![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
BTW In elke partij is het wel zo dat een deel naar de partijkas gaat. De Groenen vragen veel van hun mandatarissen om door te storten. Maar dat doorstorten naar de partijkas maakt het postje en de verloning niet meer koosjer. Integendeel zou ik zeggen.
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dimitri Van Toren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20111208_048
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Doch het gaat niet enkel om inkomsten uit politieke taken. De militanten, die ook bovenaan de lijsten staan, storten alles boven de €1500/maand naar de partijkas, ongeacht ze postbode of ingenieur zijn, met vergoeding voor een eventuele gemeenteraad bij. Niet iedereen vindt luxe belangrijk, blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog geen 30 seconden, BJORN.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want het verhaal zoals het Weverke het brengt, is van een verfijnde nuance die ik waardeer. Het deed goed om dat oude verhaal nog eens te zien; het doet beter begrijpen dat Bracke inderdaad zich bekeerd heeft tot de nva. Zo, dat is weer eens uitgeklaard. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omgerekend zijn dat dus 42.350 cumuljobs. Hoeveel werklozen wou deze regering weer aan een job helpen ? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 18 augustus 2012 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijp ik nu goed dat je werklozen in allerhande raden van bestuur wil zetten?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() Dus toch beter stemmen voor N-VA, want ze gaan nog jaren stevige verkiezingsresultaten neerleggen.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat alle hoge bonzen, kaderleden, personeel van de studiedienst ... tot en met de délégués in de fabrieken maar eens afstaan wat ze meer dan 1500 € verdienen, aan alle werkenden die minder dan 1200 € maken per maand. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Wat heeft dat met de postjes van PVDA te maken?
Ja, ik ben vooral pragmatisch ingesteld en regel mijn leven zo eenvoudig mogelijk. Iets mis mee? Jij hoort blijkbaar in de brousse thuis, want je hecht totaal geen belang aan luxe? Verwend rijkeluiskindje? Je bent de driehonderdtriljoenste, hoor!
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 augustus 2012 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het politieke mandaten zijn en omdat werklozen niet verkozen werden?
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Waarom zou men moeten politiek verkozen zijn om een zitje in het bestuur vanEandis te kunnen verkrijgen?
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk er eens eventjes over na. Ik weet zeker dat je het kunt...
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet eens wat dat betekent, maar in jouw geval zou ik durven stellen dat èlke vorm van denken een vooruitgang inhoudt...
![]() |
![]() |