![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of Modrikamen "de verdediger is van het vrije Westen" schrijf ik op uw conto. Ik heb het in ieder geval nooit gesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een vleugje taqiyya...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U antwoordt nog steeds niet op de gestelde vraag. Bang door de mand te vallen en het ware gelaat ons te laten zien van de onverdraagzame moslim die geen kritiek op bepaalde aspecten van zijn religie kan verdragen (in hoeverre u natuurlijk moslim bent, daar het door meerderen hier sterk bestwijfeld wordt)?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zo heeft u meer tijd besteed aan het zoeken van een nutteloos prentje dan aan het geven van een eenvoudig antwoord.
We gaan er dus van uit dat u een westerse waarde als vrijheid van meningsuiting niet apprecieert, dat u een westerse vrijheid als het recht op een betoging niet belangrijk vindt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan wordt er door hem liever over zionistische complotten gekakeld. Kortom, een doorsnee reactie van een doorsnee mohammedaan.
![]() |
![]() |
#88 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() Je antwoorden worden er steeds hilarischer en zieliger op Kallikles.
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad... zwak staaltje van journalistiek daar op Rechts Actueel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, en waarom dus niet voor de Moslims? Omdat die in de 7de eeuw zijn blijven vastzitten.
![]() |
#92 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de hardhorigen: uiteraard ben ik voor vrije meningsuiting. Ik heb al een paar keer gesteld dat ik voor een zo ruim mogelijke definitie van vrije meningsuiting ben.
En dus ja ook negationisten, fascisten en ander uiterst-rechts gespuis heeft recht op vrije meningsuiting en dit geldt zelfs voor Modrikamen. Maar niet alleen een ultra-rechts sujet als Modrikamen met zijn gespierde discours tegen de vakbonden en de arbeidersbeweging mag zijn mening vrij uiten, ook de vakbonden en de christelijke arbeidersjeugd mogen dat. De jongeren van de arbeidersbeweging hebben heel goed begrepen dat achter het islamofobe discours van Modrikamen de aanval schuilt op al onze democratische en sociale verworvenheden: de afschaffing van de index, het stakingsrecht, terroristische privémilities die stakingen breken zoals onlangs in Wallonië, enzovoort. We zien aan welke kant Jan staat: steeds aan de kant van de reactie en het grootkapitaal en nooit aan de kant van het Vlaamse volk.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 19 juni 2012 om 17:47. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Een confrontatie aangaan om de ander het zwijgen op te leggen valt niet onder de vrijheid van meningsuiting laat staan betogen. Zoiets noemt men geweldpleging of in voetbaltermen "hooliganisme".
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zag graag bewijzen van wat je hierboven allemaal uitkraamt, net zoals ik nog steeds wacht op de bewijzen van deze uitspraken van je: Gaat daar nog wat van komen, of blijft het bij wat marginaal gekakel van je?
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over de aangehaalde onderwerpen valt veel zinnigs te zeggen. Graag wil ik horen wat Modrikamen daarover te zeggen heeft in plaats van al een oordeel te vellen voor ik standpunten van de man heb gehoord. Kallikles als bron nemen lijkt me in alle punten de waarheid geweld aan te doen, vooral omdat hij geen enkele bron, verwijzing, citaat... weet te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Als die "jongeren van de arbeidersbeweging" (ik vraag me trouwens af hoeveel jongeren daar eigenlijk arbeider zijn... veel van die organisaties hebben nog louter hun naam maar niet meer hun vroegere publiek) het met Modrikamen niet eens zijn en met hem inhoudelijk in debat gaan, lijkt me een "gevecht met woorden" veel zinvoller. Mensen overtuig je met standpunten, argumenten, feiten, dossierkennis... Niet door de fysieke confrontatie te zoeken met je politieke tegenstander.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons beginnen met de Roverheid. !! NU !! ca suffit genoeg NUFF SAID ! |
|
![]() |
![]() |