![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik stel alleen, dat alice zich ook kan vergissen, en dat het dus altijd handig en verstandig is om het even na te kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees verstandig en kijk het eens na. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoef helemaal niemand te overtuigen, zeker niet iemand die beste vrienden is met een forummer.
Hoe gaat het eigenlijk met je sociale leven ? Laatst gewijzigd door Nietzsche : 9 september 2012 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees alvast daarvan overtuigd en weet dat een discussie stopt als één van de discussiepartners overtuigd werd van het standpunt van de ander. Tenminste, als zij om hun geloofwaardigheid geven. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 september 2012 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus dat is niet met zekerheid na te gaan.
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of anders moeten we selectiever worden : degene die reeds hier zijn en last verkopen buitenwerken. Voor elke buitengewerkte " slechte " kan dan een " goede " binnenkomen. Eén die iets kan bijdragen aan onze samenleving, inplaats van er agressief op te parasiteren. Of die " goede " dan homo of hetero is , is eigenlijk bijzaak. Want het is niet omdat je homo bent, en daarvoor vervolgd word in je thuisland, dat je een " goede " bent, hé. Die kan bvb én homo én dief zijn, en/of moordenaar, en/of verkrachter. Selectieve immigratie , tot een zeker, niet te overschrijden, percentage, k�*n positief zijn. Maar de aantallen hier zijn reeds lang overschreden, en de kwaliteit der nieuwelingen is niet de allerbeste, gezien het aantallen " faits divers " waaraan deze importbevolking zich dagelijks schuldig maakt, niet enkel in België, maar in héél Europa.
![]() |
![]() |
#96 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Die worden daar gewoon vervolgd gelijk door de inkwiseasy .. Ok we hebben er nog wel nodig om te redden ![]() .. De wezen ook al? 'We moeten dat aankaarten by iemand .. Dienst Vreemdelingenzaken of zo Erg bedankt voor je opsomming. ![]() Toevallig is het dat ik vandaag en gisteren aan Africa heb gesleuteld. Ik moet het feitelijk gewoon bloggen en dan beland het binnen twee maanden bij een dynamische humanitair expert/manager. Eindelijk we zijn eruit. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Thanks, 'Dat past met mijn toch al uren sleutelen aan Africa vandaag. Binnen twee maanden ligt het bij een opbouwende dynamic humanitarian expert/manager |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Burger
|
![]() sorry verkeerde quote blijkbaar.
Maar je snapt wat me fascineerde als je men post leest. sorry |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Burger
|
![]() Africa.
Maar ik kan U zeggen dat we hun wel krijgen al die samesex morbide klote regio's! Ik druk nu op enter en duik in mijn samesex uiteenzetting en ik zal eens een hrtig woordje verduidelucken! .. 'over zichzelf Over Continent Africa, ik kan U wel zeggen: Het is aan het worden, voor de ondervoeden en voor de vele mensen met honger en voor al de zieken en bejaarden en bescherming tegen ziekten, er voor mensen dat als te anders in gevaar zijn ver te beschermen, voormalige gewapende criminele groepen en persoonlucke toekomst van hen waar zij most allen genieten en zich gedragen, leven mensen krotten opslot op gevaarlijke getto's -en op een dag, ergens, zullen er dagelijks een pak huisjes groeien en zullen wijkjes vormen waar deze lieve mensen eerst zo mogen wonen, gratis flessen water voor de minder bedeelden, scholen voor armen en armsten met gratis maaltijd en misschien een stuk fruit en een flesje water, nodige mogelucke ziekenhuizen gratis behandeling voor minder bedeelden door één van hun tickets mee te brengen, ,etcs. To be continued .. |
![]() |
![]() |