![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas op, ik heb het ook heel erg moeilijk met de enorme bedragen die een filmster, zanger, model ... toegeschoven krijgen omdat ze toevallig (allee, sommigen toch, niet eens allemaal) een beetje beter kunnen acteren of zingen of muziek maken dan een ander. Over wat het model eigenlijk beter kan, laat ik me niet uit, daar ben ik nog altijd niet achter. Die enorme inkomsten kunnen vermeden worden als er normale prijzen gevraagd worden, niet aan zoveel sponsoring gedaan wordt, transfers - die ik zie als schandalig hoogbetaalde mensenhandel - verboden worden, enzovoort. Breng alles terug naar het normale ipv van het normaal te vinden dat in sport en show alles overdreven is. Net die organisatoren, de media, de reclameboys, en de tafelspringende sportbobo's van allerlei bonden met de inkomsten gaan lopen - waarover u het hebt -, moeten als eersten aangepakt worden en dan zal de rest geleidelijk volgen. Allee, neem nu de oorspronkelijke Olympische Spelen. Wat kregen die allereerste Griekse sporters voor hun deelname?
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klojetteke (geeft Klojootje van jetje)
![]()
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat het leven aangenamer zou worden nu de O.S. gedaan zijn maar nu beginnen ze weer met die voetbal.
Als ik heel eerlijk ben, moet ik zeggen dat ik dan nog liever de Spelen heb, daar is ten minste afwisseling in. Voetbal is altijd hetzelfde, 't is dat die mannekes verschillende kleuren truien en zo aanhebben, anders zou ik niet weten waar het verschil zit van de éne match tegen de andere!
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Dus als ik 't goed begrijp is 't gedaan met die O.S. ? Dan laat ik dees draad in de schuif liggen tot volgend jaar.... ![]()
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jaloersheid is heel menselijk, maar je moet dat proberen vermijden, het is zinloos en onproductief. Citaat:
Het is de keuze van de betalers om sportlui rijk te maken. Citaat:
Waarom jou willekeurige norm aan anderen opleggen? Citaat:
Laat voor iedereen die zonder dwang van anderen geld loskrijgt, de zon in het water schijnen, ook al is het met een activiteit die jou banaal lijkt, ook al is het een som die jouw normen te buiten gaat. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Dat is echt typisch. Als iemand kritiek durft uiten op acteurs en consoorten wordt hij direct beschuldigd van jaloezie. Ik weet dat u het toch niet zult geloven maar ik ben niet jaloers op rijke mensen. Ik vind het belachelijk, BELACHELIJK, dat er zo’n hoge bedragen betaald worden aan filmsterren, zangers, noem maar op. Hun “naam” wordt betaald zo gauw ze die gemaakt hebben en ze een verkoopproduct geworden zijn. Allee, neem nu Paris Hilton, zelfs dat mens wordt grandioos betaald sinds ze een seksvideootje op het internet heeft geplaatst. En vindt u misschien dat die dat waard is? Ja? Vindt u dat? Dan hebt u een rare smaak. Schrijvers, schilders … moeten zich in bochten wringen om rond te komen. Filmsterren etc die niet half zoveel presteren krijgen de miljoenen in hun schoot geworpen als ze hun neus laten zien. U zegt dat ik jaloers ben? Ik vind u dweepziek als u aan die afgoderij meedoet. 3. Er zijn betere doelen om geld aan te geven behalve rijke mensen nog rijker te maken! 4. Doet u niet hetzelfde op het niveau dat u aanvaardbaar vindt? 5. Alleman moet “leef”, ja. En alleman mag zijn mening zeggen. Ik ook, daarom hoeft u zich niet zo op te winden. 6. Dat gun ik hen. ![]()
![]() |
![]() |
#93 | ||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan moeten wij ons niet meer moeien met wat er verder met dat geld gebeurt? Citaat:
Die worden onder belastingsdwang, onvrijwillig aan iedereen ontwrongen. Daar ben ik dan wél vierkant tegen. Maar als Jan + Pet vrijwillig bijdragen, dan zie ik er geen graten in wanneer diegenen die het spektakel verzorgen, er ook de poen voor oprapen. Citaat:
Als die firma's met een deel van hun winst sport willen sponsoren, dan is dat hun zaak. Het is geen gestolen geld, nietwaar? Citaat:
Ik doe echt mijn best. Hnnnnnnnnnnnnnnnnggggg!!! Hnnnnnnnnnnnnnnnnggggg!!! Hnnnnnnnnnnnnnnnnggggg!!! Zizo. Citaat:
![]() Citaat:
Het filmpje is geheel gratis. Citaat:
Wat zou ze kosten. Citaat:
Ik heb al op slechter papier geschreven. ![]() Citaat:
Mijn schilder is deze zomer met een fiks bedrag naar huis gegaan enkel voor mijn gevel wit te schilderen. Ik denk dat het best meevalt. N.B.: ik maakte beiden vrijwillig een stukje rijker. Ik kocht hun boeken en schilderwerk in vrij overeenkomst voor een afgesproken prijs. Wat zij met dat geld doen, en hoeveel ze er op hun manier vergaren, daar lig ik niet wakker van. Citaat:
En als vele miljoenen dat samen met mij doen, dan wordt er iemand lekker rijk: good for him/her. Citaat:
Volgende maal als ik boven Afrika vlieg, drop ik het bedrag dat ik aan een filmpje besteedde boven de brousse. Of beter nog: de DVD zélf! Citaat:
Ik aanvaard dat er mensen minder of meer verdienen dan ik. Dat mag in beide richtingen x 10 x 100 x 1000 zijn: geen nijd, geen afgunst, geen probleem ermee. Citaat:
Dank u. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() De Olympsiche Spelen zijn officieel gedaan!
Uw vrouw is uit haar lijden verlost. Laatst gewijzigd door perzie : 12 augustus 2012 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Vreemdeling
|
![]() er is nu zo iets als oplypishe spelen
jij doet mee en je vrouw moet komen kijken? ga je ook naar bouwvakers kijken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]() Nog een sjans dat 't mooi weer was.....en de voetbalfanaten in 't café zaten zodat er genoeg plaats was op 't terras ![]()
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() onze "vrijwillige" bijdragen voor de sponsoring van sportlui door firma's.......
Ik ben weggegaan bij Dexia/Beldinges door (o.a.) 't feit dat zij (onrechtstreeks ?????) in slechte papieren zitten/zaten maar toch nog 't geld vonden om een bepaalde voetbalploeg te sponsoren...... Nu ben ik klant van een kleine bank die ook sponsort....maar dan amateurploegjes en dergelijke.....
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sponsoren ze in jouw optiek de foute zaken, dan haal je je poen af, en verkas je naar een bank die je geld beheert op een voor jou meer gepaste wijze. En als je zo een bank niet vindt, dan is er nog altijd de ouwe trouwe wollen sok om je duiten in te bewaren.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() De rijkste sportman OOIT was een Romeinse charioteers. Verrekend naar huidige waarde heeft die gast een paar MILJARD verdiend. (komt uit de QI kwis)
Echte mannensport, geen footie pussies Citaat:
Laatst gewijzigd door Multipus : 13 augustus 2012 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |