Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 mei 2012, 12:35   #81
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik weet niet jij verstaat onder moeilijke omstandigheden (..) Hierop mijn visie, een menselijk brein is te vergelijken met een harde schijf, hoe meer je erin propt hoe trager die gaat werken. Een ongeletterde Afrikaan die in de rimboe woont, heeft een lege schijf, en kan dus razendsnel in noodsituaties op reflexen reageren. Een Chinees daarentegen, die tijdens zijn lagere schooltijd honderden karakters heeft moeten stampen, zijn/haar harde schijf zit vol, en reageert veel trager in noodsituaties. Overal in de wereld het verkeer, staan Chinezen erom bekend dat ze rijden als dweilen, wellicht dat dat ook met die trage volle harde schijf te maken heeft, maargoed nogmaals dat betreft mijn ingeving.
Ik zal het eens voorleggen aan de luchtmacht, misschien dat e dan stoppen met hogeropgeleiden als piloot aan te nemen.
Oud 16 mei 2012, 12:58   #82
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ik zal het eens voorleggen aan de luchtmacht, misschien dat e dan stoppen met hogeropgeleiden als piloot aan te nemen.
Goed argument Bovenbuur.

Echter er is een verschil tussen domweg stampen tot je een wandelende encyclopedie wordt, en wat een piloot nodig heeft; nml alertheid, ruimtelijk en technisch inzicht, alsook meerdere handelingen tegelijk te kunnen uitvoeren.

Zeg nou zelf hoeveel Aziaten (uit Azië dan) rijden er in de Formule 1, of ooit gehoord van een Aziatische Rode Baron ?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 mei 2012 om 12:58.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2012, 13:39   #83
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Neem het voorbeeld van de inteelt bij Ashkenazi-joden. 1 op 4 kindjes daar wordt geboren met Tay-Sachs, een ongeneeselijke ziekte die de "debiele" kindjes doodmaakt nog voor ze 3 jaar oud zijn.

Een type-voorbeeld van hoe destructief inteelt is.

Mochten die Ashkenazi-joden simpelweg buiten hun eigen groep trouwen, zou het probleem meteen opgelost zijn.

Heterosis leidt tot superieure mensen.

Die arme Ashkenazi-babietjes. Door enkele religieuze regels sterven er in die gemeenschap jaarlijks duizenden kindjes. Toch erg? En de oplossing ligt zo voor de hand: je moet je genen mengen met die van andere rassen.

EDIT: ik vind dat de Staat in deze moet optreden. Is het ethisch dat religieuze voorschriften rechtstreeks leiden tot genetische inferioriteit en zelfs moord op hun geweten hebben?
Moet er een wet komen die Ashkenazi-joden verplicht om met andere rassen te paren?

Laatst gewijzigd door C2C : 16 mei 2012 om 13:42.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2012, 19:17   #84
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Neem het voorbeeld van de inteelt bij Ashkenazi-joden. 1 op 4 kindjes daar wordt geboren met Tay-Sachs, een ongeneeselijke ziekte die de "debiele" kindjes doodmaakt nog voor ze 3 jaar oud zijn.

Mochten die Ashkenazi-joden simpelweg buiten hun eigen groep trouwen, zou het probleem meteen opgelost zijn.

Die arme Ashkenazi-babietjes. Door enkele religieuze regels sterven er in die gemeenschap jaarlijks duizenden kindjes. Toch erg? En de oplossing ligt zo voor de hand: je moet je genen mengen met die van andere rassen.

EDIT: ik vind dat de Staat in deze moet optreden. Is het ethisch dat religieuze voorschriften rechtstreeks leiden tot genetische inferioriteit en zelfs moord op hun geweten hebben?
Moet er een wet komen die Ashkenazi-joden verplicht om met andere rassen te paren?
nogmaals: wat heeft inteelt (huwelijken met naaste familieleden) te maken met RAS?
Moslims huwen ook met neven en nichten en produceren effektief ook 30% meer kinderen met afwijkingen. Wat heeft dit te maken met ras?

