![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() tssss ... zo denigrerend doen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...erotisch.dhtml Marijke denkt dat ze een 3 sterrenrestaurant is, maar klanten willen slechts frituurprijzen betalen. Ik denk eerder dat Marijke 3 sterren prijzen vraagt voor een frietje met stoofvleessaus.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik mag kiezen tussen een fritje stoofvlees of een bordje sossenkaviaar, voor dezelfde prijs, dan weet ik het wel.
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, heeft die nu nóg geen job gevonden? Nu ja, wat voor een CV heeft dat ook ![]() Het is niet omdat je veel van jezelf denkt dat je dat ook bent.
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een huurhuis voor het werk, een huurappartement om te wonen, een man die niet werkt en dan nog 4 rechtszaken. Daar moet ge al veel friet met stoofvlees voor verkopen. Arme Marijke. Misschien gaat nu haar frank vallen dat al die media-aandachtszoekerij ook een boemerang-effect heeft. Laatst gewijzigd door parcifal : 11 februari 2014 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Hoe komt ze aan vier rechtzaken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je haar bijdrages hier leest dan zou je jezelf eerder verwonderen over het feit dat het er maar 4 zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil Hot Bembem!
1u : 500€ 2u: 1000€ 3u: 1500€ 1 dag: 3000€ 1 nacht: 5000€ *Geen anaal en geen SM, scat etc. En alles cash op voorhand op mijn Paypal ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zal toch wat meer reclame mogen maken voor jezelf dan.
En voor die prijzen zit je toch al in het hoogste segment van de high class dames van onderhandelbare zeden. Ergo, niet alleen is het uiterlijk dan fotomodel-niveau, maar is de kennis van het dagelijkse leven alswel de kama sutra van buiten kennen een must.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 12 februari 2014 om 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maddox het geld moet rollen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen punt, maar ik vrees dat uw klantenbestand zeer klein gaat blijven op deze manier.
![]() |
#99 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze staan voor mij - de sexy geisha - in de rij ... Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |