Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Voelt u zich nog thuis in dit land?
Ja, ik ben oude Belg en ik voel me nog perfect thuis in dit land, ik woon op het platteland. 8 17,78%
Ik ben oude Belg en voel me nog perfect thuis in dit land, ik woon in de stad. 14 31,11%
Ik ben oude belg en voel me hier niet meer thuis, ik woon op het patteland. 5 11,11%
Ik ben oude Belg en voel me hier niet meer thuis, ik woon in de stad. 14 31,11%
Ik ben van niet-Belgische afkomst, ik voel me hier thuis. Ik woon in de stad. 2 4,44%
Ik ben van niet-Belgische herkomst, ik voel me hier thuis. Ik woon op het platteland. 1 2,22%
Ik ben van niet-Belgische afkomst, ik voel me hier niet thuis, ik woon in de stad. 1 2,22%
Ik Ik ben van niet-Belgische herkomst, ik voel me hier niet thuis, ik woon op het platteland. 0 0%
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 24 augustus 2012, 18:33   #81
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Wat verwacht je dat een anonieme enquête als deze op een anoniem forum als dit zal opleveren? Ik kan je het resultaat nu al op een briefje geven: de verstokte racisten gaan hun kans schoon zien om te laten voelen dat ze tégen vreemdelingen zijn; de rabiate flaminganten zullen hun kans grijpen om nog maar eens te laten voelen dat ze tégen België zijn en een bonte verzameling algeheel verzuurden zal van de gelegenheid gebruik maken om hun algemene ongenoegen, cynisme en weltschmerz uit te drukken in een negatieve stem. Een waardeloze enquête, die een waardeloos resultaat zal opleveren over het waardeloze negativisme dat dit land in het algemeen en dit forum in het bijzonder overspoelt.

Geef mijn portie maar aan Fikkie...
Jamaar, je moet niet zo onverdraagzaam zijn, hé. Iedereen kan geen masochistische homo zijn, die zich dolgraag door moslims in elkaar doet kloppen.
Er zijn nu éénmaal nog gewone mensen, die zich graag thuis voelen, tussen andere blanke Belgen, en er een hekel aan hebben beroofd, geslagen, beledigd en bespuwd te worden door allochtonen die vinden dat je in hun weg loopt.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 18:37   #82
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Toch zielig dat men krampachtig nieuwe woorden zoekt om onderscheid te maken tussen gastarbeiders en de rest.

Probeer eens een beter formulering van je enquête-vragen. Wie associeert zich nu nog met deze karikaturen:

Ah, want er is dus geen verschil tussen gastdoppers, euh pardon arbeiders, en de rest van de bevolking ? Iedereen is gelijk, hetzelfde enz en zoverder ?
Oud 24 augustus 2012, 18:37   #83
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk voel ik mij enkel thuis thuis...
Oud 24 augustus 2012, 18:40   #84
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Absoluut!

Dan moet je maar eens een kijkje gaan nemen in de beerput van politics.be: het subforum "immigratie en integratie". Daar zal je kunnen vaststellen dat het hier nog steeds volzit met verstokte racisten. En nee, die worden hier niet buitengegooid (of toch niet voor lang). Er zijn er zelfs die na een "permanente" verbanning mochten terugkomen...
Er zijn zelfs mensen die in het geniep samenspanden om dit forum te laten vervolgen door de justitie, en die mochten terugkomen...Eh Raf ?
Of ben ik niet juist geïnformeerd ?
Oud 24 augustus 2012, 18:41   #85
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Of ben ik niet juist geïnformeerd ?
Ben jij dat ooit al geweest?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 18:42   #86
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben jij dat ooit al geweest?
Nope
Nietzsche is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 18:42   #87
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=S5TnPjOd_To
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 18:43   #88
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Een oude Belg die de tijd van voor de massale toestroom van vreemdelingen nog heeft gekend. Onder die oude Belgen is er geen enkele te vinden die zich hier niet thuis heeft gevoeld. Onder die zelfde oude Belgen vind je er maar weinig (om niet te zeggen geen) die zich in 'verrijkte' buurten nog thuis (kunnen) voelen.
Ik ben een " oude Belg " die 30 jaar geleden pro-multicultuur was. Ik vond écht dat wat nieuw bloed, en cultuur zou bijdragen om het in België aangenamer te maken.
Maar overdaad schaadt, nietwaar ! Nu voelen wij zelf ons vreemdelingen, in ons Eigen Land.
Oud 24 augustus 2012, 18:48   #89
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zal van de commentaar in kwestie afhangen. Maar in dat subforum is het antwoord in de meeste gevallen ja.

Ehm... Ja. Zie je dat zelf niet in? Wat is er met jou gebeurd? Ik herinner me nog de tijd dat jij een sociaal voelend persoon was, met een open kijk op de wereld... Dat is nog niet eens zó lang geleden... En nu beschouw je iemand die je om hulp vraagt als "lastig vallen". Je weet niet eens wie die persoon is, waar hij vandaan komt, wat hij meegemaakt heeft... Ben je al vergeten dat je nog niet zo lang geleden zèlf een vreemdeling was in een vreemd land? Ik heb jou de laatste maanden geobserveerd en vraag me nog steeds af of je wèrkelijk op korte tijd zo veranderd bent, of dat dit eerder een soort van meehuilen met wolven is, omdat dat nu eenmaal makkelijker is...
De man is gewoon tot tot inzicht gekomen en duld uwe bull- shit niet langer .
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 18:52   #90
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben een " oude Belg " die 30 jaar geleden pro-multicultuur was. Ik vond écht dat wat nieuw bloed, en cultuur zou bijdragen om het in België aangenamer te maken.
Maar overdaad schaadt, nietwaar ! Nu voelen wij zelf ons vreemdelingen, in ons Eigen Land.
Nooit geweest...als kind waren de turkse mijnwijken 'forbidden' zones wegens te gevaarlijk...nu woon ik al decennia in een blank boerengat waar allochtonen nog de vreemdelingen zijn en niet andersom...

