Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2004, 08:36   #81
johan
Provinciaal Gedeputeerde

johan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar johan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667
Even een vraagje aan jou, mijn beste Johan? Waarom de Wolfsangel in jouw avatar? Is dat een referentie naar de NSB, naar de band Brigade M, naar Boyd Rice en zijn Abraxis Foundation of een gebruik van de wolfsangel waar ik niet bekend mee ben?

De Wolfsangel is een eeuwenoud rüneteken (meer dan 2000 jaar oud) en staat voor weerbaarheid.
Welnu, ik streef naar een weerbare Vlaamse beweging.

Een Vlaamse beweging die af en toe ook nog eens beweegt...
Die betoogt, plakt, ...actievoert voor een onafhankelijk, Vlaams Vlaanderen. Die onze welvaart, die opgebouwd werd door generaties hard werkende Vlamingen, verdedigt zodat deze welvaart doorgegeven kan worden aan de komende generaties.
Vandaar ook mijn bewondering en steun aan "weerbare" Vlaamsnationalistische groepen als T.A.K. en Voorpost.

De weerbaarheidsrüne werd en wordt door heel wat organisaties en instanties gebruikt, ik wens mij met geen van die andere gebruikers te vereenzelvigen. Deze Rüne vindt je ook in een tiental wapenschilden van gemeenten en steden.
johan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be