Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juli 2012, 18:02   #81
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
typisch gereutel van iemand die zijn ongelijk niet wil toegeven. Net als uw alter ego heeft u zich in deze in de voet geschoten. Ik stelde wel degelijk een vraag aan de Brabander die dacht dat de wever zijn medewerking aan deze staatsmisvorming zou leveren. Maar die zet u uiteraard niet op zijn plaats. Dus buiten het feit dat u niet kan lezen bent u ook nog eens een geweldig hypocrietje. Dat zijn we al gewend bij u.
U moet niet rond de pot draaien. Daar gaat het allemaal niet over. De NVA vindt de staatshervorming ongrondwettelijk en De Wever dus ook of omgekeerd. En u als partijslaafje vindt dit zeker. U zegt het zelfs expliciet. En ik repliceer hierover dat de staatshervorming niet ongrondwettelijk is. Ik heb nog altijd geen antwoord hierover. Maw u papegaait zo maar wat.

Laatst gewijzigd door system : 8 juli 2012 om 18:02.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2012, 18:07   #82
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
U moet niet rond de pot draaien. Daar gaat het allemaal niet over. De NVA vindt de staatshervorming ongrondwettelijk en De Wever dus ook of omgekeerd. En u als partijslaafje vindt dit zeker. U zegt het zelfs expliciet. En ik repliceer hierover dat de staatshervorming niet ongrondwettelijk is. Ik heb nog altijd geen antwoord hierover. Maw u papegaait zo maar wat.
Papegaaien herhalen telkens dezelfde zin. En ik heb nog nooit een papegaai "sorry, ik was verkeerd" horen zeggen.
Rond de pot draaien

Laatst gewijzigd door stuyckp : 8 juli 2012 om 18:08.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2012, 18:09   #83
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk zegt hij dat deze staatshervorming ongrondwettelijk is. Hij zegt dit onrechtstreeks door te stellen dat De Wever niet meewerkt aan een ongrondwettelijke staatshervorming.

En even later herhaalt hij datgene expliciet wat hij impliciet heeft gesuggereerd.

Blijkbaar lijdt u ook aan selectieve leesblindheid.
Totnogtoe heb ik geen tijdsmachine zodat ik nu enkel kan reageren op een post zonder daarin elementen op te nemen die in latere posts worden geschreven. U heeft blijkbaar wèl zo'n apparaat. Heeft U een adresje waar ik dat kan kopen ? Bij voorbaat bedankt..

Wat dat 'schieten op de persoon betreft' : indien U dat als zodanig heeft opgevat, dat was dus niet mijn bedoeling aangezien ik uw post enkel als VOORBEELD nam. Ik kon evengoed een ander voorbeeld nemen....
Indien U echter halstarrig vasthoudt aan uw gelijk wordt dit dan natuurlijk ietwat persoonlijker....
Oud 8 juli 2012, 18:14   #84
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij lult (zoals gewoonlijk). N-VA vindt de staatshervorming niet ongrondwettelijk, maar het dubbel gebruik van art 195 (187) binnen één en dezelfde legislatuur. Jij bent een persoon die hier (onder de nick system of het Oosten) enkel komt om mensen te misleiden. Niemand kan jou nog au sérieux nemen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2012, 18:17   #85
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Totnogtoe heb ik geen tijdsmachine zodat ik nu enkel kan reageren op een post zonder daarin elementen op te nemen die in latere posts worden geschreven. U heeft blijkbaar wèl zo'n apparaat. Heeft U een adresje waar ik dat kan kopen ? Bij voorbaat bedankt..

Wat dat 'schieten op de persoon betreft' : indien U dat als zodanig heeft opgevat, dat was dus niet mijn bedoeling aangezien ik uw post enkel als VOORBEELD nam. Ik kon evengoed een ander voorbeeld nemen....
Indien U echter halstarrig vasthoudt aan uw gelijk wordt dit dan natuurlijk ietwat persoonlijker....
Het is niet nodig om je bij hem te verontschuldigen. de anciens weten wat voor vlees je met hem in de kuip hebt en doen dat zeker niet. Want hij kickt daarop.

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Oud 8 juli 2012, 18:38   #86
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Het is niet nodig om je bij hem te verontschuldigen. de anciens weten wat voor vlees je met hem in de kuip hebt en doen dat zeker niet. Want hij kickt daarop.
Ik vraag mij af of er niet beter een draad zou worden opgestart in de K&K om die discussies over de 'interpretatie' van posts en soortgelijke zaken verder te zetten omdat die toch maar een beperkt aantal forumleden interesseert....de directe betrokkenen dus. Zo'n discussies zijn volgens mij eigenlijk een 'vervuiling' van de draad en monden toch maar uit in een welles-nietes. Voil�*...een mogelijke titel : 'De welles-nietes-draad'...

Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 8 juli 2012 om 18:39.
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2012, 18:51   #87
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij lult (zoals gewoonlijk). N-VA vindt de staatshervorming niet ongrondwettelijk, maar het dubbel gebruik van art 195 (187) binnen één en dezelfde legislatuur. Jij bent een persoon die hier (onder de nick system of het Oosten) enkel komt om mensen te misleiden. Niemand kan jou nog au sérieux nemen.
Ja maar, wat zal het nu zijn? Uw NVA-compaan Stuyckp vindt de staatshervorming ongrondwettelijk en u komt nu oreren dat de NVA de staatshervorming niet als dusdanig ongrondwettelijk beschouwt. U moet wel weten wat u wilt.
Oud 8 juli 2012, 18:55   #88
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Ja maar, wat zal het nu zijn? Uw NVA-compaan Stuyckp vindt de staatshervorming ongrondwettelijk en u komt nu oreren dat de NVA de staatshervorming niet als dusdanig ongrondwettelijk beschouwt. U moet wel weten wat u wilt.
Jij schreef:

Citaat:
De NVA vindt de staatshervorming ongrondwettelijk en De Wever dus ook of omgekeerd.
en dat was dus een grove leugen (en jij wist dat maar al te goed).

Citaat:
Oud 8 juli 2012, 19:25   #89
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij schreef:

en dat was dus een grove leugen (en jij wist dat maar al te goed).
Niks te leugen. Natuurlijk schrijf ik dat. Trok de NVA immers niet naar Venetië en naar de Venetië-commissie, een belangrijke internationale instantie inzake grondwettelijk recht? Om het ongrondwettelijk gebruik aan te klagen van de wijziging van art 195 GW?

Dus vond de NVA dat de regeringspartijen ongrondwettelijk bezig waren. Of niet? Ik neem toch aan dat de NVA dit nog steeds vindt. En dus is de hele staatshervorming eigenlijk volgens de NVA in de feiten ongrondwettelijk.

Spijtig voor de NVA -en voor u-, ving de NVA bot bij de Venetië-commissie. De Belgische regeringspartijen waren helemaal niet ongrondwettelijk bezig, maar hadden ze het bij het juiste (grondwettelijk) eind!

En bijgevolg mogen we besluiten dat de personen die anderen om de tuin proberen te leiden, dat bent u, stuckp, en nog een aantal van die kornuiten!

Laatst gewijzigd door system : 8 juli 2012 om 19:41.
Oud 8 juli 2012, 19:26   #90
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Stem er voor
Ik woon niet in Antwerpen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2012, 19:34   #91
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niks te leugen. Natuurlijk schrijf ik dat. Trok de NVA immers niet naar Venetië en naar de Venetië-commissie, een belangrijke internationale instantie inzake grondwettelijk recht? Om het ongrondwettelijk gebruik aan te klagen van de wijziging van art 195 GW?

Dus vond de NVA dat de regeringspartijen ongrondwettelijk bezig waren. Of niet? Ik neem toch aan dat de NVA dit nog steeds vindt, anders was ze niet naar de Venetië-commissie getrokken.

Spijtig voor de NVA -en voor u-, ving de NVA bot bij de Venetië-commissie. De Belgische regeringspartijen waren helemaal niet ongrondwettelijk bezig, maar hadden het bij het juiste (grondwettelijk) eind!

En de persoon die anderen om de tuin probeert te leiden, bent u!
Vraag is nu, om zijn eigen tuin, jouw tuin of mijn tuin? Graag een definitie en plaatsbepaling van de tuin.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2012, 19:43   #92
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:

Dus vond de NVA dat de regeringspartijen ongrondwettelijk bezig waren. Of niet? Ik neem toch aan dat de NVA dit nog steeds vindt. En dus is de hele staatshervorming eigenlijk volgens de NVA en in de feiten ongrondwettelijk.

