![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() Twee verdachten steekpartij Rock Werchter opgepakt
LEUVEN 05/07 (BELGA) = Een 38-jarige uit Genk en een 34-jarige uit Houthalen zijn zondagavond opgepakt voor de steekpartij in de nacht van zaterdag op zondag op een kampeerterrein van Rock Werchter. Bij het incident raakte een 30-jarige Nederlander zwaar gewond. Het duo moet maandag voor de onderzoeksrechter verschijnen. De negen mensen die zondag werden opgepakt, zijn terug vrijgelaten. Aanleiding voor de problemen was nachtelijke lawaaihinder afkomstig van een muziekinstallatie in een bestelwagen die toebehoorde aan een groepje Nederlanders. Met een aantal kampeerders waren hierover spanningen ontstaan. De ruzie ontaardde zaterdagnacht in een schermutseling tussen een aantal festivalgangers waarbij in het tumult een Nederlander een messteek in de keel kreeg. Hij werd in de halsslagader geraakt en naar het Gasthuisbergziekenhuis gevoerd. Zijn toestand is momenteel stabiel. Zondag werd een negental mensen meegenomen voor verhoor. Uit de ondervragingen kon het gerecht opmaken wie vermoedelijk verantwoordelijk was voor het toebrengen van de messteek. Het ging om twee mensen die onmiddellijk na het incident waren gevlucht. Zij konden zondagavond worden opgespoord. De negen werden inmiddels terug vrijgelaten. In een geval gebeurde dit onder voorwaarden. Het gaat om een 36-jarige militair uit Sint-Truiden die van in het begin ruzie had met het slachtoffer over de lawaaihinder./.PLS Tja, de militair (en dus Vlaams Blokker volgens Luciano Pyromano) was er dus niet bij. daar gaat de theorie van Luciano dus.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 38 en 34 jaar .. Jizus mins dat ge daar zo oud moet voor zijn geworden......(zou mijn tante zeggen)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Maar toch het is gewoon de aanwezigheid van die militair (en Vlaams blokker dus) in de buurt die de oorzaak is denk ik...... allez denk ik dat BVL zeker zal weten....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Het lawaai hing die Nederlander duidelijk de keel uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Die nederlander moet zeker niet naar de gentse feesten komen
Want dan is het tot 6 u in de morgen lawaai.Of 14 dagen lawaai ![]()
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdachte steekpartij Rock Werchter aangehouden
Geluidshinder was de oorzaak van de steekpartij op de camping van Rock Werchter.De Leuvense onderzoeksrechter heeft een 38-jarige man uit Genk aangehouden in verband met de steekpartij die zich in de nacht van zaterdag op zondag voordeed op een kampeerterrein van Rock Werchter. Hierbij werd een Nederlandse festivalganger zwaargewond door een messteek in de hals. De toestand van de man is inmiddels stabiel. De Nederlander zou zich samen met een vriend gemengd hebben in de discussie tussen Nederlandse festivalbezoekers en andere kampeerders over geluidshinder. Hij bekende tijdens de strubbelingen een mes ter hand genomen te hebben, maar kan zich voor de rest nog maar weinig herinneren. De man werd door de onderzoeksrechter aangehouden voor poging tot doodslag. Zondag waren in verband met deze zaak 9 personen opgepakt die inmiddels terug vrijgelaten zijn. Zondagavond werden op basis van deze verhoren de 38-jarige man uit Genk en zijn 34-jarige vriend uit Houthalen opgepakt. De man uit Houthalen bleek niet rechtstreeks betrokken bij de messteek en werd door de onderzoeksrechter onder voorwaarden vrijgelaten. (LAN, belga) |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Vreemdeling
|
![]() Wegens domme geluidshinder ga je niet zomaar neersteken, er is in belgie altijd zéér veel onverdraagzaamheid tegen Nederlanders en dat vind ik erg spijtig want omgekeerd is dat zeker niet zo,toch in véél mindere maten in elk geval. Dit is eigenlijk racisme, racisme gaat niet om huidskleur maar nationalteit en taal, tegenwoordig als je vreemd naar een allochtoon in de metro kijken word je bijna overvallen en verkracht.
Vlaanderen sta op en doe er iets aan. Je bent vrij om te staan en te gaan waar je wilt, Vlaanderen Vrij Vlaanderen Vrij Zijt welgezind Die Vlaandren mint De toekomst hoort ons knapen! Wij ook, wij gaan den vijand slaan En gulden sporen rapen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Nee, die komen niet op festivals. Alleen wanneer ze gratis zijn: bv Mano Mundo
![]() |
![]() |
#92 |
Burger
|
![]() Hi all
zou het kunnen dat deze maatschappij alleen maar on verdraagzamer word ? xxx LK
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat je opmerking hierboven dan ook in deze thread doet is mij een raadsel. Zit u op hetzelfde gedachtenspoor als BVL en bent u bereid dit voorval zonder een enkele vorm van bewijs op het Vlaams Blok af te schuiven? Ik raad u ten stelligste af BVL als voorbeeld te nemen, de man wordt hoegenaamd niet door velen au serieux genomen.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() xxx LK
![]() |
![]() |
#95 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
mvg LK
![]() |
![]() |
#97 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ook ik ben er niet helemaal immuun voor, vandaar mijn initiële reactie op uw opmerking over onverdraagzaamheid.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik snap eigenlijk de hele heisa niet. Het lijkt wel alsof dit de enige moord(poging) is die het laatste jaar in Belgie gepleegd is. Dit is de zoveelste discussie die uit de hand gelopen is. Zotten kom je overal tegen. Ik heb ook 6 dagen op een camping in Werchter gezeten en ik heb er een hoop nieuwe kenissen bij. Bij ons ging het er zeer gemoedelijk aan toe en samen met de gelegenheidsburen hebben we er elke dag/avond/nacht geweldig gefeest. Alles werd gedeeld (drank, eten, ...) net alsof we mekaar al jaren kenden. Trouwens, ik vind het eigenlijk al een beetje hypocriet dat je op een festival gaat klagen voor geluidsoverlast. Als je verblijft op een festivalcamping weet je dat je niet veel gaat slapen en extreem ongezond leeft. Het is een hobby zoals een ander. Als je er niet tegen kunt, moet je niet naar een festival gaan en wegblijven van een camping waar je met 30 personen op 30m² leeft. Ik heb me geweldig kunnen uitleven de laatste dagen, ben moe maar voldaan thuisgekomen en volgend jaar (en al die erachter) ga ik zeker terug. Het is mijn remedie (en van vele anderen) om de stres van de wintermaanden kwijt te geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |