![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijne is een prototype van de Fisker Karma S aka Sunset.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik speel op en af sinds januari 2006.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik denk dat elke tattoo pijn doet. Maar niet hard genoeg om ervan te gaan lopen. Een pleister van een behaarde arm trekken is veel pijnlijker.
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Mijn vorige avatar was een inverter (NOT-poort) gerealiseerd met een NPN-type transistor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zocht een foto van een beer in Yellowstone maar vond een foto van een beer die geel en stoned is. En omdat ik ook nog wel andere dingen te doen had heb ik maar niet verder gezocht.
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou best kunnen. Starwars had ook zijn eigen runenschrift (Aurebesh).
Duidelijk een geval van een extreem-rechtse samenzwering ondersteund door de massa-propaganda media ![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mag ik iedereen vragen deze draad niet opzettelijk te verpesten: het is de bedoeling dat we erdoor te weten komen wat een forummer met die avatar wil uitdrukken, welke boodschap hij wil meegeven.Zo vermijd je al de eerste misverstanden. Het is niet de bedoeling elkaars avatar te bekritiseren of af te breken, noch om hem in het belachelijke te trekken. Wie dat wil doen, opent best een nieuwe draaden schrijft in de OPwat daarvan de bedoeling is. Dank aan iedereen om deze draad en zijn oorspronkelijke bedoeling te respecteren.
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() Kwas Method Man (aka Johnny Blaze en tig van andere aliassen) aant luisteren toen ik mijn account aanmaakte en moest snel een naam hebben. De avatar is Ghostrider (Johnny Blaze) en zag er goed uit, vandaar dus, verder zit er niks achter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn avatar is in 1 keer mijn symbool/merkteken/tag...
Een zilveren gespiegelde Pi op een jadegroene achtergrond. Het zilver vanwege mijn affiniteit met metalen, en ik vind goud nogal een nichterig metaal, zo zacht en vervormbaar. Platina en broertjes zijn dan weer te hoogdravend. De jade als estetisch verantwoorde achtergrond, gewoon omdat ik het een mooeie kleur vind. De Pi vanwege de mathematische belangrijkheid, en mijn veelvuldig gebruik van dat getalletje in het dagelijkse leven Maar de diagonale streep door het been symboliseerd de persoonlijke imperfectie.
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet al eerst en vooral hier iets posten om te zien welke ik heb staan...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haja, die is vanzelfsprekend.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() ![]() Dit was een andere mogelijkheid voor een avatar.