![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Als ik geen uitleg krijg voor waarom de stijging per se lineair gaat verlopen begin ik afbeeldingen van oude vrouwen die aan BDSM doen te posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Heb je concrete gegevens of heb je naar een grafiekske gekeken en leerstof 1e bachelor zitten toepassen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Er is nu een bepaalde productiecapaciteit voor zonnepanelen, windmolens en "biomassabranders" ontwikkeld. De werknemers en fabrieken zijn er al. Belangrijkste research is gebeurd. Nu nog politieke wil om verder te zetten waar we mee bezig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Dus dat gedoe van die lineaire regressie was gewoon uit je ongewassen duim gezogen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Ok, het gestelde is bewezen, jij geeft toe gewoon een zeveraar te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel U de vraag nogmaals. Welke electriciteit gaat U gebruiken om uw nachtlamp aan te steken op een willekeurig door U gewenst moment?
![]() |
![]() |
#90 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Als ik een generator van 1 Terawat in mijn tuin zet, dan kan ik ook inschatten hoeveel ik theoretisch kan opwekken. Of ik het ook effectief opgewekt krijg wanneer het nodig is, is een heel ander verhaal. Je hebt ergens het concept capaciteitsfactor gehoord, maar je weet duidelijk niet hoe die te gebruiken. Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Sfax : 7 juli 2012 om 14:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dus je snapt het concept capaciteitsfactor al. Niks pointless aan die equivalente vermogens. Het netwerk is op dit moment in staat om de fluctuaties te absorberen. In de toekomst zullen we extra maatregelen moeten nemen inderdaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Sfax,
Zou jij iets kunnen vertellen of aanraden betreffend stuurbaarheid? Ik probeer het concept helemaal te doorgronden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Burger
|
![]() Citaat:
http://www.rue89.com/sites/news/file..._reacteurs.png Om mijn nachtlampje 's nachts te gebruiken zal ik beginnen om eerst alle nutteloze straatverlichting uit te doen, mijn accumulatiekachel niet op te laden tijdens de nacht, de nachtprogramatie van mijn wasmachine te verwijderen. Op het aandeel zon moet ik niet rekenen in de energiemix. Mss wat wind? of water van coo biomassa? gas? Laatst gewijzigd door tomlyb : 7 juli 2012 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Sure, wat wil je weten? Welke bronnen geschikt zijn om stuurbaarheid te garanderen? Of waarom je in de eerste plaats stuurbaarheid nodig hebt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan moeten we alleen genoeg koper en lithium importeren om alle electromotoren te wikkelen en batterijen te maken. Met zo'n overcapaciteit is er geen enkele reden om niet te gaan met de minder efficiente shunt of seriegewikkelde motoren. Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nu jij nog... Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Biofuel.... Dus U stelt voor meer Canadees oerbos te importeren. Waar gaan we dat opslaan? of moeten we het Just In Time gaan zien. Overmorgen is het een windstille nacht, dus moeten we de omgebouwde steenkoolcentrales al maar beginnen voor te verwarmen.... Gas kan perfect. De Russen gaan U dankbaar zijn.
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En met welke energie ga je Coo gevuld krijgen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of omdat mijn HR verwarmingsketel 240W wil met een voltage tussen de 215 en 265V, al is dat maar om het aardgas aan te steken als ik een douche wil om 16u vooraleer ik op zondag naar een familiefeestje wil gaan.
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daartegenover is er een beetje waterkracht bijgekomen en vooral veel fossiel.
![]() |