Ik ben verder ook volledig akkoord met een verbod op huwelijken tussen naaste familieleden. Dit was hier in Belgie in voege tot de jaren 80, toen het in alle stilte werd afgevoerd omdat hordes mohammedanen met hun importneven en nichten huwden.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 16 mei 2012 om 19:19.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2012, 19:21   #85
Dennis
Banneling

Standaard

Citaat:

Een wet die verbiedt te trouwen met broer-zus, en misschien neef-nicht daar ben ik een voorstander van.
Maar een wet die mensen verplicht te trouwen met een ander ras is een schending van fundamentele mensenrechten. Een mens heeft toch wel het recht te beslissen met wie hij trouwt zeker, zolang het geen inteelt is.
Echter in Paraguay bestond er vroeger(19de eeuw) zo'n wet dat alle huwelijken intercultureel moesten zijn. Daarom dat zogoed als de gehele bevolking daar nu mestizo is,met uitzondering van de Europeanen die in de 20ste eeuw naar Paraguay zijn verhuisd.

Ik zou zeggen, droom je van een maatschappij van etnische gemenge, "superieure" mensen, ga naar Paraguay.
Ik wed dat jij je er thuis zult voelen C2C!
Dennis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2012, 19:46   #86
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Oud 16 mei 2012, 19:59   #87
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1 op 4? Zet er maar drie nullen bij! Tay-Sachs wordt overigens veroorzaakt door een gen dat de productie van een hormoon stimuleert dat dan weer de groei van hersencelverbindingen bevordert - als je maar niet de pech hebt, het gen van je beide ouders te erven, want dan krijg je Tay-Sachs in plaats van het IQ van een Midden- of Oost-Europese jood, gemiddeld 117.

Volgens de plausibele theorie van Gregory Cochran, de man die denkt dat homoseksualiteit door een infectie wordt veroorzaakt, alweer de meest plausibele hypothese die ik ken, stonden de Asjkenazische joden in de Europese middeleeuwen aan een grote selectiedruk ten gunste van intelligentie bloot, maar konden zij in de loop van luttele eeuwen niet die enorme genetische veranderingen ondergaan die nodig zijn voor grotere hersenen. Dus bedacht moeder natuur er iets eenvoudigers op: een hormonale kick, waar dan wel een prijs voor moest worden betaald, een prijs die bij boeren en ambachtslieden niet rendeerde, maar wel bij de proto-bankiers en juweliers, die goed moesten kunnen rekenen, en ook sluwe overlevers moesten zijn als er weer eens ergens een pogrom losbarstte.

Voor inteelt moet je overigens niet bij joden zijn, maar bij de mohammedanen en in de zuidpunt van India ook bij hindoes. Door de rest van de mensheid wordt bloedschande afgekeurd.

Ach ja, ik vergat even de linkse kerk. De geeft barmhartig haar zegen aan de laatste bondgenoot aan wie zij haar ziel heeft verkocht.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 16 mei 2012 om 20:05.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2012, 20:31   #88
Doa
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat denkt u van zo'n hybridiserings-scenario, waarin het blanke ras nagenoeg geen rol meer speelt?
ieder zijn smaak natuurlijk.
persoonlijk vind ik dat het blanke ras procentueel gezien de mooiste mensen heeft.
lang leve onze mooie blonde vrouwen
Doa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2012, 20:51   #89
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat denkt u van zo'n hybridiserings-scenario, waarin het blanke ras nagenoeg geen rol meer speelt?
Mij kan het totaal niet schelen welke kwiebussen hier rond zullen lopen binnen 200 jaar - als er hier zullen rondlopen. Tegen dan ben ik allang dood evenals de mensen die ik gekend heb. Heeft dus totaal geen emotionele of andere resonantie bij mij.

