![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat u deze onzin terug intrekt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf, maar als ik jou goed begrijp laat jij ongewenste praktijken gewoon toe, zonder daar iets aan te doen?
Aangezien je geweld afkeurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk laat ik geen ongewenste praktijken toe. Maar dat betekent nog niet dat er geweld moet gebruikt worden...
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als een groepje je in een hoekje drijft, kun je weinig verbaal beginnen hoor, dat lost niets op. Dan heb je simpelweg 2 keuze,s. 1: Je laat het toe, en je doet wat die smerige klootzakken willen. 2: je vecht voor je rechten, en laat je niet op de kop zitten. Ik kies voor het tweede, jij niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Dat ook homoseksuelen van allochtone origine slachtoffer zijn van agressie zegt niets over criminaliteit van allochtonen tegenover autochtonen en maakt het nog minder tot waandenkbeeld! - Het zegt wel dat wie homo is als allochtoon ( een verkeerd woordt want het gaat over het moslim zijn veronderstel ik) en zich als dusdanig gedraagt, er openlijk voor uitkomt, te maken kan krijgen met agressie die tot de dood erop volgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker, u heeft dat voldoende aangetoond, wat evenmin mijn visie op dergelijke regelingen niet verandert: het blijft in mijn ogen een onwrichting van een rechtssysteem dat gebaseerd hoort te zijn op gelijke rechten voor de individuen en niet voor groepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() En jullie mogen zeggen wat jullie willen fucking racisten maar nu zie je klaar en duidelijk
deze homo was een marokkaan en de belagers waren belgen Iliaz Tahiraj de Albanese Islamitische controleur werd ook doodgeklopt door een rasechte Belg En deze rasechte Marokkaanse Moslimhomo werd doodgemept door pure Belgen en pure niet-Moslims Jaja waar zijn de Islambashers nu? Waar zijn degenen die zeggen dat homo's aangevallen worden door Noord-Afrikanen????? Waar zijn ze ??? Laatst gewijzigd door Moor : 5 mei 2012 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Affijn, het belangrijkste is dat de feiten geherkwalificeerd werden naar "homofobe doodslag". Ik vermoed dat de rechter hier een duidelijk voorbeeld zal willen stellen en dat de daders voor heel wat jaren achter de tralies zullen gaan. En daar horen ze ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rechter =/= de wet...
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat beweerde ik dan ook niet, maar ik zal nog eens proberen, zodat je me mits enige goodwill toch kan begrijpen misschien:
Er dienen door de rechters geen voorbeelden gesteld te worden, iedereen is gelijk voor de wet. Allez, in democratische rechtsstaten is dat een normaal principe.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind van wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, zoveel is duidelijk.
Niettemin zijn er regels en principes om net die persoonlijke willekeur te kunnen vermijden.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De maatschappij wil enkel een signaal geven. Dat mag. Het volstaat dat het parlement dat stemt. Persoonlijk vind ik wel dat het parlement daar erg voorzichtig en behoedzaam mee moet omgaan. Maar dat is dan niet meer dan mijn eigen gedacht.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaat zoiets als gerechtvaardigd geweld...men noemt dat zelfverdediging Vind jij in deze case dan enige vorm van zelfverdediging terug van die vier (verdachten) tegen de overweldigende seksuele avances van één homo ? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |