![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Tenminste; als je het op de juiste manier wil doen. Er zijn er veel die een self drive doen, maar overal waar ze stoppen enkel wat landschap-shots nemen, en dan terug doorrijden. Ik heb onze reis vol plaatselijke activiteiten gestopt; een gids trekt er met ons een dag op uit in Sandwich Harbour, ik ga CCF bezoeken, er zitten 3 dagen privé-safari in in Etosha (dus niet enkel bezoek aan de waterholes waar iedereen zit), enz enz. Er is zelfs een dag rhino tracking te voet bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hey bigF!
Hierzie, mocht je mountain bike plannen hebben voor Afrika: http://www.youtube.com/watch?v=S2oymHHyV1M ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mensen komen naar mij doordat ze van mij hebben horen spreken, en ze komen naar mij met reeds specifieke safari plannen in gedachten. Het zijn dus meestal geen groentjes, maar eerder mensen die uitgekeken zijn op het kleine (pseudo-)safari aanbod dat hier in de boekskes van de reisagentschappen staat. Of ze zijn het beu de 30% uplift te betalen die elk bedrijf uit deze streek toevoegt aan de factuur. En het gaat puur om safari. Natuur, geen cultuur (om het wat cru te stellen). Wie bvb eerder een rondreis in gedachten heeft, die moet alvast bij mij niet zijn. Het verste dat ik ga is bvb een kleine self-drive in de Drakensbergen erbij gooien. Of eindigen met een strandverblijf in Mozambiek of op Zanzibar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Ga dan niet op forums posten, als je enkel wat onelinertjes wilt posten. Het is hier de bedoeling dat men kennis en ervaringen deelt. Gefrustreerd doen over Di Rupo kan je ook bij de lezersreacties van Het Laatste Nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als dat je beste trol-poging is heb je nog veel te leren.
Ik post hier wat ik wil, en wanneer ik wil. Stel je zinnige, gerichte vragen over safari, dan zal ik antwoorden. Als ik nog zin heb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]()
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een 1000 sterren hotel!
![]() http://www.youtube.com/watch?v=LM9kUhrCDl8 Nee, serieus, ik weet het nog niet maar ik plan naar het buitenland te gaan voor augustus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Voor mij gaat het wellicht nog eens richting Frankrijk, al steek ik heel misschien door naar Portugal.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Safari = eco-toerisme Met jacht heb ik niks te maken en wil ik niks te maken hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |