![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw obsessie met seks is duidelijk, maar kun je dan niet beter op een ander forum terecht? Waar je geen " walgelijke flikkers" tegenkomt bij je " discussies" over anaal verkeer en omschrijvingen van penissen?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas op: ik zou me ook ni laten bepotelen. Wel mijn oogjes de kost geven se! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terug on topic nu: persoonlijk vind ik dat NIEMAND, ook de ouders niet, het recht heeft om "om religieuze redenen" een kindje te laten besnijden. Laat het kind later zelf beslissen. Ik zou zelfs de grens van 18j verlagen in dit geval. Jongeren hebben reeds veel vroeger seks. Misschien rond de leeftijd van 13- 14j ofzo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar situeer jij eigenlijk die genitale verminking? Tussen de oren of tussen de benen? Als je naar de seksuele activiteit zou kijken van sommige mensen die een stuk van hun hersenen moeten missen, zou je wel eens niet de indruk kunnen krijgen dat de onbrekende hersenen hun een zwaar belastend en seksueel verlammend trauma hebben bezorgd.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Den afwas is gedaan , dat hebben we samen gedaan, en een badje genomen ook , en na de masage een douchke genomen ook , anders plakken de laken van de olie hé , en ze gebruikt ze rijkelijk hoor . lekker zacht velleke hmmm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Ik had het hier over het thema , de besnijdenis . wie begint er hier over homosexualiteit ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat het zomaar moet bij iedereen , en om religieuze reden vind ik zeer bedenkelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() Medische redenen? Die zijn er nagenoeg niet. Infecties kunnen met normale zorg genezen of desnoods met antibiotica.
Het af en toe voorkomende probleem van een te nauwe voorhuid kan verholpen worden door inknippen. Mij is verteld dat de gewoonte lokaal ontstaan is in streken waar zand in de ogen normaal is en dus ook zand onder de voorhuid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had eveneens voor dat besnijdenis enkel tot doel was om de eikel goed te kunnen onderhouden of proper maken , omdat bij een voorhuid die steeds om de eikel zit , vuil , zweet, urine restjes of zoals U zegt in streken waar een dagelijkse douche niet voor de hand ligt er geen vuil en onsteking kan ontstaan rond een voortdurende ingesloten eikel . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die uitleg tot in de kleinste details, ...châpeau se. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() In de sauna zijn niet veel bruikbare Blauwe soldaatjes te zien hé , bij dergelijke themperatuur en ontspannen sfeer hangt alles er vrij slapje bij hoor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Wat denk je nu ? je lijk wel zin om aan die flinke klomp van een staalblauwe harde eikel eens flink te zuigen ? een puntje zal je er niet aan krijgen hoor . Leuk toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat de reden van je saunabezoek, 'blauwe soldaten' keuren?
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |