Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 september 2012, 10:56   #81
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
It takes 2 to tango.
Het is inderdaad zo dat je enkel een goeie discussie kan voeren als de tegenpartij ook een beetje intellectuele eerlijkheid aan de dag legt. Met u is dat dus simpelweg niet mogelijk. Daar moet ik je dus gelijk in geven.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2012, 10:59   #82
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het is inderdaad zo dat je enkel een goeie discussie kan voeren als de tegenpartij ook een beetje intellectuele eerlijkheid aan de dag legt. Met u is dat dus simpelweg niet mogelijk. Daar moet ik je dus gelijk in geven.
Als je alsmaar je oordeel op klaar hebt kan je beter met iemand anders gaan discussiëren.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2012, 11:25   #83
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Als je alsmaar je oordeel op klaar hebt kan je beter met iemand anders gaan discussiëren.
Uiteraard, wat ik met u doe catalogeer ik dan ook niet als discussieren. Ik zet u gewoon nu en dan eens op uw plaats trolletje
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 20 september 2012, 12:02   #84
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Kom kom, Knack zit al lang te wachten om die van de VLD een toer te lappen en nu konden ze het perfect doen zonder veel tegenwind te krijgen. Zowat iedereen binnen de VLD is aan het wachten om Decroo na 14 oktober aan de schandpaal te nagelen. Decroo wordt niet meer dan een voetnoot in de vaderlandse geschiedenis.
een toer draaien ? ik denk dat je iedere partijvoorzitter op het plaatje kan zetten. Waarom denk je dat iedere partij (met uitzondering van SPa) in de aanloop van de verkiezingen de vliegende, gebraden kippen beloofd ? Waarom de SPa niet? voor die beunhazen moeten het nog geen verkiezingen zijn om iedereen in het zak te zetten

Laatst gewijzigd door rookie : 20 september 2012 om 12:04.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2012, 13:57   #85
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Wat hier geschreven wordt zou elke N-VA symphatisant goed in zijn oren moeten knopen.
De tijd dat de media de N-VA als ideaal tegengift voor het VB zagen en hen daarom volop het optreden in die media van hun vertegenwoordigers positief begeleidden, is defintief voorbij.
De N-VA zelf is nu doel van beschadiging.
Het gaat daarbij niet zo gemakkelijk als indertijd met het VB, maar het zal wel even intens gebeuren.

Sommigen zullen het iets bedekt doen anderen zullen er ongegeneerd tegenaan gaan en geen truuk zal ongebruikt blijven.
Vandaag schoot Het Laatste Nieuws (liberale strekking) de hoofdvogel af :

http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verki...iedereen.dhtml

Hier wil men door een kunstmatige tegenspraak - De Wever heeft nooit gezegd dat Antwerpen niet van iedereen is - BDW en de N-VA treffen.

Gazet van Antwerpen doet het wat meer bedekt in zijn artikels of laat de "burger" aan het woord in de rubriek "Brieven aan de Uitgever".(voorlaatste blad)
Praktisch elke dag (dud ook vandaag) verschijnen er 1 �* 2 "brieven" met enkel een tirade met aantijgingen aan het adres van de N-VA of aan BDW direct.
Dé ridder van het droevige figuur is daarbij ene Rudolf Leplae uit Lauwe.
Die man heeft echt een probleem.
Onbegrijpelijk is dat dit de betreffende redactie bij GVA nog niet opgevallen is.
Bijna dagelijks mag hij zijn gal spuwen en laat men hem zijn gang gaan.
Indien dit met een bedoeling gepubliceerd wordt, begrijpt men dan niet dat dit eerder een tegenovergesteld effect zou kunnen hebben.
Nu, hij is niet alleen, maar men wisselt wel af en toe af ( max 4 figuren ) omdat het voor de gewone lezer net niet al te zeer zou opvallen.

Of daardoor men het stemgedrag negatief zou kunnen beïnvloeden weet ik niet, maar een positief effect zal het in ieder geval niet hebben.

En we staan nog maar aan het begin.

Af te wachten zijn de commentaren na weer eens een debat tussen de protagonisten.
Gisteren viel ik bijna van mijn stoel.
Hoflack, u weet wel: de veroordeelde VRTist van de Amada, hoofdredacteur nieuwsdienst...wordt nu hoofdredacteur van de VTM...

Voor diegenen die nog enige hoop koesterden om met de VTM een enigzinds neutrale stem in het kapitel te hebben zijn er aan voor de moeite.
Vier is al niet beter.

De Vlaams Nationalisten zijn er qua media aan voor de moeite...
Oud 20 september 2012, 14:04   #86
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Hoflack, u weet wel: de veroordeelde VRTist van de Amada, hoofdredacteur nieuwsdienst...wordt nu hoofdredacteur van de VTM...

Voor diegenen die nog enige hoop koesterden om met de VTM een enigzinds neutrale stem in het kapitel te hebben zijn er aan voor de moeite.
Vier is al niet beter.

Inderdaad !
Rademaekers bij de BRT en Hoflack bij de VTM !
Een sinistere tweeling die zich ongetwijfeld van zijn taak zal kwijten.
Men zou daar feitelijk veel kosten kunnen besparen door de redacties samen te smelten.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2012, 15:34   #87
Kaal
Minister-President

Standaard

Al jaren (decennia's) luidt het argument van de traditionelen om toch maar niet op nieuwe partijen te stemmen dat zij hun verantwoordelijk opnemen, het land hervormen en goed besturen.

En wat blijkt ? Er wordt niets hervormd, alles blijft bij het oude en het gaat slechter n slechter met het land.

Waarop de traditionelen steevast antwoorden dat de incompetente N-VA niet wil regeren, het land wil blokkeren, edm.

Wel hervorm het land dan ! Waar wachten zij op ?
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2012, 16:12   #88
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Al jaren (decennia's) luidt het argument van de traditionelen om toch maar niet op nieuwe partijen te stemmen dat zij hun verantwoordelijk opnemen, het land hervormen en goed besturen.

En wat blijkt ? Er wordt niets hervormd, alles blijft bij het oude en het gaat slechter n slechter met het land.

Waarop de traditionelen steevast antwoorden dat de incompetente N-VA niet wil regeren, het land wil blokkeren, edm.

Wel hervorm het land dan ! Waar wachten zij op ?
WIJ ZIJN DE DOENERS schreeuwen de traditionelen in koor, waarop ze de begroting uitstellen tot na de verkiezingen... Tjah
Oud 20 september 2012, 22:53   #89
Fieseler

Standaard

Citaat:
Inderdaad !
Rademaekers bij de BRT en Hoflack bij de VTM !
Een sinistere tweeling die zich ongetwijfeld van zijn taak zal kwijten.
Men zou daar feitelijk veel kosten kunnen besparen door de redacties samen te smelten.
2

Sinister: in alle betekenissen van het woord...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 20 september 2012 om 22:54.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2012, 23:04   #90
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Vanavond in Reyers Laat werd Patrick De (kolerieke) Wael door Van Gils om een reactie op het functionneren van zijn voorzitter gevraagd.

Een ding kon men afleiden. Op veel hulp uit die hoek moet de kleine Decroo niet rekenen.
Zelden zo'n flauwe steunbetuiging van een vooraanstaand partijlid gehoord/gezien.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2012, 23:07   #91
Robrecht de Fries
Banneling

Standaard

Citaat:
Vanavond in Reyers Laat werd Patrick De (kolerieke) Wael door Van Gils om een reactie op het functionneren van zijn voorzitter gevraagd.

Een ding kon men afleiden. Op veel hulp uit die hoek moet de kleine Decroo niet rekenen.
Zelden zo'n flauwe steunbetuiging van een vooraanstaand partijlid gehoord/gezien.
Patrick moet zijn brothers in crime, Karel en Guy, te vriend houden. Die hun troetelkindjes staan te trappelen om de zaak over te nemen.
Robrecht de Fries is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2012, 23:13   #92
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Begrijpelijk, Alex mag na de gemeenteraadsverkiezingen een nieuwe job gaan zoeken.
Ik meen opgevangen te hebben dat er velen bijltjesdag willen houden bij Open VLD. Als de resultaten tegen vallen. Als we de peilingen mogen geloven zijn de laatste weken van Decroo geteld.

Karel De Gucht zou zeggen dat dit getuigt van het gebrek aan een eigen verhaal. Het is sinds 2007 duidelijk dat VLD een eenmanspartij was. Overigens benieuwd hoe we N-VA zullen beoordelen in 5 jaar...
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2012, 23:20   #93
Robrecht de Fries
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Ik meen opgevangen te hebben dat er velen bijltjesdag willen houden bij Open VLD. Als de resultaten tegen vallen. Als we de peilingen mogen geloven zijn de laatste weken van Decroo geteld.

Karel De Gucht zou zeggen dat dit getuigt van het gebrek aan een eigen verhaal. Het is sinds 2007 duidelijk dat VLD een eenmanspartij was. Overigens benieuwd hoe we N-VA zullen beoordelen in 5 jaar...
De N-VA heeft een verhaal.
Robrecht de Fries is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 01:40   #94
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht

Ik heb een vermoeden dat we binnen 5 jaar de N-VA niet meer zullen moeten beoordelen.
Gezien de huidige politieke context.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 05:31   #95
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

Vier is al niet beter.

Ja en al die Amadezen nemen binnenkort ook nog de Goldman Sachs club van Europa over.
Want wie geloofd nu nog dat het ex Amadezen zijn.
Al die Amadezen zijn al jaren overal aan het infiltreren, dat moest je toch al weten.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 09:03   #96
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Ja en al die Amadezen nemen binnenkort ook nog de Goldman Sachs club van Europa over.
Want wie geloofd nu nog dat het ex Amadezen zijn.
Al die Amadezen zijn al jaren overal aan het infiltreren, dat moest je toch al weten.
Lap...weer een blik waterdichte argumenten opengetrokken waar ik niet van terug heb...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be