Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juli 2012, 12:21   #81
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
kijk naar je reactie ? op een eerlijke vrag kan je niet antwoorden of heb je geen mening !

Maar opscheppertje spelen en iets belachelijk maken en oeverloos palaveren man man man sorry hoor
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2012, 12:25   #82
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
kijk naar je reactie ? op een eerlijke vrag kan je niet antwoorden of heb je geen mening !

Maar opscheppertje spelen en iets belachelijk maken en oeverloos palaveren man man man sorry hoor
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2012, 12:29   #83
Nihilibili
Burger

Nihilibili's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je hebt dringend een ontspannende massage nodig van je Thaïse, de afwas moet toch ondertussen bijna klaar zijn op dit uur ... zorg trouwens dat ze de "blauwe knuppel" niet vergeet als 'happy end'
Nihilibili is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2012, 12:53   #84
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dergelijke reacties als hunne ,die niets met de topic te maken hebben verlagen de kwaliteit van elk debat hier . walgelijk .
Ja en uw opmerkingen niet zeker!
Uw obsessie met seks is duidelijk, maar kun je dan niet beter op een ander forum terecht?
Waar je geen " walgelijke flikkers" tegenkomt bij je " discussies" over anaal verkeer en omschrijvingen van penissen??
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2012, 13:19   #85
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Ik heb geen probleem om in een sauna te gaan alleen met mannen, laat me wel niet bepotelen, masseren met olie en met zeep laten wassen wel.
Mocht ik in een sauna gaan met alleen maar mannen........man-man-man.
Pas op: ik zou me ook ni laten bepotelen. Wel mijn oogjes de kost geven se!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2012, 13:21   #86
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nihilibili Bekijk bericht
Je hebt dringend een ontspannende massage nodig van je Thaïse, de afwas moet toch ondertussen bijna klaar zijn op dit uur ... zorg trouwens dat ze de "blauwe knuppel" niet vergeet als 'happy end'
"blauwe knuppel".
Oud 1 juli 2012, 13:28   #87
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Terug on topic nu: persoonlijk vind ik dat NIEMAND, ook de ouders niet, het recht heeft om "om religieuze redenen" een kindje te laten besnijden. Laat het kind later zelf beslissen. Ik zou zelfs de grens van 18j verlagen in dit geval. Jongeren hebben reeds veel vroeger seks. Misschien rond de leeftijd van 13- 14j ofzo?
Oud 1 juli 2012, 13:55   #88
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Als ik even kijk naar het opleidingsniveau en de intellectuele prestaties van zeer veel joden, dan krijg ik niet de indruk dat de besnijdenis die ze als zuigeling hebben ondergaan hen een zwaar belastend en geestelijk verlammend trauma heeft bezorgd.

Waar situeer jij eigenlijk die genitale verminking? Tussen de oren of tussen de benen?

Als je naar de seksuele activiteit zou kijken van sommige mensen die een stuk van hun hersenen moeten missen, zou je wel eens niet de indruk kunnen krijgen dat de onbrekende hersenen hun een zwaar belastend en seksueel verlammend trauma hebben bezorgd.
Oud 2 juli 2012, 07:58   #89
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn weldegelijk medische reden om de besnijdenis toe te passen en of te verantwoorden .

In sommige gevallen is de voorhuid zo nauw , dat de eikel er niet door kan , dan volstaat het om het toompje los te maken en of de voorhuid opening ruimer te maken . je hoefd dus niet echt iets weg te halen .

Het is wat erotisch getint , maar bij een te kleine opening van de voorhuid , of een te kort toompje , kan de eikel niet voldoende vrij komen om het degelijk te wassen en ook niet om zich degelijk te ontwikkelen om bij een erectie een mooie volle eikel te zijn . de te kleine voorhuidopening is dus een beperking die mag verholpen worden .
Mensen met een te kleine voorhuidopening krijgen een niet ontwikkelde eikel , en enkel zo'n klein kegelvormig puntig kopje dat met zijn puntje amper uit de voorhuid uitsteekt .

Een normale situatie lijkt mij waarbij de voorhuid ruim voldoendegroot is om de eikel volledig te omkapselen bij een slappe toestand , en bij erectie komt de eikel volledig uit de voorhuid en slooft de voorhuid als het ware over het penislichaam dat door de erectie fel is vergroot , de eikel is nu geheel bloot .

om de penis te wassen kan men de gehele slappe voorhuid wegschuiven over het lid waardoor de slappe eikel eveneens geheel bloot komt en kan gewassen worden tot in de kleinste plooitjes .

waarom zou je een dergelijk lid moeten besnijden ?

Een goed te onderhouden penis met bij erectie een flink opgezwollen klomp van een eikel die door de bloeddruk staal blauw wordt . daar kan toch niets aan verbeterd worden ?
Ik ben onder de indruk van deze lyrische omschrijving...
Oud 2 juli 2012, 22:22   #90
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nihilibili Bekijk bericht
Hmmmmmmm ben je jaloers ?