Laatst gewijzigd door patrickve : 16 mei 2012 om 20:52.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2012, 21:12   #90
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Mij kan het totaal niet schelen welke kwiebussen hier rond zullen lopen binnen 200 jaar - als er hier zullen rondlopen. Tegen dan ben ik allang dood evenals de mensen die ik gekend heb. Heeft dus totaal geen emotionele of andere resonantie bij mij.
Het feit dat het emotioneel gezien sowieso iets bij je zou doen, is ronduit zielig te noemen. Het is een huidskleur, niet meer niet minder.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2012, 21:14   #91
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk bericht
ieder zijn smaak natuurlijk.
persoonlijk vind ik dat het blanke ras procentueel gezien de mooiste mensen heeft.
lang leve onze mooie blonde vrouwen
Er is een redelijke grote variatie tussen blonde vrouwen hoor. Ik kan goed het verschil zien tussen een blonde vrouw die Scandinavische invloeden heeft, of gewoon een blondine uit Nederland/Vlaanderen of zo.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2012, 00:50   #92
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
nogmaals: wat heeft inteelt (huwelijken met naaste familieleden) te maken met RAS?
Moslims huwen ook met neven en nichten en produceren effektief ook 30% meer kinderen met afwijkingen. Wat heeft dit te maken met ras?
.
Maar ge beantwoord uw eigen vraag. Als inteelt leidt tot afwijkingen, en uitteelt leidt tot superioriteit, dan zoekt ge het genetisch verst van uzelf verwijderde ras, en teelt ge daarmee.

Zo worden uw kinderen superieur.

Maar aan uw begripsvermogen te lezen, komt gij vermoedelijk uit ouders die het oude gezegde -- "neef en nicht, dat trouwt allicht" -- precies alle eer hebben aangedaan.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2012, 01:12   #93
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar ge beantwoord uw eigen vraag. Als inteelt leidt tot afwijkingen, en uitteelt leidt tot superioriteit, dan zoekt ge het genetisch verst van uzelf verwijderde ras, en teelt ge daarmee.

Zo worden uw kinderen superieur.

Maar aan uw begripsvermogen te lezen, komt gij vermoedelijk uit ouders die het oude gezegde -- "neef en nicht, dat trouwt allicht" -- precies alle eer hebben aangedaan.
Dus alle zwarte afrikanen moeten huwen met blanken? bedoel je zoiets?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2012, 06:10   #94
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
De Staat moet niet dezelfde fouten maken als religie en bepalen wat er in de slaapkamer gebeurt.

Laat ons intussen afwachten en zien hoeveel Nobelprijs-winnaars er gaan voortkomen uit de Blasian populatie vooraleer we hard van stapel gaan lopen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2012, 06:42   #95
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
maar dan hé.... Volgens Xaviera Hollander (the happy hooker) - en zij kan het weten - hebben de chineeske nu eenmaal kleine piemeltjes. En de zwartjes hebben helemaal niet "de grootste" (dat is enkel in rustpositie).

Neen, degenen die effektief "den diksten" hebben zijn die witte racisten.... en dié willen ze nu persé weg hebben? teveel concurrentie misschien?

Leuke invalshoek!
Oud 17 mei 2012, 09:54   #96
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Simulaties tonen dat in het jaar 2200 het mensenras een mix zal zijn gedomineerd door Aziaten en Afrikanen - zogenaamde "blasians" (black-asians").

Ik moet zeggen, laat maar komen.

1/ En geloof het of niet: in Congo lopen ze al volop rond. De massa Chinezen die daar werkt laat heel schone mensjes achter.

2/ Wat denkt u van zo'n hybridiserings-scenario, waarin het blanke ras nagenoeg geen rol meer speelt?
1/ Ik geloof dat jij hier sterk aan het overdrijven bent; in die luttele enkele jaren dat de Chinezen daar aanwezig zijn zouden ze de bevolking van Kongo al helemaal gemixt hebben? Zijn die Chinezen dan zo'n sterk volk, en zijn die Congolezen dan zo'n zwak volk? Nogmaals: u overdrijft!

2/ Wat ik denk van zo'n 'hybridiserings-scenario'? Volgens mij ben jij serieus aan het overdrijven: het blanke ras zal zeker niet verdwenen zijn en ingegaan in de andere rassen. Als je zou zeggen: 'tegen het jaar 3000' dan zou ik het kunnen geloven. Indien de mensheid zichzelf nog niet vernietigd heeft tenminste.
Wel geloof ik dat tegen het jaar 2200 de mensen veel meer 'vermengd' zullen zijn, en dat je alle 'rassen'soorten overal zult vinden. Dit is nu al een tijd bezig, maar dan zal het nog veel duidelijker zijn volgens mij.
Ik heb daar geen problemen mee, omdat daar toch niets aan te verhelpen is: die zaken lopen nu eenmaal zo. Maar of dit mooier of interessanter zal zijn is wat anders.
Ik vind het boeiend verschillende type's mensen te ontmoeten, en vind het leuk de type's te kunnen thuiswijzen. In geval van volledig gemengelde bevolking zal dat niet meer mogelijk zijn; het zal juist veel saaier zijn. Allemaal dezelfde vale kleuren.
Oud 17 mei 2012, 10:01   #97
MaGNiFiCaT

