![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Klojo toch, laat je niet opjagen! Je doet wat hij wilt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach zo, wanneer U geen argumenten heeft....rustig houden ????
![]() Weet iemand de definitie van 'rustig houden' die in dit geval geldt ? ![]()
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar blijkbaar heb ik ergens een zenuw geraakt, en dat voedt mijn nieuwsgierigheid..... ![]() P.s. ben jij niet nieuwsgierig naar zijn definitie van 'schelden' ? Of kan jij uitleggen wat er voor 'gescheld' te vinden was in de post die hij rapporteerde ? Wat als zijn definitie daarvan iets is dat krak geldig is voor iets dat jij schrijft, maar wat volgens jouw definitie geen gescheld is ? Ook rapportage ????? ![]()
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]() Over dat neonazi zullen we het maar niet hebben zeker, of ik kan me weer verantwoorden bij Henri2 wegens heethoofdigheid..... ![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Kalmeer. Het is fijn dat je Breivik wenst te zijn, maar je moet er geen mensen voor afknallen. Het is de binnenste Breivik die telt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Over dat neonazi zullen we het maar niet hebben zeker, of ik kan me weer verantwoorden bij Henri2 wegens heethoofdigheid.....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kalmeren ? Is er hier iemand die nog kan volgen ??? Ik toch niet hoor, maar ik ben dan ook maar een Klojo, al is 't dan nog eerste klas..... Wie dreigt er hier constant met rapporteren . Ik soms ? Wie rapporteert er over iets waarvan ![]() Nu krijg ik misschien van die mods te weten wat er met deze Henri2 aan de hand is.....
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() http://www.flickr.com/photos/niodbee...ef/5764584616/
De Waffen SS 'ers waren homo's heb ik begrepen. Wat zeggen de experts? SS ers vieren Kerst op Kamp Westerbork. Wat de hetero Nederlanders en Belgen betreft zitten witte homo's en allochtonen in hetzelfde verdomhoekje. Er is in 70 jaar toen men homo's vergaste blijkbaar niets veranderd. In Nederland weigert men homo voorlichting op scholen verplicht te stellen, terwijl voorlichting de juiste weg. Hoewel ik mij steeds ook afvraag waarom men de jeugd niet gewoon leert mensenrechten en vrijheid van meningsuiting te respecteren? Intussen begrijp ik dat pesterijen en treiteren waar iedereen erbij staat maar niemand iets doet vingeroefeningen zijn voor de aanstaande holocaust. De Holocaust was van staatswege, al voorbereid voor de Duitsers binnenvielen, en de grootste daders deden zulks op eigen gezag, gebruikmakend van de staatsmiddelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben hetero maar mijn stamkroeg wordt uitgebaat door een lesbienne en daar zijn dus altijd homo's die nog eens voor goeie ambiance kunnen zorgen. Mijn dochter heeft een kleutervriendin die bi geworden is. En dan? Ik snap niet waar de problemen zouden kunnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het best heb ik trouwens in heel mijn leven gedanst met een homo. Als hetero vrouw ging ik vroeger af en toe mannen uitnodigen om te dansen, en meer homo's kunnen goed dansen dan hetero mannen. Ik kan heel erg genieten als een man goed kan leiden. Wel, homo's hebben die feeling. De meeste hetero-mannen op café kunnen helemaal niet meer dansen. Het gaat er niet om wat standaard is. Zoals ik het zie is het nog steeds man/vrouw. Dat hoeft ook niet te veranderen. Maar dat er nog steeds in vele landen de doodstraf staat op homoseksualiteit is een schande van hier tot ginder. Homoseksualiteit is voor vele mensen nog een ziekte die kan genezen worden. Domme mensen die te laf, te vadsig en te dom zijn om naar de oorzaken ervan te gaan zoeken. Ik zoek er wel naar en zolang ik niet weet waarom, kan ik toch geen oordeel vellen? 1°Soms denk ik dat de snelle evolutie van de mens (in vergelijking met de andere zoogdieren) er iets mee te maken heeft, 2° ook met het feit misschien dat wij als zoogdier geen natuurlijke vijand hebben, 3°ook omdat de technologie en haar zeer snelle wendingen voor de laatste tweeduizend jaar tengevolge heeft dat de biologische-gedrags scheiding tussen man en vrouw eigenlijk niet meer nodig is om te overleven. Vrouwen doen mannenwerk en mannen doen vrouwenwerk. Waarom zou er dan een biologische scheiding moeten zijn? 4° hoe meer homo's, hoe minder kroostrijke gezinnen, denk ik maar. Vervult de homoseksualiteit misschien een bepaalde functie als geboortebeperking gereguleerd door de natuur waar we toch nog wel efkens een deel van uitmaken? Ik weet het niet. Een academisch gevormd iemand zal vroeg of laat wel een verklaring kunnen staven. Die ws dan weerlegd zal worden door andere academisch gevormde mensen. In functie van het lobby-gedoe uiteraard. Eigenlijk zou het heel goed zijn voor deze planeet en voor ieder individu dat geboren wordt als 70% van de wereldbevolking homoseksueel geaard zou zijn. Er zou meer rust komen. Vrouwen en kinderen zouden niet steeds aan het kortste eind trekken in conflicten. De vijand van de homo is diegene die niet verder kijkt dan zijn neus lang is. Helaas heel veel mensen. Laatst gewijzigd door parsprototem : 31 juli 2012 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Waar haal je dat nu toch? Als hetero ben ik nooit in heel mijn leven geschoffeerd geweest door een homo of door een lesbienne. Nooit. Integendeel. Plezante en inhoudelijk zeer goede discussies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Blijf dan maar kinderloos want je weet nooit. Ga je je puberdochter of puberzoon eigenhandig de nek omwringen als ze anders geaard blijken te zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik vind de persoon wel aantrekkelijk. Mooi. Niet op seksueel gebied. Die blouse vind ik goed, er zit iets oosters kimono-achtig in. En dat zorgt voor een interessant contrast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() Vervang die "andersgeaarden" in jouw postje wat mij betreft gerust door "mohammedanen". Dat doet de realiteit namelijk wat minder geweld aan.
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wa hebbe zij u misdaaan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Ge moet niet te vlug reageren zonder eens goed te lezen wat ik gezegd heb nl "Pijnig uw hersenen daar niet mee, want ik denk persoonlijk dat zij daar mee zullen doorgaan ... " en met zij bedoel ik dus moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||