Den afwas is gedaan , dat hebben we samen gedaan, en een badje genomen ook , en na de masage een douchke genomen ook , anders plakken de laken van de olie hé , en ze gebruikt ze rijkelijk hoor . lekker zacht velleke hmmm
Oud 2 juli 2012, 22:24   #91
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ja en uw opmerkingen niet zeker!
Uw obsessie met seks is duidelijk, maar kun je dan niet beter op een ander forum terecht?
Waar je geen " walgelijke flikkers" tegenkomt bij je " discussies" over anaal verkeer en omschrijvingen van penissen??
Ik had het hier over het thema , de besnijdenis . wie begint er hier over homosexualiteit ?
Oud 2 juli 2012, 22:29   #92
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Terug on topic nu: persoonlijk vind ik dat NIEMAND, ook de ouders niet, het recht heeft om "om religieuze redenen" een kindje te laten besnijden. Laat het kind later zelf beslissen. Ik zou zelfs de grens van 18j verlagen in dit geval. Jongeren hebben reeds veel vroeger seks. Misschien rond de leeftijd van 13- 14j ofzo?
En wat als de besnijdenis daadwerkelijk het beste is om medische reden .

Dat het zomaar moet bij iedereen , en om religieuze reden vind ik zeer bedenkelijk
Oud 2 juli 2012, 22:55   #93
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Medische redenen? Die zijn er nagenoeg niet. Infecties kunnen met normale zorg genezen of desnoods met antibiotica.
Het af en toe voorkomende probleem van een te nauwe voorhuid kan verholpen worden door inknippen.
Mij is verteld dat de gewoonte lokaal ontstaan is in streken waar zand in de ogen normaal is en dus ook zand onder de voorhuid.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2012, 23:07   #94
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Medische redenen? Die zijn er nagenoeg niet. Infecties kunnen met normale zorg genezen of desnoods met antibiotica.
Het af en toe voorkomende probleem van een te nauwe voorhuid kan verholpen worden door inknippen.
Mij is verteld dat de gewoonte lokaal ontstaan is in streken waar zand in de ogen normaal is en dus ook zand onder de voorhuid.
Voila , dus als de voorhuid te nauw is of het toompje te kort , gewoon de voorhuid vrij maken .

Ik had eveneens voor dat besnijdenis enkel tot doel was om de eikel goed te kunnen onderhouden of proper maken , omdat bij een voorhuid die steeds om de eikel zit , vuil , zweet, urine restjes of zoals U zegt in streken waar een dagelijkse douche niet voor de hand ligt er geen vuil en onsteking kan ontstaan rond een voortdurende ingesloten eikel .
Oud 3 juli 2012, 13:16   #95
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn weldegelijk medische reden om de besnijdenis toe te passen en of te verantwoorden .

In sommige gevallen is de voorhuid zo nauw , dat de eikel er niet door kan , dan volstaat het om het toompje los te maken en of de voorhuid opening ruimer te maken . je hoefd dus niet echt iets weg te halen .

Het is wat erotisch getint , maar bij een te kleine opening van de voorhuid , of een te kort toompje , kan de eikel niet voldoende vrij komen om het degelijk te wassen en ook niet om zich degelijk te ontwikkelen om bij een erectie een mooie volle eikel te zijn . de te kleine voorhuidopening is dus een beperking die mag verholpen worden .
Mensen met een te kleine voorhuidopening krijgen een niet ontwikkelde eikel , en enkel zo'n klein kegelvormig puntig kopje dat met zijn puntje amper uit de voorhuid uitsteekt .

Een normale situatie lijkt mij waarbij de voorhuid ruim voldoendegroot is om de eikel volledig te omkapselen bij een slappe toestand , en bij erectie komt de eikel volledig uit de voorhuid en slooft de voorhuid als het ware over het penislichaam dat door de erectie fel is vergroot , de eikel is nu geheel bloot .

om de penis te wassen kan men de gehele slappe voorhuid wegschuiven over het lid waardoor de slappe eikel eveneens geheel bloot komt en kan gewassen worden tot in de kleinste plooitjes .

waarom zou je een dergelijk lid moeten besnijden ?

Een goed te onderhouden penis met bij erectie een flink opgezwollen klomp van een eikel die door de bloeddruk staal blauw wordt . daar kan toch niets aan verbeterd worden ?
Menig beroepsauteur kan hier een puntje aan zuigen....
Die uitleg tot in de kleinste details, ...châpeau se.
Oud 4 juli 2012, 22:15   #96
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Mocht ik in een sauna gaan met alleen maar mannen........man-man-man.
Pas op: ik zou me ook ni laten bepotelen. Wel mijn oogjes de kost geven se!
In de sauna zijn niet veel bruikbare Blauwe soldaatjes te zien hé , bij dergelijke themperatuur en ontspannen sfeer hangt alles er vrij slapje bij hoor
Oud 4 juli 2012, 22:19   #97
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik ben onder de indruk van deze lyrische omschrijving...
Zonder dat zou ik het hier maar saai vinden hoor
Oud 4 juli 2012, 22:23   #98
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Menig beroepsauteur kan hier een puntje aan zuigen....
Die uitleg tot in de kleinste details, ...châpeau se.
Wat denk je nu ? je lijk wel zin om aan die flinke klomp van een staalblauwe harde eikel eens flink te zuigen ? een puntje zal je er niet aan krijgen hoor . Leuk toch.
Oud 5 juli 2012, 12:29   #99
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In de sauna zijn niet veel bruikbare Blauwe soldaatjes te zien hé , bij dergelijke themperatuur en ontspannen sfeer hangt alles er vrij slapje bij hoor
Is dat de reden van je saunabezoek, 'blauwe soldaten' keuren?
Oud 5 juli 2012, 17:05   #100
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Is dat de reden van je saunabezoek, 'blauwe soldaten' keuren?

Ons Kijkje is Gayer dan hij laat uitschijnen me dunkt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be