![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Etalage de connaissance ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meneer de burgemeester in Zandhoven zit alleen maar wat te zwadderen tegen het Vlaams Belang, omdat het binnenkort verkiezingen zijn. De titel van de draad ware beter geweest: "Hoe verliezen sommigen van hun verstandelijke vermogens, als de komende verkiezingsuitslag hen schrik aanjaagt omdat ze dreigen fors te verliezen ?". .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Let op: gevaarlijke hond"
"Hier waak ik" met een foto v.e. hond die z'n tanden toont... "Gewapend verzet" In Z. Afrika zijn dergelijke posters overal te zien aan de voordeuren. + nogal dikwijls een ferme waakhond in de tuin. Dat is daar al j�*�*�*�*�*�*ren zo. Niemand, maar ook NIEMAND protesteert daartegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar ze dan jammer enkel alleen het Rode Boekje en Das Kapitaal kunnen pikken. En Das Kapitaal weegt dan nog teveel.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Trouwens, ik vraag me af of een inbreker wel schrik heeft van het woord "neergeschoten".
Moest er nu een sticker bestaan die zegt dat elke inbreker hier met een samoeraj-zwaard zal onthoofd worden, dan zou ik het nog durven plakken. Want stickertjes zijn er om te lachen hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze zelfs niet weten wat de NRA is.....well shit waddayasay to something like that other than: you can't fix stupid. The Belgian sheeple... Laatst gewijzigd door Creed : 17 augustus 2012 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door BonBon : 17 augustus 2012 om 17:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Zuid africa heeft wel andere problemen met handwapens
![]() http://www.guardian.co.uk/world/vide...-miners-lonmin |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het woord onherroepelijk heeft meerdere betekenissen . Eén ervan is : datgene dat zeker gaat gebeuren. Zoek het maar op , alvorens dat ge gaat denken spitsvondig te zijn geweest. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Je mag ophangen wat je wil..de kans is groot dat ze het toch niet verstaan.
Dan moet je het al in redelijk wa talen gaan uithangen.
![]() |
#95 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Nope alleen pamfletten van dictators Groen die het land overduidelijk beheersen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Als Belgen het volle recht tot zelfverdediging EN verdediging van hun eigendom zouden hebben....lijkt 100% naturwet voor mij.
Als er een paar van die inbrekers/overvallers/homejackers zouden afgelapt worden zoude die gangsters wel 2 keer nadenken in t'vervolg. Ik hoef geen wettelijke toestemming te hebben om mezelf en mijn gezin te kunnen verdedigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De gangsters zijn niet stom. Die gun free zones zijn fantastisch voor hen: lots of defenseless and helpless victims. |
|
![]() |
![]() |