Spijtig voor de NVA -en voor u-, ving de NVA bot bij de Venetië-commissie. De Belgische regeringspartijen waren helemaal niet ongrondwettelijk bezig, maar hadden het bij het juiste (grondwettelijk) eind!

En bijgevolg mogen we besluiten dat de personen die anderen om de tuin proberen te leiden, bent u, stuckp, en nog een aantal van die kornuiten!
Laat ik volstaan met volgend citaat :
""" "De procedure lijkt de Grondwet niet te hebben geschonden of lijkt niet in te druisen tegen internationale democratische standaarden", citeert Verherstraeten.""" Indien ik indertijd een werkstuk zou inleveren met 'lijkt' dan was ik flagrant gebuisd. In deze belangrijke materie kan dat blijkbaar wel ???? Ofwel gebruikt de journalist 'citeert' verkeerd ofwel 'citeert' Verherstraeten verkeerd, kan ook natuurlijk.....
bron : http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120615_113
Oud 8 juli 2012, 21:13   #93
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:

Dus vond de NVA dat de regeringspartijen ongrondwettelijk bezig waren. Of niet? Ik neem toch aan dat de NVA dit nog steeds vindt. En dus is de hele staatshervorming eigenlijk volgens de NVA in de feiten ongrondwettelijk.

Spijtig voor de NVA -en voor u-, ving de NVA bot bij de Venetië-commissie. De Belgische regeringspartijen waren helemaal niet ongrondwettelijk bezig, maar hadden ze het bij het juiste (grondwettelijk) eind!

En bijgevolg mogen we besluiten dat de personen die anderen om de tuin proberen te leiden, dat bent u, stuckp, en nog een aantal van die kornuiten!
Ik herhaal nogmaals wat jij schreef:

Citaat:
De NVA vindt de staatshervorming ongrondwettelijk en De Wever dus ook of omgekeerd.
Kom maar met het bewijs dat de N-VA en BDW ooit beweerd hebben dat de staatshervorming ongrondwettelijk is.
Het zal weer nul, nada, noppes zijn zoals gewoonlijk met belgicisten. Nergens een poot om op te staan, nooit een bewijs van hun gelul.

Of hoe men uit wanhoop zichzelf belachelijk maakt!!!

Citaat:
Oud 8 juli 2012, 21:36   #94
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik woon niet in Antwerpen.
Dan ziJn het uw affaires niet
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2012, 00:46   #95
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij mijn weten heeft de N-VA niet als dusdanig gesteld dat de staatshervorming op zich ongrondwettelijk is, maar acht de wijze waarop er omgesprongen wordt met het beruchte sleutelartikel van de grondwet als ongrondwettelijk.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2012, 01:22   #96
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U zou beter eens een cursus grondwettelijk recht volgen Stuyckp. Dat zou in uw geval vaak verhinderen dat u stommiteiten debiteert. Ik zie niet in wat ongrondwettelijk zou zijn in deze staatshervorming. Want moest het zo zijn, dan zou deze al lang zijn teruggefloten.
Een zeer eenvoudige vraag : hebt u een cursus grondwettelijk recht gevolgd ?
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2012, 05:35   #97
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Een zeer eenvoudige vraag : hebt u een cursus grondwettelijk recht gevolgd ?
Zeer eenvoudig antwoord, net zoals diegenen die erover beslissen, nee.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2012, 09:04   #98
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan ziJn het uw affaires niet
Ik moei me graag met puiloog en zijn hysterische aanhang.
Oud 9 juli 2012, 09:16   #99
born2bewild
Banneling

Standaard

Zeg jacques, toen ik de standaard vanmorgen las moest ik aan u denken.
Naar de cd&v overgelopen?

Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 juli 2012 om 09:17.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2012, 09:26   #100
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg jacques, toen ik de standaard vanmorgen las moest ik aan u denken.
Naar de cd&v overgelopen?
Wat een toeval!
Ik moest onmiddelijk aan uw avatar denken!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be