Standaard

Er is volgens mij wel 1 voordeel aan één groot gemengd ras: er zal veel meer het wij-gevoel aanwezig zijn. Men zal zich één familie voelen.
Maar of er minder moorden zullen zijn, durf ik te betwijfelen:

Hoeveel procent moorden hebben hier in België een racistische reden? Juist, bijna niets. Sterker nog vergelijk het procentueel aantal moorden Van het land België met zijn vele verschillende niet gemengde rassen, met het procentueel aantal moorden in een Zuid-Amerikaans land als Brazilië, waar maar één ras meer is: het algemeen gemengd ras: iedereen is één. Nergens liggen de moorden hoger dan in Brazilië.

Conclusie: algemene vermenging van de volkeren brengt niet speciaal voordelen met zich mee, maar ook niet speciaal nadelen. Zo lijkt mij.
Oud 17 mei 2012, 10:03   #98
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
In geval van volledig gemengelde bevolking zal dat niet meer mogelijk zijn; het zal juist veel saaier zijn. Allemaal dezelfde vale kleuren.
Do es iet van, joeng.
Oud 17 mei 2012, 10:13   #99
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Begrijpend lezen is niet je beste vak?

Jij had over de gemiddelde IQ van verschillende bevolkingsgroepen, zo hadden Afrikanen het laagste IQ.

Maar de voornaamste rede daarvan is omdat ze geen scholing kunnen betalen.
Kijk, Cynara heeft nu wel ferm overdreven met de vergelijking maar ze heeft het juist.

In China heerst veel armoede, maar dit land slaagt erin, zonder hulp van anderen- om zich tot een wereldmacht te maken.

In Congo blijft men achterop hinken, ondanks hun gigantische rijkdommen in de grond: ze kregen ook een ferme boost van ons land en hadden een rijk en welvarend land kunnen worden, indien zij hun verstand hadden gebruikt. Opeens beslisten ze echter dat zij de Belgen niet meer nodig hadden, en alles is naar de verdoemenis gegaan.
Nu zijn de Chinezen daar, en ik verwacht dat ook zij het land terug wat op de sporen zullen trachten te zetten. al zal de doelstelling wel niet zo altruïstisch zijn dan dat van de Belgen destijds. Benieuwd wanneer dan een aap zal opkomen om te eisen dat de Chinezen moeten vertrekken om zo dictatortje te spelen en het land naar de kl*** te helpen als de vette kloot Mobutu. Maar ik denk gewoon dat de Chinezen niet zullen afdruipen zoals de Belgen als doetjes deden. Van de Chinezen zijn ze nog niet gauw af.
Oud 17 mei 2012, 10:51   #100
Dennis
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht

Sterker nog vergelijk het procentueel aantal moorden Van het land België met zijn vele verschillende niet gemengde rassen, met het procentueel aantal moorden in een Zuid-Amerikaans land als Brazilië, waar maar één ras meer is: het algemeen gemengd ras: iedereen is één.
Brazilië? Maar één ras?
Er is in Brazilië inderdaad een heel grote groep mestizos (gemengd ras). Volgens recente tellingen zo'n 43% van de Braziliaanse populatie. Daarnaast heb je nog een grotere groep blanken (Italianen, Portugezen, Duitsers, etc.). Deze zouden zo'n 51 % van de bevolking uitmaken (Als is het voor mij zeker dat bij bepaalde van deze blanken ook andere rassen tussen vermengd zijn geraakt, maar deze genen er wat zijn 'uitgefilterd'). En verder nog zwarten, Aziaten, Indianen etc.

Laatst gewijzigd door Dennis : 17 mei 2012 om 10:53.
Dennis is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be