![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Ha! Hij een truc uithalen, dan ik ook, wacht maar!" ![]() En even later was het inderdaad zover, het middelste visarendje Elo heeft vandaag haar eerste solovluchten gedaan en haar vliegbrevet met goed gevolg afgesloten. Helaas geen beelden van het moment suprême zelf, maar wel van de seconden erna. Nori, de jongste, moedigt zijn zusje luidkeels aan. Of protesteert hij dat hij nu alleen op het nest is? ![]() Even later keert Elo weer terug naar het nest: ![]() Uno, de oudste, zit een stukje verderop in een boom het nest in de gaten te houden en zijn zusje (en broertje) aan te moedigen: ![]()
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 6 augustus 2012 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() Nori zit nu alleen op het nest en wil ook buiten spelen:
![]() Er is maar één manier, en dat is zelf leren vliegen, dus nog maar eens goed oefenen: ![]() Wat later kom Uno even naar huis om het voor te doen: ![]() Terwijl Uno net weer vertrokken is, en Nori hem nakijkt, komt Elo het ook nog eens voordoen: ![]() En weer alleen, zich afvragend wanneer het zijn beurt is: ![]() Papa Madis komt hem vervolgens troosten met een visje: ![]() Elk nadeel heeft ook voordelen. "Mijn visjes, allemaal van mij, en mij alleen!": ![]() ![]()
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() De mama (met het nieuwe zendertje op haar rug) kwam even kijken hoe het met de jongste was:
![]() De andere twee jongen zijn nog altijd buiten aan het spelen, en komen van tijd tot tijd kijken of er wat lekkers in de ijskast te vinden is. Alles natuurlijk ook gewoon live te volgen.
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() aha, ze zijn weer aan het eten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() in de regen trouwens
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Ze zullen nu wel bijna groot genoeg zijn om uit te vliegen zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() veel wind daar opnieuw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die ene zit daar nog steeds op zijn eentje viskes te eten, maar de één van de ouders staan daar maar te roepen man (niet zichtbaar, wel veel lawaai) ik denk dat ze hun kostganger beu zijn of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nest leeg !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() mijn glas ook.
tis daar nogal donker precies |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.dr-machine.com/product/29...r24-24-8f-9996 ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |