![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet helaas niet hoe ik zou reageren dat ik een misbruiker zo betrappen. Maar als het rode waas wegblijft is na een rondje hospitaal een levenslangetje steenkoolmijn een gedacht nietwaar.
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() (dubbelpost)
Laatst gewijzigd door Tamam : 12 augustus 2012 om 07:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Jo, waarom post je een prentje van een concentratiekamp? Het zijn de mensen die die kampen beheerden des tijds die ook voor m´n part mochten doodvallen toen.
Ik denk dat je wel aan de 5 miljoen mensen komt die gans hun leven het werk maken om zoveel als mogelijk miserie te zaaien rondom hen (bewust en onbewust). Ik denk dat het er een pak meer zijn... Uiteraard hebben die eigenlijk recht op een leven, en is er misschien een mogelijkheid om hen tot een beter mens te maken. Maar puur objectief bekeken is de wereld af zonder hen, en spijtig genoeg worden sommige mensen worden niet beter omdat ze niet gepakt worden met hun wandaden, of niet willen veranderen. Er is zowieso al een overbevolking, en mensen worden meer en meer egoïstischer voor "hun plaatsje" en zijn alleen bekommerd om hun eigen welzijn wat leidt tot grote excessen van miserie dat ze strooien. Mensen die duizenden hectares van bossen in brand steken zodat ze palm olie plantages aan kunnen bouwen? Mogen doodvallen. Stropers die zeldzame diersoorten dagelijks ombrengen? Hetzelfde. Een man die zijn vrouw slaat, en desondanks advies, hulp en vraag tot medelijden dit blijft doen en er genot uit haalt? Hetzelfde. Iemand die kinderen misbruikt? En nooit gesnapt zal worden? Hetzelfde. Een twintiger die er een sport van maakt pilletjes te doen in het drankje van meisje om haar vervolgens te verkrachten? Mag er ook aan. Een bedrijfsbeheerder die om de paar maand tonnen chemisch afval dumpt in de natuur? Mag ook doodvallen. Mensen die andere mensen gebruiken om cocaïne te smokkelen op grove manieren? Van doodseskaders tot het smokkelen in dode babylijkes, en dergelijke horror verhalen die spijtig genoeg realiteit zijn? Verdienen ook de dood. Mensen die hun kinderen over omheining gooien van woonparken, zodat die kindjes gerief kunnenpikken van de mensen in dat woonpark maar geen moer geven om hun kind dat niet kan ontsnappen uit het park nadat het kind gestolen gerief werpt over de omheining? Die ouders mogen ook sterven voor m´n part. Mensen die hun kinderen laten opgroeien in kleine klompen zodat het kind door het leven gaat met misvormde voeten, maar zo wel goed "bedel materiaal" is? Die ouders mogen gerust er aan. Als je ook al de verkrachters, kindermisbruikers, mensen die hun partner regelmatig slaan, dierensmokkelaars (waarbij vaak honderden aantallen van de gesmokkelde dieren sterven onderweg), enzoverder samen brengt kom je op een veel groter aantal dan 5 miljoen lijkt me. Als je kijkt naar het aantal GERAPPORTEERDE (hou er rekening bij dat seksueel geweld jammer genoeg de meest niet-gerapporteerde misdaad ooit is) per tienduizend inwoners per land... Is 5 miljoen is echt niet zoveel. We hebben over de 7 miljard bewoners, het lijkt me aannemelijk dat er minstens een paar miljoen mensen zijn die niets anders doen dan alles rondom hen kapot te maken. Laatst gewijzigd door Tamam : 12 augustus 2012 om 07:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Nogmaals dit is allemaal hypothetisch en geen oproep tot geweld, lieve mods
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen kent gevoelens van haat en wrok, afgunst en afkeer.
Die gevoelens kunnen iedereen aanzetten tot een moord als de omstandigheden ernaar zijn. Zelfs gewoon uit lijfsbehoud van jezelf of je naasten, ben je in staat om gelijk wie een ongeluk aan te doen. Wie dat ontkent of wegdrukt in een emmertje van zelfgenoegzame morele superioriteit, is gevaarlijk bezig.
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens mij is iedereen in staat tot moorden, mits de 'juiste' omstandigheden daar zijn. Hoewel ik geen gezin of kinderen heb, kan ik me hier iets bij voorstellen.
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou nooit iemand kunnen vermoorden. Althans niet bewust. Denk dat ik de rest van mijn leven niet meer zal kunnen slapen moest ik ooit zoiets doen.
De allerergste misdadiger(ster) vermoorden laat OOK onschuldige slachtoffers na , mss de moeder, de vader, de kinderen......iedere mens, hoe slecht ook is iemands kind/ouder/broer/zus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Strontzangers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() ![]() BV het banaliseren van de holocaust wel ja Het verdedigen van moord en doodslag is ook niet kosher Niet dat ik het niet zou kunnen, maar mijn wil is sterker. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 augustus 2012 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spontaan opkomende emoties en impulsen en controle van zulke emoties en impulsen zijn niet bepaald samenvallend. Maar ik vind, dat deze draad geen commentaren waard is, zeker al geen transcendentale. Verder werkt Kasumi op mij ook niet inspirerend, integendeel. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 augustus 2012 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Tjonge tjonge, wat een fantasie.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Veel mensen. Ik maak er geen geheim van dat moest ik de macht hebben dat ik vleesmolens zou oprichten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Te beginnen in Israhell.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 12 augustus 2012 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
![]() Ok, we hebben allemaal ervaring met impulsieve handelingen en de gevolgen daarvan in het verleden, al kunnen we daar ook de nodige lessen uittrekken voor toestanden in het heden, om de mogelijke problemen van morgen te voorzien.
Citaat:
Citaat:
Al de rest zijn wolken die voorbijdrijven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken veel mensen die dan geen kinderen zouden mogen krijgen. |