eigenlijk vooral aan Le Soir) die geen journalistiek meer waren maar pure stemmingmakerij...niet in een propagandapamflet van een politieke partij(waar dit thuishoort in een beschaafde omgeving) maar in een zogenaamd neutraal-onpartijdige pers.... Hoe verdedig je jezelf nog als je al tot een soort "Flamingante nazi" betiteld bent?(ongeveer de anti-these van BDW) ![]() tsja.....de pers....ik moet ook al zo goed opletten wat ik lees....en vooral,en dat is wat ik onaanvaardbaar vind in de pers...WAAROM iets er op een bepaald moment staat...die machinaties die men kan vermoeden... Laatst gewijzigd door kelt : 3 mei 2012 om 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
*edit* Ik denk dat ik je mis geïnterpreteerd had Brooddoos ![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 3 mei 2012 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() Hoe de media tof meespeelde met die hele poppekast.
"We hebben een regering! Joepie!!" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou je nu willen, dat mensen ernstig reageren, wanneer de topicstarter (zelf nochtans een De Wever-fan!) al begint met de naam van de betreffende politicus op een infantiele wijze te verdraaien?
![]() |