![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ene Hoogheid uit Laeken ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat als ik in zwembroek word gefotografeerd ? Ook pikant ? Ik zou mij hoogstens geflatteerd voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toegegeven, de fotografen van de bikinibabes hebben oog voor kwaliteit. En geen vrouw die reklameert, op enkele gefrustreerde na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
De nieuwe preutsheid slaat wederom toe: Citaat:
![]() Laat de zwemboeken en bikini's maar komen, Martine Lesaffre is klaar om het gespuis van de straat te weren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In bloot (venten) bovenlijf lopen in een winkelstraat; in een dames-bikini lopen in een winkelstraat ... zelfs aan zee in een strandbar: de barman in bloot bovenlijf ...
die problematiek is van een andere orde; en komst best aan beurt in een ad hoc draad. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |