![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Jaja. Het is allemaal de schuld van de N-VA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch opvallend vaak.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Ach ja die N-VA: hoop in bange dagen ? Bekijk het van op afstand. Als ik zie wat ze allemaal voorstellen... gewoon meer van hetzelfde. Niets nieuws onder de zon, gewoon een verandering van de wacht. Verder burgertje pluimen.
In Brugge hoor ik hen niet zeggen dat ze de belastingen zullen plafonneren, zelfs geen belofte om ze niet te verhogen. Bezuinigen staat ook niet in hun woordenboek. Integendeel, ze kwamen al met een voorstel om een congresgebouw neer te poten in textiel, met speciaal procedé ergens gezien in Duitsland. Moet ik daarvoor stemmen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Het gaat helemaal niet over "schuld". Het gaat over standpunten. Persoonlijk ben ik tegen die staatssteun voor de banken. De NVA is daar voor. Dat is hun mening. Maar ik heb een andere mening. Trouwens, het is genoeg bekend dat de NVA pro Europa is. Daar maken ze geen geheim van. Maar zo overlopen van de éne partij naar de andere...
Ik las dat de NVA in het Europees parlement linkser is dan je zou denken. Frank weet dat. Laatst gewijzigd door Stefanie : 23 juli 2012 om 22:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerlijkheid gebiedt dus te stellen dat Dewinter als grondlegger van het VB ook haar afgang heeft betekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 24 juli 2012 om 08:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat mag. Ik ben het er niet mee eens. Laat mij toch toe om mijn allergrootste twijfels te hebben met het begrip "bijna-salonfähig". In ons medialandschap kan je slechts op één en één manier alleen salonfähig worden...en dat is door uw onafhankelijkheidsaspiraties openlijk af te zweren. ...en dan nog... Kijk eens naar de NVA...volledig hun kar gedraaid...statuten nummer 1 van nummer 1 Vlaamse onafhankelijkheid....nu hevige Europeesdenkende "confederalisten" (niemand weet wat dat betekent maar het is in ieder geval geen separatisme)...en nog hebben ze de media tegen ...neen, er is geen volledig cordon mediatique tegen de NVA maar alle kannonnen worden wel in stelling gebracht om hun, waar het enigzins mogelijk is, schade toe te brengen... Wat de hoge score van het VB in 2004 betreft: iedereen weet dat dat voor een groot gedeelte het gevolg was van het proces...daar heeft Vanhecke geen enkele verdienste in... Wat de verruiming betreft was het FDW die een aantal mensen binnengehaald heeft. Van de meesten van die gozers zal hij ten eeuwigen dagen spijt hebben. Het was trouwens FVH die in de nagedachtenis van Karel Dillen geen enkele strategische versoepeling wilde. Enkel toen Joko Ono kwam opdagen ging hij plotseling voor "peace and love". U weet dat het uiterst onkies is om de goede naam van mensen die van ons zijn heen gegaan door het slijk te halen dus wil ik hierover niet uitwijden. Eén ding is duidelijk...eens de media merkten dat er een schisis te creeeren viel tussen Morel en de rest van het Blok was het koekenbak...FVH heeft de kant van Morel gekozen. De rest is geschiedenis.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 juli 2012 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Dat geldt niet voor de N-VA, die gaan eeuwig stijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() En de relevantie van deze opmerking is...?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Ah, een beetje naast de kwestie ratelen dus. Nihil novi sub sole.
![]() |
![]() |