Nooit geen problemen gehad met vlamingen met een andere huidskleur/afkomst wel met marginaal volk...

Maar voor de linkse dramaqueens is dat al voldoende om de titel forumracist te ontvangen...

9/10 zijn de onvoorwaardelijke multiculturele voorstanders theoretici, die hun kennis ontrokkken hebben aan politiek correcte media en zeemzoete verhaaltjes over arme dutsjes op tv...

Geen ENKELE prakticus die jaren in vreemdelingenbuurten heeft gewoond is unaniem positief tenzij hij zich heeft bekeerd tot de dhimmistatus zoals wijlen filosoof...

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 24 augustus 2012 om 18:56.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 19:17   #91
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Jij bedoelt eigenlijk dat niets of niemand je interesseert behalve jezelf: dat is zo klaar als een klontje.
Begrijpend lezen is echt je sterkste kant niet.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 20:10   #92
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
België is nooit mijn land geweest (en zal het ook nooit zijn), hoewel ik nooit elders geleefd heb. Dus... ik voel me niet aangesproken door deze enquête.
Reeds in de tijd toen ik nog leerling in het secundair onderwijs was ben ik er mij stevig van bewust geworden dat la Belgique een francofoon separatistisch monstertje is, geboren uit het hoogverraad van 1830. Ik heb er mij nooit mee kunnen verzoenen. Mijn vaderland, dat is DE Nederlanden.
Oud 24 augustus 2012, 20:12   #93
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Begrijpend lezen is echt je sterkste kant niet.
Maar lezend begrijpen wel!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 20:23   #94
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat verwacht je dat een anonieme enquête als deze op een anoniem forum als dit zal opleveren? Ik kan je het resultaat nu al op een briefje geven: de verstokte racisten gaan hun kans schoon zien om te laten voelen dat ze tégen vreemdelingen zijn; de rabiate flaminganten zullen hun kans grijpen om nog maar eens te laten voelen dat ze tégen België zijn en een bonte verzameling algeheel verzuurden zal van de gelegenheid gebruik maken om hun algemene ongenoegen, cynisme en weltschmerz uit te drukken in een negatieve stem. Een waardeloze enquête, die een waardeloos resultaat zal opleveren over het waardeloze negativisme dat dit land in het algemeen en dit forum in het bijzonder overspoelt.

Geef mijn portie maar aan Fikkie...
Als die allochtonen uw schermafbeelding gaan zien, verdraagzaam groot licht dat ge zijt...

Er hebben nog nooit zoveel homofielen een pak slaag gekregen... en gij wilt het blijkbaar nog erger maken. Maar ja, met uw redeneringsvermogen...
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 20:24   #95
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah, want er is dus geen verschil tussen gastdoppers, euh pardon arbeiders, en de rest van de bevolking ? Iedereen is gelijk, hetzelfde enz en zoverder ?
Noem gewoon een kat een kat. Je hebt Turken, Marokkanen, Italianen, Fransen, Nederlanders, Congolezen en Rwandezen van verschillende generaties enerzijds en de autochtone bevolking anderzijds. Daarmee heb je 99% van onze bevolking, de sans-papiers en asielzoekers even niet meegeteld.

Groentje hier is helemaal niet oud, het is toch absurd om haar een oude Belg te noemen.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 20:27   #96
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Als die allochtonen uw schermafbeelding gaan zien, verdraagzaam groot licht dat ge zijt...
Ja? Wat dan?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Er hebben nog nooit zoveel homofielen een pak slaag gekregen... en gij wilt het blijkbaar nog erger maken. Maar ja, met uw redeneringsvermogen...
De homo's die in Aalst in elkaar geslagen werden, waren slachtoffers van ... autochtonen. De jonge homo die in Wallonië werd doodgeslagen, was het slachtoffer van ... autochtonen. Had je verder nog wat, verdraagzaam groot licht? Ga je maar terug bezighouden met je lievelingskunst: blote mannenkonten. Voor veel meer deug je toch niet.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 24 augustus 2012, 20:28   #97
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Detective Raf 007 Bekijk bericht
Ik heb jou de laatste maanden geobserveerd en vraag me nog steeds af of je wèrkelijk op korte tijd zo veranderd bent, of dat dit eerder een soort van meehuilen met wolven is, omdat dat nu eenmaal makkelijker is...
Dat is straffe kost jongen... iemand observeren op een forum.
Ga jezelf maar een beetje op de vingers tikken.
Groentje staat nu in de keiharde realiteit, ver weg van kaviaarsossen als gij.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 20:29   #98
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja? Wat dan?

De homo's die in Aalst in elkaar geslagen werden, waren slachtoffers van ... autochtonen. De jonge homo die in Wallonië werd doodgeslagen, was het slachtoffer van ... autochtonen. Had je verder nog wat, verdraagzaam groot licht? Ga je maar terug bezighouden met je lievelingskunst: blote mannenkonten. Voor veel meer deug je toch niet.
Zozo, Raf wordt persoonlijk.
Nietzsche is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 20:31   #99
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Zozo, Raf wordt persoonlijk.
Bijlange niet. Iedereen weet dat Demper een voorkeur koester voor blote mannenkonten, die hij als een grote kunstvorm koestert. Dat heeft hij zelf met zoveel woorden bekendgemaakt op dit forum.

Citaat:
Oud 24 augustus 2012, 20:31   #100
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja? Wat dan?

maakt niet uit...

MegaTrollen met een lidkaart van een haatforumpje hebben geen preken te geven over verdraagzaamheid..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be