![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin: nu hoop ik maar wel als laatste troost dat al mijn werk niet tevergeefs is geweest en na mijn dood niet zal verdwijnen in de vergetelheid. Ik werk aan mijn testament en dat houd me nog in leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel leer ik met mijn atoomtheorie de eeuwige evolutie, de bovendien een veel betere grondslag heeft in de intelligentie van de microwezentjes. De evolutietheorie van de wetenschap daarentegen is eindig en berust op toeval en is dus een zeer gammel geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() ![]() met humanistische groet, DJr |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Vreemdeling
|
![]() Alle abrahamistische religies zijn eigenlijk onverantwoordelijke dictaturen. God is almachtig en mag u dus gelijk welke idiote wet opleggen, je zal ze toch niet overtreden op vrees voor uw leven. Helaas is voor die volgelingen dan ook de enige reden om die god te volgen niet naar de hel gestuurd te worden.
Die 'heilige teksten' van deze god staat vol met massamoord en gewelddaden dat het niet menselijk meer is. Dus heb ik ook geen empathy met mensen die deze geschriften willen naleven en er dan ook maar enige waarde aan geven. En als ze zelf hun eigen boeken niet hebben gelezen moeten ze ook niet afkomen met god dit god dat. Geloof op zich is eigenlijk maar een waardeloos lapmiddel. Kennis is toch veel waardevoller. Ik vertrouw liever de ingenieur die zegt "ik weet dat die brug zal blijven staan" dan degene die zegt "ik geloof dat die brug zal blijven staan". |
![]() |
![]() |