![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toch vreemd dat het allemaal zo Frans klinkt ![]() Begrijp het niet zo uw zwakke sneer naar de "kniezende vlaamingen" ! Union Minière http://nl.wikipedia.org/wiki/Union_Mini%C3%A8re Union Minière du Haut Katanga http://en.wikipedia.org/wiki/Union_M...u_Haut_Katanga De rest van uw post heb ik niet gelezen.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meeste landen waar een sterke aanhang van een koning is , is een moedig volk dat aan een zeel trekt en bijgevolg staan ze dan ook vrij sterk . Kijk maar naar Engeland /Nederland / Denemarken / Zweden en vele andere landen . Nee , een koning moet geen dictator zijn en een heel boekje blanco cheques krijgen . maar de meerwaarde is eveneens aanzienlijk . en wij vergeten wat voor waarde het heeft . Omdat we een volk zijn die altijd op elkaar zitten te pissen en te kakken , een weerspiegeling van deze site , vol pesterij en afgunst . we gaan ons eigen nog naar de afgrond en de armoede kankeren . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Het respect voor de Koning is hier weer ver zoek.
![]() Wij willen toch geen Koning die de buitenlanders zouden uitlachen omdat hij er bij loopt als een landloper. Als het van de flaminganten zou afhangen, dan zouden ze die mens laten verhongeren. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 21 augustus 2012 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Die mens mag koning van Wallonië worden, maar daar willen ze hem zeker niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mensen die anderen als luis bezien , dat zegt veel over zichzelf . Mensen zonder respect , zijn mensen die gefrustreerd zijn omdat hun eigen elleboogwerk niet werkt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weg ermee dus. Ik wil wel koning worden in zijn plaats, en ik weet zeker dat ik dat even goed zal doen als in Engeland, Nederland, Denemarken en Zweden.
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor de flaminganten is de vorst dan weer té menselijk, een gewone man van en met het volk, wiens woorden bij elke feestelijke gelegenheid weer zovele Belgenharten ontroeren. De flamingant zoekt eerder een leider van de harde hand, zo iemand als Dolf De Wever Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 21 augustus 2012 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok hij is Koning en heeft een dotatie , maar los daarvan heeft die man ook een privé kapitaal en daar heeft hij ook recht op . Bovendien is door de koninklijke schenking een fortuin van ettelijke miljoenen € en enorm patrimonium momenteel in eigendom van de overheid , van ONS ALLEN . stel dat je zegt met Uw afgunstig kleinzielig leeuwenkopke , Koning buiten / gedaan . En de Koning zegt Ok als jullie dat willen , dan stap ik op maar dan kan ik natuurlijk mijn fortuin en familie erfgoed niet in de koninklijke stichting laten en wordt en blijft dat natuurlijk mijn persoonlijk bezit , wat zijn goed recht is . Is België dan beter af ? of Vlaanderen ? zeker niet . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Peeters was ee omhooggelopen blaaskaak die in zijn vorige functie niek anders heeft gedaan dan de boel stil houden en het doel van zijn UNIZO organizatie in een coma gehouden , hij heeft nooit iets gedaan voor de zelfstandigen . en in ruil voor de boel in coma te houden heeft hij een postje gekregen als Vlaams m president . ja , het is een hoer , en dat zie je aan zijn schijnheilig lachje telkens opnieuw bij iedere vraag . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou zo'n president het echt waard zijn , stel nu in het verleden , Jean-Luc Dehaene las ex predident nog jaarlijks een fortuin opstrijkt nadat hij ons fabrieken heeft laten ineenstuiken en verdwijnen en ons banken en spaarcenten zijn verbrast . Guy Verhofstadt , nadat hij de overheidsgebouwen heeft verkocht ,nu zo'n ex presidents vergoding en familie bescherming en personeel mag blijven ontvangen ? Vertel mij een keer waar de Koning Albert zoal aan corupte zaken als fortis of dexia heeft mee gewerkt ? Zonder de invloed van de koningen en hunbedenkelijke handel om grondstoffen uit de congo te stelen en naar hier te krijgen hadden Uw ouders niet in een goede fabriek aan een dik loon moeten werken , om Uw studie te betalen , dan trokken ze nog steeds de straatberm in met één geit zoals 100 jaar geleden . Maar toen de Pilarenbijter Boudewijn met dat zwart tijgervelleke dure grondstoffen voor een prikje binnen brachten , was er geen enkele vlaaming die zei . sire , ge moet da nie doen hé . we hebben onze rijkdom aan hun te danken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
toen hebben de handelaars en een Belgische vriend van me besloten dat de pers s'anderdaags niet mee mocht op bezoek binnen de bedrijven en de missie volgen . EEN heel fijne bekwame kerel is dat , die heel veel deuren kan openen. Peeters daar en tegen klopt op zijn borst als hij een chinees heeft binnen gehaalt die 50 zelfstandige ondernemingen het faissement kan kosten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En wat heeft dat met een privatief plezierjacht van een paar miljoen euros dat enkele tienduizenden euros aan onderhoud alleen kost te maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Respect moet je verdienen,ook al ben je koning....
De toespraak van 21/07/2011 speciaal gereserveert voor les Flamands heeft ons duidelijk laten zien hoeveel het Vlaamse volk betekend voor hem... En dit in tegenstelling met de toespraak die hij voor les francophones had gereserveert op diezelfde dag... En dan willen we het nog niet hebben over zijn tussenkomsten bij de regeringsonderhandelingen waarbij de voorkeur voor de francofonen er zo af spatte... Citaat:
Wat mij betreft mag hij,en zijn hele menagerie per direct permanent naar zijn buitenverblijf vertrekken waar hij al het grootste deel van het jaar verblijft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Laat ons maar zeggen , dat van 1900 tot 1960/70 ons land gewoon van uit het niveau armoede met boerkes idem oost Europa , uit het dal is gekropen en rijk is geworden door de industrialisatie , de grondstoffen en handlesmissies waarvoor het koningshuis de deuren heeft open gehouden , en de Afrikaanse grondstoffen zijn door hun toedoen voor spotprijzen ons ten gebruik gevallen .ander reden we nog met nen ezel rond .
Natuurlijk hebben onze ouders kei hard gewerkt , maar ze hebben ook de mogelijkheden gekregen , presies door die grondstoffen en handelsmissies . Kijkeens naar de democratie aub ? kan je één eerste minister noemen die na 1970 meer heeft opgebouwd dan daarvoor ? nee ze hebben stuk voor stuk ons westers paradijs en rijkdom stap per stap laten achteruit gaan tot wat het vandaag is . Mogen zij dat omdat ze toevallig verkozen waren ? stelletje onbekwamen . Zonder de koning was er geen haven en geen ALbertkanaal . |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En hoeveel pensioen trok dat oud spaans spook van aragon,la fabiola ook alweer in vergelijkbare periode... Juist ja...1.500.000 eurokes... Dus rap in uw mand,als berreke met pensioen gaat trekt hij op zijn minst evenveel naast dat spaans spook plus dan nog de tientallen miljoenen jaarlijks voor den taaie en zijne nest..... Alvast méér dan dat koninklijke stel gedegenereerden.. Laatst gewijzigd door Svennies : 21 augustus 2012 om 23:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |