![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verwar vriendschap trouwens niet met collegialiteit. Die is er ook tussen mannen en vrouwen. Ik laat hier het woord 'zilverruggen' vallen: mannen op een voor hun goede positie, tussen de veertig en de zestig, getrouwd en de kinderen zijn het huis uit of bijna. En ze vervelen zich dood of ze voelen zich hergeboren, of ze zijn indd gewoon degoutant. Dat soort venten heb je overal. Wat ik niet snap is dat je je in het nauw voelt als zo'n exemplaar je 'benadert'. Je bent jong en dan heb je toch geen tijd om op zondag iets te doen met zo'n collega of werkvloer-overste? Mijn dochter is een exotic beauty van 22 en ze heeft al op diverse werkvloeren gewerkt. Nog nooit heeft die gewag van zoiets gemaakt. Nog nooit. Waarom niet? Omdat mannen weten dat als ze over de werkvloerschreef zouden gaan, ze een gepeperd antwoord van haar zouden krijgen en ze heeft gewoon geen tijd om buiten haar uren om zich met ouwe werkcollega's bezig te houden. Ik snap niet waarom je die 'avances' (als je dat zo kunt noemen) au sérieux kan nemen. Ze komen van - zoals je zelf aangeeft - oude venten. Zeg gewoon dat je een heel drukke kennissenkring hebt van leeftijdsgenoten. En wees gewoon slim op de werkvloer. Wie spreekt wat af met wie? valt onder welke regels? Verzin een jaloerse minnaar, weet ik veel. Of gewoon een blik neerwerpen van kop tot teen. En er is een universele wet van de jungle: 'wie zich als een prooi gedraagt, wordt als een prooi gemerkt.' Zelfs met een décolleté van hier tot ginder, hangt dat alles gewoon af van je attitude en je mate van zelfzekerheid. Misschien schort het daar een beetje. Het is een attitude die je dient te hebben; niet van het twijfelende, kwetsbare, naïeve meisje, maar gewoon van een jonge vrouw die stevig op haar benen staat. Is dat zo moeilijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Heeft je dochter een emailadres?
|
![]() |
![]() |
![]() |