![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zitten ze in hetzelfde schuitje als wat betreft het deelnemen aan de regering: als de rest niet wilt, dan staan ze daar schoon te blinken.
Citaat:
![]() Dus je probeert de N-VA te pakken op het feit dat ze op een of andere manier iets hadden moeten doen, alleen weet je zelf niet wat dat dan wel zou moeten zijn. Zo is het wel makkelijk kritiek geven he Viveke? We kunnen op dezelfe manier dus stellen dat we Di Rupo I aan jou te danken hebben. Wat had jij dan moeten doen? Wel ja, het is niet aan mij om advies te geven he. ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- volksverraders - kiesdrempel - collaborateurs - extreem-links - gezagsgetrouwe - regime-pers - gifpenridders - establishment - indoctrineren - collusie - grootkapitaal (!) - Waalse PS - de Vlaming uit te persen Dit bericht bevat geen: - Waalse ratten 10/20 voor de inspanning maar kan beter ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#84 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS: het woord Vlaming ontbreekt nog in je lijstje ![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 24 juli 2012 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan mij zo herinneren dat op het einde van de formatie met de N-VA, Bart de Wever effectief aangeboden heeft het premierschap op zich te nemen, omdat Di Rupo duidelijk daartoe incapabel was. Maar de poesjenel van Laken had andere plannen. Spijtig, het heeft nog 6 maanden extra amateurtoneel gekost voor ze achter Di Rupo zijn rug een regering gevormd hebben. Want Di Rupo, die kon het niet, en zal het nooit kunnen.
Plechtig beloofd dat je het niet meer zult doen?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toegegeven Elio heeft erdoor gekregen dat homo's meer waard zijn dan de modale belg in het rechtssysteem, dus wacht ik rustig af naar de eerste die wijst op het ongrondwettelijke van deze zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Danny Pieters, Eric Suy, Bart Sorée, ... dat zijn proffen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
BDW heeft wel gedoctoreerd. Laatst gewijzigd door giserke : 24 juli 2012 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is één van de grote historische vergissingen geweest van de Christendemocraten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had de strategie van de noodregering gestart door de N-VA trouwens als eerste aangekondigd: http://forum.politics.be/showthread.php?t=163326
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 juli 2012 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen is het trouwens over eens dat het aan de N-VA en de PS was om een regering te vormen. Over hoe ze dat moesten aanpakken, alsjeblief zeg, ze zijn groot en volwassen genoeg om dat zelf te weten. Stellen dat een doorsnee forumganger op een publiek politiek verantwoordelijk is voor de regeringsformatie is pure fantasy.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 juli 2012 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet noodzakelijk, hij had het dan ook niet over zijn eigen niveau, maar over dat van u.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaakske is de absolute top bij de Ø-VLD. Hij verzint zelfs verhaaltjes, waar de Ø-VLD toch zo krampachtig naar op zoek is. Waarom krijgt die man niet meer erkenning?
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() Als ik aangevallen wordt, dan ga ik er toch aan denken om mijn principes opzij te zetten en te doen alsof de aanval tegen homo's was gericht. En moest ik agressor zijn, ik zou niemand meer in elkaar slagen zonder bovendien zijn portefeuille te pikken, dat zorgt voor strafvermindering.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |