Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juni 2012, 15:40   #81
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Moet geen inteelt zijn, hoeveel Belgen zitten ook weer aan de anti-depressiva? Is dat ook allemaal van de inteelt?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Gevolgen van generatielange inteelthuwelijken?
Dat er inteelt is bij Marokkanen is bij mij buiten elke twijfel. Hebt U al eens goed gekeken hoeveel misvormde Marokkaanse individuen er rondlopen ? Kromme pootjes, O-benen, X-benen. Ik raad U aan eens goed te kijken.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 28 juni 2012 om 15:43.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2012, 15:40   #82
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moet geen inteelt zijn, hoeveel Belgen zitten ook weer aan de anti-depressiva? Is dat ook allemaal van de inteelt?
Mensen uit landen met generatielange inteelthuwelijken hebben gemiddeld een 10% hogere kans op schizofrenie.
In Engeland is het zo dat de Pakistaanse bevolkingsgroep goed is voor DERTIG PROCENT (1/3) van de mismaakt geboren kinderen.

Doe de moeite en informeer je eerst voordat je commentaar gaat leveren.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2012, 16:11   #83
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mensen uit landen met generatielange inteelthuwelijken hebben gemiddeld een 10% hogere kans op schizofrenie.
In Engeland is het zo dat de Pakistaanse bevolkingsgroep goed is voor DERTIG PROCENT (1/3) van de mismaakt geboren kinderen.
Doe de moeite en informeer je eerst voordat je commentaar gaat leveren.
Inteelt geeft hogere risico's op genetische defecten en predisposities, maar dat is niet sluitend. Wanneer krijg je een hogere kans op genetische defecten? Als 2 mensen met dezelfde genetische defecten (in één of twee allelen) zich voortplanten. Vroeger werd je door natuurlijke selectie van zulke defecten afgeholpen. Maar als hier 1/10 Belgen enkel kan overleven door stijf te staan van de anti-deppresiva, dan elimeneer je ook helemaal niets uit de bevolking he. Normaal smijten die mensen zich voor een trein en daar stopt het genetische erfgoed. Wij voeren die mensen wat pillen, waarna die zich gewoon voortplanten. Ik studeer in de levenswetenschappen, informeer jij jezelf is. Genetische defecten stijgen consequent, dat ligt in de aard van de medische wetenschap, die probeert natuurlijke selectie door predispositie te schenden.

Ik zou niet van mijn toren blazen met zever over de genetische defecten van andere 'volken' als je in een land leeft waar 1/10 aan de pillen moet om aan de drang te weerstaan zich uit het raam te gooien.

Overigens, toon mij dat artikel is waar 1/3 mismaakt geboren wordt. Want een volmaakte baby bestaat niet, je hebt altijd predispositie. Wat is 'mismaakt'?

Wat is je punt overigens? Dat sommige de kans op sommige aandoeningen verhoogt wordt door inteelt? Ok, en dan? Het ging over criminaliteit. Heb je specifiek onderzoek dat dat door inteelt veroorzaakt wordt ofzo?

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 28 juni 2012 om 16:16.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2012, 16:17   #84
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Dat er inteelt is bij Marokkanen is bij mij buiten elke twijfel. Hebt U al eens goed gekeken hoeveel misvormde Marokkaanse individuen er rondlopen ? Kromme pootjes, O-benen, X-benen. Ik raad U aan eens goed te kijken.
Sorry, ik doe niet mee aan populus-morosofie. Gereviewed artikel of GTFO.
Oud 28 juni 2012, 16:22   #85
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inteelt geeft hogere risico's op genetische defecten en predisposities, maar dat is niet sluitend. Wanner krijg je een hogere kans op genetische defecten? Als 2 mensen met dezelfde genetische defecten (in één of twee allelen) zich voortplanten. Vroeger werd je door natuurlijke selectie van zulke defecten afgeholpen. Maar als hier 1/10 Belgen enkel kan overleven door stijf te staan van de anti-deppresiva, dan elimeneer je ook helemaal niets uit de bevolking he. Informeer jij jezelf is. Genetische defecten stijgen consequent, dat ligt in de aard van de medische wetenschap, die probeert natuurlijke selectie te schenden.

Ik zou niet van mijn toren blazen met bijna zever over übervolk als je in een land leeft waar 1/10 aan de pillen moet om aan de drang te weerstaan zich uit het raam te gooien.

Overigens, toon mij dat artikel is waar 1/3 mismaakt geboren wordt. Want een volmaakte baby bestaat niet, je hebt altijd predispositie. Wat is 'mismaakt'?
jongen aub. Probeer het licht van de zon nu niet te ontkennen.

http://europenews.dk/en/node/34368

http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/3878

http://islamineurope.blogspot.be/200...or-infant.html

http://www.rightsidenews.com/2010081...d-society.html

't amusement. je kan het natuurlijk ook ontkennen en in feite zal het me anaal oxyderen of ze nu nog wat extra miskleunen op de wereld zetten; Ik vind alleen dat mijn belastingsgeld daar niet naartoe hoeft te gaan als ze willens nillens dat risico wensen te lopen. Laat Allah dan maar voor die kinderen zorgen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 28 juni 2012, 17:00   #86
Восход-1
Banneling

Standaard

Circe zal zich niet informeren, Christophe. Je moet hier rekening houden met het feit dat het een mindset is van een kantinevrouwtje van 60 dat geen enkele interesse heeft in denken.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2012, 08:00   #87
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Yeah, for the lulz.
Da's genieten, hee?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2012, 08:03   #88
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Circe zal zich niet informeren, Christophe. Je moet hier rekening houden met het feit dat het een mindset is van een kantinevrouwtje van 60 dat geen enkele interesse heeft in denken.
komt een beetje laat na al die informerende linkjes die ik plaatste hé jongen.

thee met melk en suiker?

Oud 30 juni 2012, 08:21   #89
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
komt een beetje laat na al die informerende linkjes die ik plaatste hé jongen.

thee met melk en suiker?
Reageer daar niet op . Het is Flanelcondoom , de meermaals permanent gebannen en totaal mislukte student ingenieur.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be