![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En jij weet watvoor artikelen ik lees en tot waar mijn kennis reikt over de man? Je lult uit je nek.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ons kat een koe was konden we ze melken. U hebt het toch maar zelf gezegd. Laatst gewijzigd door stuyckp : 15 juni 2012 om 19:34. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In plaats van zo schaapachtig in de lens te kijken zou hij beter wat meer aandacht aan zijn das besteden en die vampier rechts achter hem met een stevige elleboogstoot tegen de grond kloppen
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De koran, niet? De bron van alle wijsheid, en het bevat alles wat een mens moet eten, is dat niet? Persoonlijk door God gedicteerd aan Mohammed (peas be upon him) de paedofiele analfabeet...
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op vrijdagavond ben ik altijd vriendelijk, maar : do not push your luck. Ik heb nog net op tijd opdracht gegeven aan mijn B 52 bommenwerper om terug naar de basis te keren. Bommetje terug opgeslagen in kleine brogel. Volgende keer dat je zoiets zegt ga ik niet zoveel cultuur relativisme tonen. Better watch your ass. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat mensen Filip niet leuk vinden vanuit Republikeins oogpunt kan ik begrijpen, maar velen lijken hem gewoon te haten op basis van roddels uit de boekjes.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dat schaapje is anderzijds het beste wat hem kon overkomen. Iedere brave sukkelaar verdient een dekseltje dat op zij potje past. Ik zie dus niet in waarom hij gewelddadig tegenover haar uit de hoek zou moeten komen. Laten we hem toch gewoon met brugpensioen sturen, 2000 € per maand en dubbel kindergeld, en iedereen is gelukkig. A neen, wacht, ... hij is nuttiger om b. ten gronde te richten. De meerkost hebben we er graag voor over. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() van 60
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien dit het geval is, vind ik het aannemelijk dat hij geen collega-vampier met een stevige elleboogstoot tegen de grond klopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De foto zelf vertelt het ons echter niet. Ik hoop voor de fotograaf/fotografe dat hij/zij heelhuids (!) ontkwam.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() Mijn indruk is dat de vampier rechts achter hem zijn nek uiterst geconcentreed in de gaten houdt. Misschien is dan toch nog niet voorgevallen hetgeen wij vermoeden. Héél misschien wacht de vampier rechts achter hem tot het ogenblik waarop er koninklijken bloede kan genut worden, hetgeen ongetwijfeld een extra dimensie betekent voor wie op dat soort lichaamssappen is belust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |