![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar daar moet je wel beter mee kunnen mikken, niet?
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U gaat er op voorhand van uit dat u het grote gelijk hebt en dat die lastiggevallen dames (ja, dames, er zijn er veel meer dan één, kijk naar die reportage en volg de links die hier al werden geplaatst) zich iets inbeelden. Met u discussiëren is onmogelijk want u doet niet anders dan hysterisch brullen zo’n beetje als die meiden van halal die ook denken dat ze gelijk hebben als ze maar hard genoeg roepen. Ik ben op pensioen??? Hoezo??? Betaalt u mij een pensioen??? Gaat u er gewoon d’office van uit dat alle 63-jarige vrouwen gepensioneerd zijn? Dat bevestigt maar weer eens mijn beeld van u : een jong manneke met een hoofd vol stereotypen en zonder enige weet van de echte wereld. En dan zegt u dat ik het vaak fout heb … De rest werd hier genoeg door anderen beantwoord. Ik kan die zever niet meer zien!
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het hier zo slecht is, waarom bent u dan niet in Rusland gebleven? Bent u hier mogelijk alleen maar omdat u ook de weg naar het OCMW gevonden hebt?
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds, vind ik dat problemen mogen worden aangekaart. En het probleem is er. Dat toevallig een allochtone gemeenschap, hoe beperkt ook, oorzaak is van het probleem mag mijn inziens ook worden aangekaart. Het is niet meer dan een vaststelling. Daarom hoef je het nog niet te hebben over een omhooggevallen trut. Ze heeft uiteindelijk niet meer gedaan dan het probleem aan te kaarten, onderbouwd door middel van een eindwerk. Zeer moedig. Zeer moedig ? Ja, al was het maar dat je tegenwoordig iets wetenschappelijk moet onderbouwen om geloofwaardig over te komen, voor iets wat we ondertussen al lang weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus moeten vrouwen met de ogen neergeslagen over straat? Dus moeten vrouwen zedig gekleed zijn? Want het enige alternatief is dat die groep waar u voor vreest in hun doen en laten beperkt wordt, dat doen en laten dat hun medemensen (ja zeg, vrouwen zijn ook medemensen, straf hé!) beledigt, vernedert, pest en soms zelfs leidt tot verkrachtingen!
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Immigranten die naar hier komen met de bedoeling hier een nieuw leven op te bouwen zijn (hopelijk) toch niet zo idioot dat ze hier een identiek land en een identieke samenleving verwachten als wat ze achterlaten. Zo ja, dan zijn ze al gek dat ze willen migreren. Dus weten ze vooruit dat ze zich zullen moeten aanpassen en dat ze ongelijk hebben als ze zich blijven gedragen als in hun land van oorsprong. Zijn die allemaal zo stom dat ze dat niet begrijpen?
![]() |
![]() |
#88 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...1511/1.1315790 Hier nogmaals de link naar de reportage van Koppen, de link werd hier al vroeger geplaatst, ik neem dus aan dat u niet kijkt en zal het werk voor u doen : op 1:35 minuten hoort u Tine vertellen hoe ze ergens zat en hoe 2 mannen plots haar T-shirt oplichtten, dat zijn handtastelijkheden of noemt u dat ook nafluiten? Op 4 minuten komen de verhalen van 2 andere dames : Ingrid, door 3 mannen tegengehouden, heeft echt moeten vechten om weg te geraken en niet verkracht te worden. Angelica was op de fiets en haar werd de weg versperd door 4 mannen, zij is met veel moeite kunnen ontkomen. Jaja, nafluiten en woorden nietwaar ... Wordt toch eens wakker en kijk wat verder dan uw neus lang is!
![]() |
![]() |
#90 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
of ben jij ook een niet volledig geïntegreerd levend wezen met migratieachtergrond? (heb ik het zo politiek correct genoeg geformuleerd?) Citaat:
verbaal geweld is ook geweld Laatst gewijzigd door 1207 : 27 juli 2012 om 19:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.ihollaback.org/about/ Onder "How Hollaback! works" lees ik dit : Street harassment is one of the most pervasive forms of gender-based violence and one of the least legislated against. Comments from “You’d look good on me” to groping, flashing and assault are a daily, global reality for women and LGBTQ individuals. But it is rarely reported, and it’s culturally accepted as ‘the price you pay’ for being a woman or for being gay. At Hollaback!, we don’t buy it. Het zinnetje dat ik vet gemaakt heb, moet u zeker aanspreken want dat is precies uw attitude.
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zomaar een vraagje : sedert wanneer zijn tasers niet meer verboden (voor de gewone burger) hier te lande ?
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 27 juli 2012 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie vindt dat de wet met de voeten wordt betreden hoeft enkel te reageren, klacht in te dienen, en zich te registreren als benadeeld persoon. Dit laatste om je klacht te kunnen opvolgen, en te beletten dat je klacht in de vergeethoek geraakt.
Wat belet de moderne vrouw om klacht in te dienen. Desnoods massaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de wetenschap dat daders zullen te weten komen wie klacht ingediend heeft de wetenschap dat de angst om voor racist versleten te worden er bij vele beleidsmensen ontzettend diep ingebakken zit de wetenschap dat dit gedrag niet altijd serieus genomen zal worden heeft veel weg van stalking |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou klachten moeten regenen. Dit gebeurt echter niet. |
|
![]() |
![]() |