![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() je hebt ook nachttreinen. Bespaar je ineens de kosten van een slaapplaats
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een excellent idee. ![]()
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Leipzig vond ik best mooi, de oude binnenstad is niet gigantisch groot, en er zijn wel een paar commie-gebouwen tussen de andere verschenen, maar over het algemeen vond ik het een gezellige stad, met trammetjes (ik hou nogal van trams) tot ver in de buitenwijken (over het algemeen commie, maar wat wil je), een waarlijk indrukwekkend stationsgebouw, fijne pleintjes, enkele goede boekhandels, etc.
Keulen heeft ook zijn mooie kanten, maar veel is inderdaad saaie wederopbouwarchitectuur. Neem toch maar de tijd om een frisse Kölsch te gaan drinken, en een bezoekje aan de dom. Keulens grootste troef is dat het zowat de hub voor West-Duitsland is. Je kan er treinen, ook nachttreinen (zoek op Citynightline), nemen naar zowat alle uithoeken van Duitsland en daarbuiten. Let wel op, niet alle bestemmingen voor die nachttreinen worden elke dag bediend.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |